خانه / کسب‌وکار دیجیتال / بازاریابی دیجیتال / چطور ترافیک سایت را با راهکارهای ساده افزایش دهیم؟
چطور ترافیک سایت را با راهکارهای ساده افزایش دهیم؟

چطور ترافیک سایت را با راهکارهای ساده افزایش دهیم؟

نویسنده : اریک امانوئلی – کارشناس سئو   مترجم : علی ‌آل ‌علی  

سایت ها با ترافیک بالا نه تنها برای کارآفرینان عادی مهم هستند، بلکه برای برندهای بزرگ و سازمان های تجاری نیز اهمیت ویژه ای دارند. درست به همین خاطر امروزه طراحی سایت یکی از کسب و کارهای پرسود بوده و بسیاری از برندها به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای حرفه ای هستند. این امر می تواند به شما کمک شایانی در مسیر توسعه کسب و کار کرده و موقعیت تان در میان رقبای مختلف را نیز بهبود بخشد. 

یادتان باشد طراحی سایت به تنهایی برای موفقیت برند شما در دنیای اینترنت کافی نیست. در عوض شما باید یک سایت با ترافیک بالا داشته باشید. معنای این امر مراجعه مداوم کاربران به سایت شما و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با تکنیک های درست و تاثیرگذار است. این امر وضعیت آنلاین برند شما را به طور چشمگیری توسعه می دهد. درست به همین خاطر باید همیشه استفاده از راهکارهای مورد بحث در این میان را در کانون توجه قرار دهید. 

هدف اصلی در این مقاله مرور برخی از مهمترین راهکارها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای حرفه ای است. این امر به شما برای بهبود اوضاع کاری تان کمک کرده و صدالبته ترافیک سایت تان را نیز بیشتر می کند. اگر شما به دنبال راهکارهای ساده و سریع برای افزایش ترافیک سایت تان هستید، این مقاله نکات فراوانی برای تان دارد. 

ایجاد وبلاگ رسمی

یک وبلاگ رسمی در کنار سایت تان می تواند نقش مهمی برای افزایش ترافیک سایت داشته باشد. این امر به طور معمول از سوی تمام برندها به خوبی دنبال شده و امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به همراه خواهد داشت. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای استاندارد هستید، باید همیشه کارتان را به بهترین شکل ممکن در این مسیر دنبال نمایید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت بهبود اوضاع سایت تان را نداشته باشید. 

یکی وبلاگ مربوط به برند شما باید مباحث مرتبط با کسب و کار و همچنین محصولات تان را به طور عمیق‎ تر مورد بررسی قرار دهد. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شانس تان در بازار را نیز به خوبی افزایش می دهد. یادتان نرود در دنیای امروز کاربران علاوه بر سرگرمی به دنبال برخی از ایده های اساسی در زمینه بهبود اوضاع شان نیز هستند. این امر می تواند دامنه ‎ای گسترده از آشنایی با محصولات تازه را شامل شود. درست به همین دلیل شما در وبلاگ ‎تان باید عملکردی متفاوت از سایت رسمی برند در نظر داشته باشید. این امر در بلندمدت شما را بدل به یکی از پرترافیک‎ ترین سایت های حوزه کاری تان تبدیل خواهد کرد. چنین امری می تواند برای شما اعتبار بسیار زیادی در بازار به همراه داشته باشد. 

استفاده از المان ‎های بصری

کاربران در دنیای اینترنت دیگر فقط به متن‎ ها توجه نشان نمی دهند. شما برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان به المان‎ هایی بسیار فراتر از متن نیاز دارید. امروزه ویدئو و صدالبته محتوای دیداری شامل عکس های جذاب برای کاربران اهمیت زیادی دارد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن هستید، می توانید شانس تان در این میان را با چندتا المان بصری جذاب بی نهایت افزایش دهید. این امر نه تنها شما را یکباره بدل به سایتی جذاب خواهد کرد، بلکه به شما یاد می دهد تا اوضاع تان را به خوبی مدیریت کرده و براساس سلیقه کاربران فعالیت تان را توسعه دهید. 

بی شک امروزه بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط بسیار دشواری دارند. این امر می تواند شما را در شرایط بسیار سختی از نظر بهبود اوضاع تان در بازار قرار دهد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال بهینه سازی موقعیت تان در بازار هستید، باید همیشه تولید محتوای بصری را در کانون توجه قرار دهید. این امر شما را به طور قابل ملاحظه ای در مقایسه با دیگر سایت ها و رقبای تان جلو می‎ اندازد. پس دیگر منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و سایت تان را با محتوای بصری بهینه سازی کنید.

توجه به اهمیت ویدئو

ویدئو در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف دارد. این امر می تواند به شما کمک زیادی برای تبدیل برندتان به یک کسب و کار ویژه داشته باشد. یادتان نرود در دنیای امروز بسیاری از برندها به دنبال بهینه سازی شرایط شان در عرصه کسب و کار هستند. درست به همین خاطر اگر شما از ویدئو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، شانس تان در این میان به طور چشمگیری بهبود پیدا خواهد کرد. 

امروزه محتوای ویدئویی اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارد. این امر به طور ویژه ای وضعیت برندها در حوزه بازاریابی را بهبود بخشیده و فرصت تعامل با آنها را فراهم می سازد. یادتان باشد ویدئو این روزها محبوبیت بسیار بیشتری در مقایسه با سایر فرمت ‎ها دارد. درست به همین دلیل اولویت اول شما در زمینه بازاریابی باید همین نکات باشد، در غیر این صورت شما به طور چشمگیری شانس تان در این میان را از دست داده و دیگر کاربران به سایت تان توجه لازم را نشان نخواهند داد. 

استفاده از کلیدواژه های طولانی

استفاده از کلیدواژه ها باید هماهنگی زیادی با رفتار عملی کاربران در بازار داشته باشد. این امر شامل استفاده از کلیدواژه های دقیق برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شده و شانس شما را نیز به خوبی تقویت می کند. نکته مهم در این میان تلاش برای بهبود اوضاع بازاریابی در دنیای امروز است. این امر به شما برای انطباق روند بازاریابی تان با نیازها و خواسته های کاربران کمک شایانی خواهد کرد. یادتان باشد در دنیای امروز بسیاری از برندها برای بهبود اوضاع نشان از کلیدواژه های کوتاه استفاده می کنند. این در حالی است که شما باید رفتار عملی کاربران شامل استفاده از کلیدواژه های طولانی در راستای جست و جوی محتوای دلخواه‎ شان را مد نظر قرار دهید. این امر یعنی استفاده از کلیدواژه های طولانی ضرورت اساسی در روند کاری شما دارد. 

منبع: فرصت‌امروز

حتما ببینید

تجربه مشتریان (CX) چیست؟ دریچه ای به سوی مدیریت بهتر مشتریان

تجربه مشتریان (CX) چیست؟ دریچه ای به سوی مدیریت بهتر مشتریان

نویسنده : علی آل علی- کارشناس روزنامه فرصت امروز   آخرین باری که تجربه بی نهایت لذت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.