سخت افزار

عرضه روترهای وای فای جدید ایسوس

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

شرکت ایسوس از عرضه روترهای وای فای سه گانه جدید خود خبر داده که ۳۰۰ دلار قیمت دارند و می توانند با تولیدات مشابه آمازون و گوگل رقابت کنند.

روترهای مش وای فای ۶ جدید گوگل و آمازون تا به حال به علت گران قیمت بودن چندان مورد توجه قرار نگرفته بودند، اما به نظر می رسد مدل جدید آنها موسوم به ZenWiFi AX Mini (XD۴) بتواند توجه علاقمندان را به خود جلب کند.

قیمت ۳۰۰ دلاری و امکانات بیشتر در مقایسه با روترهای ایریو سیستم آمازون از جمله مزایای روترهای ایسوس است. البته این محصول در مقایسه با نست وای فای گوگل قابلیت ها و امکانات کمتری دارد. روترهای آمازون و گوگل به ترتیب ۲۴۹ و ۳۴۹ دلار قیمت دارند.

پشتیبانی از استاندارد پرسرعت وای فای ۶ مهم ترین مزیت روترهای ایسوس است. از سوی دیگر، باید توجه داشت که رقبای ایسوس مانند نت گیر، روترهای وای فای ۶ را با قیمت بالای ۷۰۰ دلار عرضه کرده اند.

این روترها می توانند محوطه ای به وسعت ۴۴۵ متر مربع را تحت پوشش اینترنت بی سیم قرار دهند.سرعت این روترها در قالب ارتباطات ۵ گیگاهرتز به ۱.۲۰۱ مگابیت در ثانیه می رسد. پشتیبانی کامل از OFDMA مزیت دیگر روتر جدید ایسوس است.  روتر از این طریق می تواند یک مجرای ارتباطی را به پشتیبانی همزمان از چند دستگاه با کیفیت مناسب اختصاص دهد.

منبع: فارس

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا