اقتصاددیجیتال

وزارت ارتباطات وفناوری از طرح های توسعه ای اقتصاد دیجیتال حمایت می کند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این وزارتخانه از هرگونه ایده و طرح و نیز تلاش برای پیشرفت اقتصاد دیجیتال حمایت کرده و تلاش می‌کنیم که استان زنجان در این حوزه بیش از پیش توسعه یابد.

 به گزارش ایرنا، رضا باقری‌اصل چهارشنبه شب در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی با اشاره به اینکه  حوزه های متعددی در راستای ارائه سرویس  استانی از قبیل  سلامت، مالی، حوزه تجارت وجود دارد که می توان به آنها  ورود کرد افزود: در صورت انتخاب هر کدام از این حوزه ها کارگروه اقتصاد دیجیتالی این آمادگی  را دارد پس از ارائه طرح، جلسات کارشناسی انجام گیرد.

وی در ادامه به طراحی نرم‌افزار ” زنجان من این استان اشاره کرد و یادآور شد: می‌توانیم به راحتی از سرویس‌هایی مانند زنجان من در راستای پیشرفت اقتصاد دیجیتال استان زنجان و تنوع در سرویس‌های الکترونیکی و نیز ایجاد پایلوت استانی استفاده کنیم.

این مسوول ادامه داد: با اقدامات انجام گرفته زیرساخت‌های لازم برای پنجره واحد خدمات الکترونیکی و تسهیل شرایط صدور مجوزها فراهم شده است.

وی با اشاره به اجرای تبصره ۴ قانون اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، خاطر نشان کرد: مقرر شده تا دستگاه‌ها نسبت به ایجاد زیرساخت پنجره واحد و تسهیل شرایط صدور مجوزها برای ارائه خدمات الکترونیکی به کسب‌وکارها در درگاه ملی صدور مجوزهای کشور اقدام کنند.

همچنین در این جلسه نمایندگان شرکت‌های مختلف مشکلات و پیشنهادات خود را برای پیشبرد اهداف اقتصاد دیجیتال در زنجان و راه‌گشایی از مشکلات این حوزه بیان کردند.

منبع: ایرنا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا