کاربرد بلاک‌چینمقاله

معرفی ابزارهای کاربردی NFT که سرمایه‌گذاران باید آنها را بشناسند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

اتفاقات شکل گرفته پیرامون توکن‌های بی‌همتا (NFT) به قدری زیاد است که پیگیری تمامی آنها غیر‌ممکن به نظر می‌رسد. نویسنده این مقاله یعنی CryptoKhris می‌گوید: من بیش از یک‌سال است که NFT می‌خرم. پس از سرمایه‌گذاری‌های اشتباه و خریدهای احساسی، درس‌های بزرگی آموختم و با گذر زمان، خریدهای بهتری انجام دادم و در نهایت، توانستم با آموزش و تحلیل دیتاها، به نتایج مطلوبی دست پیدا کنم. در این مقاله، ما ابزارهای کاربردی NFT را به شما معرفی می‌کنیم، تا با استفاده از آنها بتوانید بهترین خرید NFT را داشته باشید.

معرفی بهترین ابزارهای کاربردی NFT

ابزارهای معرفی شده در این مقاله، می‌توانند برای سرمایه‌گذاران بسیار مفید باشند. برخی از این ابزارها برای تحلیل NFTها هستند و برخی دیگر برای معامله، یافتن ترندها، یافتن نهنگ‌های توکن‌‌های یکتا و دنبال کردن آنها، یافتن NFTهایی که با کف قیمت به‌فروش می‌رسند و بسیاری موارد کاربردی دیگر هستند. در ادامه با این ابزارها آشنا می‌شویم.

کریپتو اسلم (CryptoSlam)

کریپتو اسلم (CryptoSlam)
منبع: cryptoslam.io

CryptoSlam اولین ابزار لیست ماست. این ابزاری عالی برای آنالیز و بررسی کالکشن‌های NFT روی شبکه اتریوم است. این وبسایت آمار، چارت‌ها و امکانات مفید دیگری ارائه می‌دهد که کاربران بتوانند دید عمیق‌تری نسبت به پروژه‌های بی‌همتای شبکه اتریوم به‌دست بیاورند.

دیون (Dune)

دیون (Dune)
منبع: dune.com

شرکت Dune ابزار فوق‌العاده‌ای را برای تحلیل رایگان کریپتو توسعه و در اختیار کامیونیتی قرار داده‌اند. هر کسی می‌تواند داشبوردی درست کند و آن را با عموم کاربران به اشتراک بگذارد و دیگران را نیز فالو کند و از اطلاعات آنها استفاده کند.

هایپراسپیس (HyperSpace)

هایپراسپیس (HyperSpace)
منبع: hyperspace.xyz

HyperSpace ابزاری همه‌کاره است که می‌توانید پروژه‌های NFT شبکه سولانا را دنبال، ترید و بررسی و تحلیل کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این سایت، امکان دیدن رتبه هر کدام از NFTهای یک کلکسیون مشخص است. این ویژگی مشخصا زمانی به کار می‌آید که یک پروژه NFT‌ به اندازه کافی مورد توجه واقع نشده باشد و قیمت‌های آنها کمتر از قیمت واقعی است. در این مواقع شما با استفاده از این امکان می‌توانید خرید بهتر و دقیق‌تری داشته باشید.

آیسی تولز (IcyTools)

آیسی تولز (IcyTools)
منبع: icy.tools

IcyTools یکی از قدرتمندترین پلتفرم‌های تحلیل آمار و دیتا برای NFTهای شبکه اتریوم است. این ابزار رایگان از آمارها و معیارهای دقیقی برخوردار است. همچنین می‌توان از نسخه پولی این ابزار، برای تحلیل و آنالیز پورتفولیوی NFT خود استفاده کرد.

نانسن (Nansen)

نانسن (Nansen)
منبع: nansen.ai

با استفاده از وبسایت Nansen، می‌توانید هزینه گس (کارمزد تراکنش‌ها) و روند معاملات نهنگ‌های NFT را مشاهده کنید. همچنین در داشبورد Discovery این ابزار، شما می‌توانید میزان سودهای ناشی از مینت و ترید کردن NFTها را مشاهده کنید. در واقع این ابزار رایگان به شما امکان می‌دهد که مسیر جریان پول را دنبال کنید. نسخه غیررایگان نانسن نیز امکانات جدیدی را فعال می‌کند که برای کاربران حرفه‌ای بسیار مفید هستند.

فلیپس فایننس (Flips Finance)

فلیپس فایننس (Flips Finance)
منبع: flips.finance

Flips Finance ابزار فوق‌العاده‌ای برای بررسی کف قیمت‌ها در بازار NFT است. این وبسایت از آنجایی که دارای صفحه کاربری ساده‌ای است، می‌تواند جایگزین مناسبی برای IcyTools باشد.

ان اف تی اسکورینگ (NFTScoring)

ان اف تی اسکورینگ (NFTScoring)
منبع: nftscoring.com

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که میزان موفقیت یک پروژه NFT را مشخص می‌کند، میزان هایپ آن در شبکه‌های اجتماعی است. NFTScoring ابزاری خلاقانه برای بررسی و دنبال کردن کالکشن‌های NFT در توییتر و دیسکورد است. با این ابزار جالب، امکان تشخیص فرصت‌های مناسب وجود دارد.

رریتی تولز (Rarity Tools)

رریتی تولز (Rarity Tools)
منبع: rarity.tools

Rarity Tools احتمالا یکی از رایج‌ترین ابزارهای موجود است. این ابزار یک تقویم باجزئیات است که کالکشن‌های NFT شبکه اتریوم که در آینده عرضه می‌شوند را نشان می‌دهد. یکی از کاربردی‌ترین امکانات این پلتفرم، انتخاب فیلتر برای رتبه‌بندی NFTهای مشخص در یک مجموعه است.

HowRare

HowRare
منبع: howrare.is

وبسایت Howrare همانند Rarity Tools یک ابزار فوق‌العاده است که تقویمی از تاریخ عرضه NFTهای سولانا در آینده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این ابزار همچنین امکان جستجوی توکن‌های غیرمثلی بر اساس میزان کمیابی آنها را نیز ارائه می‌دهد.

واتس مینتینگ (WhatsMinting)

واتس مینتینگ (WhatsMinting)
منبع: whatsminting.live

WhatsMinting یک اسکنر NFT است که فعالیت‌ توکن‌های بی‌همتای مینت شده را به صورت زنده و لحظه‌ای نمایش می‌دهد. این امکان، برای شناسایی برخی پروژه‌ها که در سکوت و بدون تبلیغات فعالیت خود را آغاز می‌کنند، بسیار عالی است.

موبی (Moby)

موبی (Moby)
منبع: moby.gg

Moby یک ابزار دنبال‌کننده کیف پول (Wallet Tracker) است، که به کاربران امکان تهیه لیست شخصی از کیف پول‌های مورد نظر و دنبال کردن فعالیت‌‌های آنها را فراهم می‌کند. برخی از سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند فعالیت‌های سرمایه‌گذاران موفق را دنبال کنند. زمانی که یک آدرس را در لیست خود قرار می‌دهید، به محض انجام خرید یا فروش توسط این آدرس، برای شما یک اعلان ارسال می‌شود و شما از فعالیت این آدرس خبردار می‌شوید. این کار به شما اجازه می‌دهد که بتوانید پروژه‌های با پتانسیل رشد را خیلی زود تشخیص دهید و روی آنها سرمایه‌گذاری کنید. البته این ابزار تنها برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است.

جمع‌بندی

جنبه دیگری که باید در نظر گرفته شود، میزان هیجانات یک پروژه است. این هیجانات باید در کنار ابزارهای تحلیلی و آماری و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر و دیسکورد در نظر گرفته شوند. داشتن اطلاعات کافی و مطلع بودن از آخرین وضعیت اخبار NFTها بسیار ضروری است. در این مقاله، به معرفی بهترین ابزارهای کاربردی NFT پرداختیم. آیا تا به حال از این ابزارها استفاده کرده‌اید؟ کدام ابزار برای شما جالب‌تر و کاربردی‌تر است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها بنویسید.

منبع: میهن‌بلاک چین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا