گوشی هوشمند

گلکسی نوت ۲۰ کِی رونمایی می‌شود؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

گزارش‌های منتشره حاکی است که رویداد رونمایی از گوشی جدید گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ همچون سال‌های گذشته در ماه اوت سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.

به تازگی شایعات و گزارش‌هایی از کره‌جنوبی منتشر شده است که نشان می‌دهد تاریخ رونمایی سامسونگ از محصولات جدید خود یعنی گوشی های سری گلکسی نوت ۲۰ در سال جاری میلادی تغییری نخواهد کرد و طبق روال سال‌های گذشته در جریان رویدادی اختصاصی در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۰ معرفی و رونمایی خواهد شد.

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد سری گلکسی نوت ۲۰ را در کنار گوشی های تاشو و انعطاف‌پذیر گلکسی فولد ۲ رونمایی کند که به علت شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا به صورت آنلاین و اینترنتی برگزار خواهد شد.

البته به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، از آنجایی که تقریباً دو ماه تا برگزاری این رویداد اختصاصی باقی مانده است، احتمال و امکان تغییر و جابجایی تاریخ آن وجود دارد.

طبق گزارش‌های پیشین که در وب سایت gsmarena نیز آمده است، گوشی گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ به یک نمایشگر با ابعاد ۶.۷ اینچ و نسخه پلاس یا اولترای آن به نمایشگری ۶.۹ اینچی مجهز خواهد شد که هر دو از قلم اختصاصی سامسونگ موسوم به S-Pen و جدیدترین تراشه های پردازنده برخوردار خواهند بود.

آنچه از گوشی های سامسونگ در اقتصاد الکترونیکی می خوانیم:

پتنت جدید سامسونگ با ۶ دوربین متحرک!
عرضه دو تبلت نسل پنجم سامسونگ با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی
افشای ویژگی های ساعت هوشمند جدید سامسونگ
سامسونگ وجود نقص امنیتی در گوشی‌هایش را تایید کرد
گلکسی واچ ۳ یک‌ ماه زودتر معرفی می‌شود
گلکسی A51 پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی جهان شد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا