اپلیکیشن و نرم افزارامنیت اطلاعات

مایکروسافت برای مدیریت داده‌های طبقه بندی شده Azure Government Top Secret cloud را راه اندازی کرد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مایکروسافت در حال اضافه کردن پیشنهاد جدیدی به خانواده ابر Azure خود برای مشتریان دولت ایالات متحده است: Azure Government Top Secret. همچنین خدمات بیشتری را به Azure Government Secret ارائه می‌دهد.

مایکروسافت Azure Government Top Secret را ارائه می‌دهد، یک پیشنهاد ابری جدید برای کسانی که نیاز به مدیریت داده‌های طبقه بندی شده فوق سری دارند. این پیشنهاد جدید به خانواده Azure cloud در دسترس کاربران دولت ایالات متحده از جمله Azure Government و Azure Government Secret به همراه ابر عمومی Azure  اضافه شد.

مایکروسافت در حال کار با دولت ایالات متحده برای گرفتن اعتبار برای ابر مخفی خود است. مقامات در ۷ دسامبر گفتند که این شرکت اخیراً ساخت مناطق جدید سری Azure را به پایان رسانده است. شرکت مایکروسافت اظهار داشت که سازگاری در میان Azure مختلف به این معنی است که توسعه در هر جایی آسان‌تر است و کد به صورت یکپارچه در محاصره با سطح طبقه بندی بالاتر ارتقا می‌یابد.

مایکروسافت همچنین امروز از قابلیت جدیدی برای Azure Government Top Secret cloud خبر داد، که به گفته مقامات در وزارت دفاع ایالات متحده برای اجرای قانون و در سایر سازمان‌ها استفاده می‌شود. مقامات مایکروسافت گفتند که Government Secret توسط سطح DoD Impact سطح ۶ و دستورالعمل جامعه اطلاعاتی (ICD) 503 مجاز است.

سرویس Azure Kubernetes Service ‪(AKS)‬ مایکروسافت و نمونه‌هایAzure Container از قبل در Government Secret در دسترس هستند. در جبهه امنیتی، Azure Sentinel، سرویس پیشگیرانه مدیریت تهدید و مرکز امنیت Azure نیز از قبل موجود است.

مایکروسافت همچنین امروز مناطق در دسترس را برای Azure Government اعلام کرده است. مناطق در دسترس برای کنترل خرابی‌های مرکز داده از طریق اضافه کار و انزوای منطقی سرویس‌ها ساخته شده‌اند. این شرکت در حال افزودن دستگاه‌های محاسبه خود، از جمله Azure Modular Datacenter است که به تازگی معرفی شده است و نسخه‌های ناهموار Azure Stack Hub ، Azure Stack Edge Pro و Azure Stack Edge Mini R به نمونه کارهای “لبه تاکتیکی” خود اضافه می‌کند.

Azure Modular Datacenter در سطح تأثیر ۵ و ۶ موجود است که در حال دریافت یک ماژول شبکه با قابلیت دسترسی بالا برای انعطاف پذیری شبکه از طریق چندین شریک اتصال ماهواره‌ای در مدارهای مختلف و همچنین یک ماژول قدرت در دسترس بالا است.

Azure Modular Datacenter یک نسخه قابل حمل از مرکز داده Azure است که در حال حاضر Azure Stack را اجرا می‌کند و در دسترس مشتریان دولتی و کسانی است که به مراکز داده قابل حمل که امکان اتصال ماهواره را دارد، نیاز دارند.

منبع: فتا از زد نت

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: رییس مایکروسافت: برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین نداریم : پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا