دولت دیجیتال

راه‌اندازی ۱۰ مرکز نوآوری در شبکه فناوری دانشگاه تهران

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از راه‌اندازی ۱۰ مرکز نوآوری در شبکه فناوری دانشگاه تهران تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از ایرنا ، دکتر عباس زارعی هنزکی در این خصوص توضیح داد: مراکز نوآوری که در شبکه فناوری دانشگاه تهران ایجاد خواهد شد، تا پایان امسال به صورت سلسله ای شروع به کار و فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری، مرکز نوآوری تحول دیجیتال در این پارک راه اندازی شده است، بیان کرد: مرکز نوآوری با فعالیت در زمینه جغرافیا و روانشناسی از جمله ۱۰ مرکزی است که ایجاد خواهد شد.

زارعی هنزکی اظهار داشت: برای توسعه همکاری بین دانشگاه و صنعت نیازمند ایجاد سازوکار و فرآیندهای جدید هستیم که دانش، پژوهش و فناوری دانشگاه را در اختیار صنعت قرار دهد و در این میان دانشجویان و کارآفرینان خبره نیز وارد این فرآیند شوند.

وی بیان کرد: اجرای فرآیندهای جدید در دانشگاه یعنی اینکه همکاری های ما به حوزه های پژوهش محدود نشود و فقط دانشجو و اساتید درگیر پروژه ها نباشند؛ بلکه دانش آموختگان و کسانی که ایده دارند و علاقه مند فعال کردن کسب و کاری از ایده خود هستند نیز وارد این عرصه شوند؛ برای این منظور باید شرایط را در دانشگاه فراهم کنیم.

زارعی هنزکی ادامه داد: کل فضای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اکوسیستمی است که هم شرکت ها و هم دستگاه های مختلف کنار هم قرار می گیرند؛ یعنی محیط بازی است که همه افراد آشنا با چهارچوب فعالیت در پارک می توانند در این فضا کار کنند و هم از آنجایی که هدف پارک یک فضای باز است و محدود به دیوار نیست، هر فرد خلاق و نوآور می تواند در این پارک حضور یابد.

محتوی دیگر از کسب و کار هوشمند در اقتصادالکترونیکی:

جدیدترین روش‌های بازاریابی برای رشد چند برابری کسب و کارها
نرم‌افزار‌های ضروری برای مدیریت کسب‌وکار کدام‌اند؟
صفر تا صد راه‌اندازی کسب‌وکار‌های کوچک
فضای نوآورانه با سخت‌گیری و محدودسازی قابل توسعه نیست
ثبت بیش از ۶۰۰۰ فروشگاه در دیوار فروشگاه‌ها
رونق مشاغل اینترنتی به جهش تولید می‌انجامد؛ مجوزبازی‌ در اقتصاد دیجیتال پذیرفتنی نیست

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا