مقاله کسب و کار دیجیتال

چرا همه برندها باید در گوگل بیزینس عضو باشند؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
نویسنده : منوی آگراوال – کارشناس بازاریابی   مترجم : علی ‌آل ‌علی  

امروزه بسیاری از بازاریاب ها توانایی خود را صرف بازاریابی در شبکه های اجتماعی می کنند. در این میان نیز تنها معیار معتبر برای این دسته از افراد هزینه بیشتر و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. این امر می تواند نتایج بسیار مناسبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به همراه داشته باشد. البته به شرط اینکه برند مورد نظر بودجه ای عالی برای فعالیت در این راستا در دسترس داشته باشد. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه با بودجه های کلان رو به رو نیستید. درست به همین دلیل گاهی اوقات باید با واقعیت های دنیای کسب و کار و بازاریابی کنار بیایید. در غیر این صورت شاید خیلی زود توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از بین رفته و شما دیگر شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نداشته باشید. این امر می تواند در بلندمدت نه تنها منابع مالی برندتان را کاهش دهد، بلکه شانس تان برای تعامل با مخاطب هدف را نیز به طور چشمگیری کاهش خواهد داد. 

در دنیایی که گوگل مهمترین برند دیجیتال دنیا محسوب می شود، تلاش برای بازاریابی با همکاری این برند امری ضروری و اساسی خواهد بود. بسیاری از مردم در سراسر دنیا برای پیدا کردن محصولات موردنظرشان اقدام به استفاده از گوگل می کنند. این امر با یک جست و جوی ساده دنبال شده و شرایط برندها را نیز به طور چشمگیری بهبود می بخشد. نکته مهم در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای مناسب و تاثیرگذار است. گوگل برای جلب نظر برندها از مدت ها پیش سرویس گوگل بیزینس را راه اندازی کرده است. این سرویس به برندها امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را داده و شرایط شان را نیز به طور قابل ملاحظه ای بهینه سازی خواهد کرد. 

یادگیری کار با گوگل بیزینس نه تنها نوعی ابزار بازاریابی محسوب می شود، بلکه به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با هزینه بسیار کمتر نیز کمک خواهد کرد. درست به همین دلیل هدف اصلی در مقاله کنونی بررسی مزایای ثبت نام در گوگل بیزینس و استفاده از این پلتفرم است. بی تردید بسیاری از برندهای بزرگ از مدت ها قبل در این سرویس عضویت دارند. نکته مهم اینکه اگر شما به دنبال بهبود جایگاه برند و تبدیل شدن به یکی از کسب و کارهای معتبر در این میان هستید، می توانید همیشه بر روی گوگل حساب باز کرده و شرایط تان در این میان را بهینه سازی کنید. 

یادگیری گوگل بیزینس کار دشواری نیست. نکته مهم در این میان تلاش برای آگاهی از مزایای این پلتفرم است، در غیر این صورت شما هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان پیدا نکرده و کارتان به شیوه ای مناسب دنبال نخواهد شد. در ادامه برخی از مهمترین مزایای ثبت نام در گوگل بیزینس و بازاریابی همراه با آن را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. این امر به شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک ویژه ای می کند. 

گوگل بیزینس چیست؟

گوگل بیزینس سرویس بازاریابی محلی این پلتفرم بزرگ است که به برندها امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در محدوده های جغرافیایی مشخص را می دهد. امروزه بسیاری از برندها برای تعامل با مشتریان نیازی به کمپین های بزرگ و بین المللی ندارند. در عوض به دنبال کمپین های محلی و همچنین مشتریان محلی هستند. این امر می تواند توانایی برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور چشمگیری توسعه دهد. سرویس گوگل بیزینس به طور معمول در ابزار مپ و موتور جست و جوی گوگل برای کاربران نمایش داده می شود. به این ترتیب شما با سرمایه گذاری بر روی این سرویس امکان نمایش محتوای بازاریابی یا حتی معرفی کسب و کارتان به مخاطب هدف در قالبی بسیار حرفه ای را خواهید داشت. 

کار با گوگل بیزینس مثل تمام ابزارهای این برند بسیار ساده و راحت است. درست به همین خاطر شمار بالایی از کسب و کارها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط ویژه ای در این میان دارند. این امر به آنها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شرایط شان را به طور چشمگیری بهبود می بخشد. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های گوگل بیزینس و نحوه کمک آن به برندها در دنیای بازاریابی را مرور خواهیم کرد. این امر به شما فرصت خوبی برای آگاهی از امکانات این ابزار و اطمینان نسبت به اهمیت استفاده از آن در دنیای بازاریابی می دهد. 

افزایش آگاهی از برند در اینترنت

چرا همه برندها باید در گوگل بیزینس عضو باشند؟

آگاهی از حضور و فعالیت یک برند در بازار اهمیت بسیار زیادی برای فروش مناسب دارد. مشتریان تا زمانی که نسبت به فعالیت برند شما ایده ای نداشته باشند، هرگز موفق به مشاهده محصولات تان نخواهند شد. نکته مهم اینکه حضور برند شما برای خیلی از مردم اهمیتی ندارد. بنابراین این شما هستید که باید به هر قیمتی شده برند و محصولات تان را پیش روی مخاطب هدف قرار دهید. در غیر این صورت شاید هرگز فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را پیدا نکرده و شرایط تان در بازار به طور مداوم بدتر از هر زمان دیگری شود. 

این روزها هزاران برند در سراسر دنیا هستند که پس از سال ها فعالیت در بازار هنوز هم کسی از وضعیت کاری شان خبر ندارد. درست به همین دلیل شما باید از همان ابتدای شروع به فعالیت برند به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان باشید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای بهینه سازی شرایط تان در بازار پیدا نکنید. 

گوگل بیزینس با ارائه یک پروفایل کامل به شما امکان فعالیت بازاریابی در گوگل را می دهد. همچنین شما می توانید پروفایل تان را کامل کرده و وقتی کاربران برندتان را جست و جو می کنند، اطلاعات بسیار مفیدی پیش روی آنها قرار دهید. این امر موجب تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف شده و توانایی برندها را نیز به طور قابل ملاحظه ای بیشتر می کند. 

احتمالا شما هم تا به حال در پی جست و جو در گوگل با فهرستی از کسب و کارها و شماره تماس شان در صفحه اول نتایج رو به رو شده اید. این کسب و کارها دقیقا به خاطر داشتن اکانت رسمی در گوگل بیزینس به شما معرفی می شوند. نکته جالب اینکه اگر وضعیت سئو یک برند مناسب باشد، بابت این معرفی هیچ هزینه ای نیز از آن دریافت نخواهد شد. درست به همین دلیل شما می توانید تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور چشمگیری توسعه دهید. این نکته شانس تان را توسعه داده و برندتان را در موقعیت مناسبی از نقطه نظر تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان قرار می دهد. 

به اشتراک گذاری اطلاعات مهم با مشتریان

چرا همه برندها باید در گوگل بیزینس عضو باشند؟

آیا تا به حال برای تان پیش آمده اقدام به خرید از یک برند کنید، اما نه شماره تماسی داشته باشید نه حتی آدرس سایت رسمی آن در دسترس باشد؟ این اتفاق برای خیلی از مردم به معنای پایان روند بازاریابی در شبکه های اجتماعی خواهد بود. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن هستید، می توانید کارتان را به شکلی حرفه ای دنبال کنید. 

اکانت رسمی شما در گوگل بیزینس همیشه همراه با درج اطلاعات دقیق از برندتان خواهد بود. مزیت این امر امکان مشاهده اطلاعات موردنظر از سوی کاربران به ساده ترین شکل ممکن است. بنابراین دیگر شما مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و شیوه های بهینه سازی کارتان در این میان نخواهید داشت. 

بسیاری از اوقات مشتریان به دلیل فقدان اطلاعات دقیق از برندها قید آنها را می‎زنند. شما در این صورت با ثبت نام در گوگل بیزینس می توانید به کلی از شر این مشکل رها شوید. در این صورت دیگر مسئله ای برای بهینه سازی موقعیت تان در بازار نخواهد داشت. یادتان باشد، شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه وقت ندارید. درست به همین دلیل باید همیشه کارتان را به بهترین شکل ممکن دنبال کرده و شانس تان در این میان را نیز تقویت کنید. استفاده از گوگل بیزینس به شما فرصت تاثیرگذاری اولیه بسیار عالی و بدون مشکل را می دهد. درست به همین خاطر باید به طور مداوم شانس تان در این میان را تقویت نمایید. 

یادتان باشد در دنیای بازاریابی همیشه بهترین گزینه ها هزینه بر نیستند. بنابراین به جای سرمایه گذاری همراه با هزینه کلان بر روی حوزه بازاریابی در شبکه های اجتماعی می توانید نیم نگاهی به گوگل داشته باشید. 

پاسخگویی به سوالات مشتریان

برندها همیشه با سوالات بسیار متعددی از سوی مشتریان رو به رو هستند. پاسخگویی به این سوالات برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه امری مهم محسوب می شود. یکی از نکات اساسی در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از بهترین شرایط ممکن است. برندهایی که اکانت گوگل بیزینس دارند، به طور معمول امکان دسترسی به بخشی مشخص برای پاسخگویی به سوالات مشتریان را خواهند داشت. در این بخش کاربران امکان طرح سوالات شان از شما را پیدا کرده و شما نیز به سادگی هرچه تمام تر فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را خواهید داشت. این امر موقعیت تان از نظر بهینه سازی شرایط برند در نگاه مشتریان را تا حد زیادی بهبود خواهد بخشید. 

بسیاری از مشتریان در صورتی که پاسخ سوالات شان از برندها را خیلی سریع دریافت نکنند، انگیزه ای برای خرید پیدا نمی کنند. درست به همین دلیل شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیازمند استفاده از شرایط ویژه ای هستید. این امر به شما کمک می کند تا هرچه بهتر موقعیت تان در بازار را بهینه سازی کنید. چنین امری از نظر حرفه ای به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک ویژه ای خواهد کرد. یادتان باشد پاسخگویی سریع به مخاطب هدف باید همراه با جواب های درست و کاربردی باشد، در غیر این صورت شاید شما هرگز موقعیت مناسب برای بهینه سازی شرایط تان را پیدا نکنید. در این صورت هرگز شانسی در بازار و در برابر برندهای بزرگ نخواهید داشت. 

گوگل با داشتن پشتیبانی سریع و تخصصی به شما در هر مرحله ای از کار با گوگل بیزینس کمک خواهد کرد. در این میان کافی است از طریق ایمیل یا صفحه پشتیبانی این برند سوالات یا مشکلات تان را با آنها در میان بگذارید. این امر شما را در کانون توجه برندها قرار داده و شرایط شما را نیز بهینه سازی خواهد کرد. 

دسترسی به نظرات مشتریان

چرا همه برندها باید در گوگل بیزینس عضو باشند؟

نظرات مشتریان درباره یک برند اهمیت بسیار زیادی برای فعالیت کاری آن دارد. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و وضعیت تان را نیز بهینه سازی خواهد کرد. نکته مهم دیگر اینکه شما برای بهینه سازی شرایط تان همیشه باید موقعیت برندتان را در نظر بگیرید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت مدیریت بهینه برندتان را پیدا نکرده و شرایط تان نیز به نحو قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار گیرد. 

برندهایی که از نظرات مشتریان برای اصلاح روند کاری شان سود نمی برند، به طور معمول مدت زیادی در بازار دوام نخواهند آورد. این امر می تواند برای هر برندی دردسرساز شود. درست به همین دلیل شما می توانید با گوگل بیزینس به بهترین شکل ممکن اطلاعات کاربردی درباره مشتریان را گردآوری کرده و شرایط تان را نیز بهینه سازی نمایید. 

یادتان باشد شما برای بهبود شرایط تان همیشه نیاز به مشتریان در کنار خود دارید. این امر می توانید به شیوه های بسیار متنوعی فراهم شود. اگر این امر برای شما امکان پذیر نیست، باید همیشه به دنبال راه حل جایگزین باشید. این امر شامل تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از شرایط ویژه در دنیای کسب و کار است. بسیاری از برندها در این میان توانایی زیادی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و همچنین بهینه سازی شرایط شان در دنیای کسب و کار ندارند. نکته مهم دیگر اینکه شما برای بهبود شرایط تان باید همیشه وضعیت تان را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید. آگاهی از نقطه نظرات مشتریان در این میان شروع بسیار خوبی برای برند شما خواهد بود. 

گوگل بیزینس به برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن کمک می کند. این امر شما را در مرکز گفت و گوهای مشتریان درباره برندتان قرار داده و فرصت تان برای بهینه سازی شرایط را نیز توسعه خواهد داد. 

افزایش ترافیک سایت و میزان فروش

امروزه اغلب برندها دارای سایت رسمی برای کسب و کارشان هستند. این امر به آنها برای تاثیرگذاری ویژه بر روی مخاطب هدف کمک کرده و در برخی از موارد نوعی فروشگاه آنلاین نیز محسوب می شود. اگر شما تا به حال سایت رسمی تان را راه اندازی نکرده اید، باید به بهترین شکل ممکن در پی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان در این میان باشید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای بهینه سازی شرایط تان در بازار می دهد. درست به همین خاطر وضعیت کسب و کارتان باید به طور مداوم بهینه سازی شده و براساس روند فعالیت تان کار را توسعه دهید. 

وقتی یک برند تازه در ابتدای راه قرار دارد، بی تردید ترافیک سایتش تعریف چندانی نخواهد داشت. این امر در کنار مسئله مربوط به فروش اندک آنلاین می تواند برای هر برندی دردسرساز شود. درست به همین دلیل شما باید از همان ابتدا کارتان را بسیار جدی در این فضا دنبال کنید، در غیر این صورت شاید هرگز موفق به فروش آنلاین با نرخ بالا نشوید. 

گوگل بیزینس در زمینه افزایش ترافیک به شما کمک شایانی می کند. کاربران وقتی یک برند دارای اکانت رسمی در گوگل بیزینس است، تمایل بالاتری برای همکاری با آن نشان می دهند. ساده ترین مصداق در این میان نیز بازدید سریع از سایت یک برند است. شما با این کار به خوبی امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را پیدا کرده و ترافیک سایت تان به طور چشمگیری توسعه پیدا می کند. 

از نقطه نظر افزایش فروش برند شما همیشه امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن را دارید. این امر شما را در کانون توجه مشتریان قرار داده و شرایط تان را نیز بهینه سازی خواهد کرد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال بهبود شرایط تان هستید، می توانید کارتان را به بهترین شکل ممکن با استفاده از ابزارهای حرفه ای بهینه سازی کنید. کاربران در دنیای آنلاین به طور معمول برای خرید از یک برند استرس و نگرانی بسیار زیادی دارند. دلیل این امر نیز تجربه های ناگوار گذشته در زمینه خرید از برندها محسوب می شود. شما در این میان می توانید به ساده ترین شکل ممکن تجربه مشتریان از برندتان را تغییر داده و کارتان را ساده تر کنید. 

اکانت رسمی در گوگل بیزینس به مشتریان نشان می دهد با برندی معتبر مواجه هستند. درست به همین دلیل دیگر خرید از یک برند برای شما کار زیادی نداشته و توانایی تان در این میان را نیز توسعه می دهد. یکی از مواردی که برندها برای بهینه سازی کارشان بدان نیاز مبرم دارند، مربوط به کسب اعتبار در فضای آنلاین است. این امر به سادگی امکان پذیر نیست. درست به همین دلیل شما باید همیشه آمادگی کامل در این میان را داشته باشید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای بهبود شرایط تان پیدا نکنید. گوگل با ارائه فرصت های مناسب در زمینه کسب اعتماد مشتریان به شما عملا کارتان را بی نهایت ساده تر از هر زمان دیگری خواهد کرد. یادتان باشد در این میان شما همیشه با مشکلات زیادی نیز مواجه خواهید بود. مهمترین مسئله حضور رقبای بسیار زیادی است. با این حال عضویت در گوگل بیزینس گامی مهم در راستای تضمین اعتبار برند در دنیای کنونی خواهد بود. این امر شما را در کانون توجه مشتریان قرار داده و شرایط تان را به طور مداوم بهینه سازی خواهد کرد. 

امروزه گوگل بیزینس یکی از ابزارهای مهم برای بازاریابی محسوب می شود. درست به همین دلیل شما برای موفقیت بازاریابی باید همیشه استفاده از آن را در کانون توجه قرار دهید. مزایای مورد بحث در این مقاله نقطه شروع مناسبی برای شما و کسب و کارتان خواهد بود. 

منبع: فرصت‌امروز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا