اتریومفناوری بلاک چین

تنها ۳۰ هزار بلاک تا تکمیل ادغام شبکه اتریوم باقی مانده؛ آینده قیمت چه خواهد شد؟

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

بلاک چین اتریوم در حال آماده شدن برای گذار از اثبات کار به اثبات سهام از طریق ادغام شبکه بوده و تنها سه روز دیگر تا پایان فرآیند این ادغام شبکه باقی مانده است.

بلاک چین اتریوم در حال آماده شدن برای گذار از اثبات کار به اثبات سهام از طریق ادغام شبکه است. تکمیل تنها ۳۰ هزار بلاک یا نزدیک به سه روز دیگر، ادغام احتمالاً نحوه عملکرد بلاک چین اتریوم را تغییر خواهد داد.

بلاک چین اتریوم آماده حذف ماینرها و شروع اثبات سهام پس از ادغام است. شمارش معکوس برای ادغام شبکه اتریوم ادامه داشته و تا نهایی شدن این رویداد تنها ۳۰ هزار بلاک باقی مانده است. این رویداد یکی از مهمترین موارد در تاریخ اتریوم به حساب می‌آید و نحوه کارکرد این بلاک چین بزرگ را تغییر خواهد داد.

اولین فورک سایه در ۱۱ آوریل اجرا شده و از آن زمان تاکنون ۱۲ فورک موفق دیگر نیز ایجاد شده است. این نشان دهنده آمادگی شبکه اتریوم برای مهاجرت به مکانیسم اثبات سهام (PoS) است.

همچنین، راه اندازی بکه آزمایشی به اتریوم اجازه داد تا اجرای گره‌ها، استقرار قراردادها و آزمایش زیرساخت را مورد تمرین قرار داده و باگ های احتمالی موجود در این مسیر را شناسایی کند. بنابراین فورک های سایه موفق ایجاد شده به توسعه دهندگان شبکه اتریوم اجازه می دهد تا پیامدهای ادغام را قبل از اجرای آن بسنجند.

تنها ۳۰ هزار بلاک تا تکمیل ادغام شبکه اتریوم باقی مانده| آینده قیمت چه خواهد شد؟

اکانت RektProof، از تحلیلگران و تریدرهای بزرگ بازار رمزارزها، تمرکز خود را بر روی اتریوم معطوف کرده و به گفته وی، این احتمال وجود دارد که اتریوم محدوده توزیع مجدد را در حدود ۱۷۰۰ دلار تشکیل دهد. تحلیلگران بر این باورند که در صورت اصلاح قیمت در روز دوشنبه، اهداف نزولی ۱۶۵۰ دلاری و پایین‌تر مورد هدف قرار خواهند گرفت.

منبع: بازار

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا