اینترنت و شبکه اطلاعات

اتصال ۱۰۰۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات در هفته آینده

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

بیش از یک هزار روستای جدید برای تحقق شعار «دسترسی همگانی» با سرمایه‌گذاری ۳۰۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی متصل می‌شوند.

آیین «بهره‌برداری از توسعه خدمات دیجیتال ایرانسل» روز شنبه با حضور وزیر ارتباطات برگزار می‌شود. در این مراسم در مجموع یک هزار و ۳۴ روستا با سرمایه ۳۰۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند که استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در صدر جدول دسترسی به شبکه ارتباطی را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص خواهند داد.

بر اساس گزارش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شعار «دسترسی همگانی» و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به شبکه ارتباطی پهن باند کشور متصل می‌کند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته از اتصال یک هزار و ۳۴ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات با همکاری ایرانسل خبر داد.

آذری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «یک هزار و ۳۴ روستای دیگر تا شنبه از طریق ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد. این بار استان‌های کردستان، خراسان رضوی، فارس و هرمزگان سهم بیشتری دارند. همه در تلاشیم تا با شروع مجدد فصل تحصیل، عدالت آموزش مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان، هر چه بیشتر محقق شود.»

ایرنا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا