همایش و نمایشگاه

اولین دوره شتابدهی صنایع خلاق برگزار می‌شود

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

«اولین دوره شتابدهی صنایع خلاق» با توجه به توسعه روزافزون زیست بوم شرکت‌های خلاق و اشتغال و نوآوری قابل توجه ایجاد شده در این عرصه، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این رویداد تلاش خواهد کرد تا تیم‌ها و استارتاپ های بیشتری را به سمت شتابدهنده‌های حرفه‌ای راهنمایی کند.

اولین دوره شتابدهی حوزه صنایع خلاق حوزه‌ها و رشته‌های مختلفی را پوشش خواهد داد، «بازی سازی»، «محتوای صوتی و تصویری»، «فیلم‌های سینمایی و مستند»، «مینی سریال»، «جلوه‌های ویژه سینمایی»،«جلوه‌های ویژه تلویزیونی»، « انیمیشن»، «برنامه‌های تلویزیونی»، «تیزر و تبلیغات»، «طراحی لباس»، «طراحی صنعتی»، «معماری و دکوراسیون داخلی»، «پلتفرم کسب و کارهای اینترنتی» و «نرم افزار موبایلی» از جمله زمینه‌هایی است که در این دوره بر روی آن‌ها تمرکز شده است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند آثار و ایده‌های خود را تا پایان بهمن ماه به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

نوآوران و استارتاپ‌های فعال در این حوزه‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت ستادفرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی  http://farhang.isti.ir/ مراجعه کنند.

همچنین اطلاعات مربوط به این رویداد، در سایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی http://stdc.isti.ir/  در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا