خانه / فناوری هوشمند / انقلاب صنعتی چهارم / هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل بازار خودرو و پیش بینی برای ۵ سال آینده
هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل بازار خودرو و پیش بینی برای ۵ سال آینده

هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل بازار خودرو و پیش بینی برای ۵ سال آینده

هوش مصنوعی در مطالعه خودرو ، از بررسی ها و ارزیابی های استراتژیک بسیار مفید شامل روند عمومی بازار ، فن آوری های نوظهور ، محرک های صنعت ، چالش ها ، سیاست های نظارتی که رشد بازار را همراه با مشخصات و استراتژی های بازیکنان اصلی دور می کند ، پرهیز می کند. 

هوش مصنوعی (AI) در حال تعریف مجدد صنعت خودرو ، به ویژه در توسعه سخت افزار و نرم افزارهای نوآورانه برای سیستم های خودمختاری سطح ۵ و هوشمند ADAS است. با اوج گرفتن پذیرش هوش مصنوعی ، سازمان ها در حال درک نیاز و استفاده از الگوریتم های پیشرفته و ساختارهای محاسباتی ، سیستم عامل های آزمایش و اعتبارسنجی ابتکاری ، راه حل های یکپارچه کابین خلبان و استقرار شبکه ۵G و استقرار برنامه ها برای ایجاد خدمات تحرک نسل بعدی خود هستند. 

بنابراین هوش مصنوعی روند ادغام و تملک را در بخش خودرو به پیش می برد. علاوه بر این ، سفارشی سازی پیشرفته به طور فزاینده ای جایگزین سیستم عامل های سنتی خودرو شده است – روندی که در صنعت خودرو در حال تقویت است. این امر به توسعه تعداد زیادی از سیستم عامل های هوشمند که شامل تجارب داخل خودرو ، زنجیره های تأمین ، فروش و بازاریابی خودرو ، ابزارهای بیمه ، تجارت الکترونیکی خودرو و سایر برنامه های کاربردی است  دامن می زند.

 سازمان ها در حال اتخاذ مسیر ادغام و تملک (M&A) به عنوان یک استراتژی کلیدی برای کسب مهارت های هوش مصنوعی ، فناوری ها و اوراق بهادار مربوطه برای استفاده از فرصت های رشد آلی و غیرآلی در بازار تحرک هستند. چنین ابتکاراتی آماده است تا با کمک به آنها برای راه اندازی خدمات جدید هوش مصنوعی و افزایش مشتری ، پتانسیل بالایی برای این متقاضیان ایجاد کند.

منبع: ICtna

حتما ببینید

پیشتازی اتوماسیون در خیز فناوری؛ تحول «انقلاب صنعتی چهارم» نزدیک است

پیشتازی اتوماسیون در خیز فناوری؛ تحول «انقلاب صنعتی چهارم» نزدیک است

ترکیب فناوری‌های پیشرفته‌ای همچون روباتیک، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین می‌تواند علاوه بر خودکارسازی کارها و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *