امنیت اطلاعات

هکرهای توئیتر چند «بیت‌کوین» به دست آورده‌اند؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

داده‌های پایگاه الکترونیکی «بیت‌کوین» نشان می‌دهد تاکنون ۳۲۱ مورد عملیات تبدیل دلار به ارز دیجیتال به حساب هکرها انجام شده است.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی از شفقنا، به نقل از روسیا الیوم، داده‌های پایگاه  الکترونیکی ارز دیجیتال «بیت‌کوین» نشان می‌دهد که افرادی که حساب‌های بسیاری از مشاهیر جهان را در تویئتر هک کرده‌اند، تاکنون به حداقل ۱۱۲ هزار دلار دست یافته‌اند.

بر اساس داده های موجود در این پایگاه، طی عملیات هک ۳۲۱ مورد تبدیل دلار به بیت‌کوین تا ساعت یک بامداد پنج‌شنبه به وقت روسیه به حساب ذکر شده در توئیت‌هایی که در حساب‌های هک شده منتشر شده منتقل شده است.

هکرها حساب شماری از سیاست مداران و تاجران بزرگ آمریکایی از جمله باراک اوباما، جو بایدن، مایک بلومبرگ، بیل گیتس، الون ماسک و همچنین شرکت اپل و اوپر را هک کرده و با انتشار پیامی در حساب‌هایشان از این افراد مشهور خواستند ارز دیجیتال به حساب ذکر شده منتقل کنند.

این هکرها وعده داده‌اند که این ارزها را بازگردانند و هر کس عملیات تبدیل را انجام دهد در آینده مبالغ بیت‌کوین بیشتری دریافت خواهند کرد.

گفته شده حجم تبدیل صورت گرفته تاکنون ۱۲.۳ بیت‌کوین که حدودا معادل۱۱۲ هزار دلار می‌شود بوده است.

بر اساس این پایگاه عملیات تبدیل همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، هر بیت‌کوین هم اکنون در بازار جهانی حدود ۹ هزار و ۲۰۰ دلار ارزش گذاری شده است.

شرکت توئیتر تمام توئیت‌های حساب‌های مذکور را حذف و انتشار توئیت را متوقف کرده و همچنین رمز ورود کاربران را موقتا تغیر داده است.

در پی این موضوع، توییتر در یک پست الکترونیکی اعلام کرد که در حال بررسی این موضوع است و به زودی بیانیه‌ای در این خصوص صادر خواهد کرد.

محتوی دیگر از هک شدن توییتر در اقتصاد الکترونیکی می خوانیم:

اف بی آی درباره هک حساب های کاربری توئیتر تحقیق می کند
هک شدن حساب افراد مشهور در توییتر

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا