فروشگاه اینترنتیمقاله کسب و کار دیجیتال

تکنیک های بهینه سازی صفحات محصولات سایت برای فروش بیشتر

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
نویسنده : دزیرایی اودجیک – کارشناس فروش آنلاین   مترجم : علی ‌آل ‌علی  

راه اندازی خرده فروشی آنلاین در طول سال های اخیر بدل به یکی از کارهای مورد علاقه برای بسیاری از کارآفرینان شده است. این امر به شما فرصت تعامل با دامنه وسیعی از مشتریان از کشورهای مختلف را داده و محدودیت های سنتی در زمینه فروش را نیز به طور کامل از بین می برد. این نکته می تواند برای شما به مثابه دروازه ای تازه به سوی موفقیت کاری محسوب شود. در این صورت می توانید به خوبی شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را امتحان کرده و حتی موقعیت تان را نیز به خوبی توسعه دهید. 

شاید یکی از مشکلات اساسی برای فروش محصولات در عرصه خرده فروشی آنلاین یا به طور کلی فضای اینترنت مربوط به سطح بالای رقابت در این میان باشد. این امر می تواند برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته و توانایی تان در این میان را نیز به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. بسیاری از خرده فروشی های تازه کار برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیازمند استفاده از راهکارهای عجیب هستند. در این میان شما می توانید با استفاده از برخی توصیه های کلیدی کاربران در این زمینه را به خوبی کنترل کرده و اوضاع تان در بازار را مدیریت نمایید. این امر در بلندمدت برای شما مزایای بسیار زیادی در عرصه کسب و کار به همراه خواهد داشت. 

بهینه سازی صفحات مربوط به محصولات برند در سایت یا خرده فروشی آنلاین برند امر مهمی محسوب می شود. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف فراهم کرده و شانس تان در این میان را نیز به خوبی مدیریت می کند. یادتان باشد شما برای بهبود اوضاع تان نیازمند استفاده از شرایط مناسب هستید. نکته مهم اینکه در راستای بهبود اوضاع تان بهینه سازی این صفحات باید با دقت بسیار زیادی صورت گیرد، در غیر این صورت شاید شما خیلی راحت شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را از دست داد و کارتان بی نهایت بیشتر از هر زمان دیگری طول بکشد. 

این روزها مشتریان در تعامل با خرده فروشی ها شانس زیادی به برندها نمی دهند. درست به همین دلیل شما باید خیلی زود اعتماد آنها را جلب کرده و محصولات مورد نیازشان را عرضه کنید، در غیر این صورت شاید به سرعت از فهرست برندهای مورد علاقه مشتریان کنار گذاشته شده و شانس تان در این میان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از بین برود. یادتان باشد در دنیای امروز یکی از مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مربوط به استفاده از شرایط مناسب در طراحی صفحات مربوط به محصولات در سایت خرده فروشی و همچنین جلب اعتماد مشتریان است. این امر می تواند برای شما مزایای بسیار طولانی و بلندمدتی به همراه داشته و شانس تان را نیز بهبود بخشد. در ادامه برخی از نکات کلیدی برای بهینه سازی صفحات مربوط به محصولات برند در عرصه کسب و کار را مرور خواهیم کرد. 

آیا صفحه شما دعوت به عمل (CTA) درستی دارد؟

استفاده از یک خرده فروشی برند برای فروش محصولات امر ساده ای نیست. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط بسیار ویژه ای داشته و شانس شان در این میان را نیز به خوبی دنبال می کنند. یادتان باشد در دنیای امروز بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیازمند رقابت با برندهای بزرگ بوده و باید فکر تمام جزییات کارشان را بکنند، در غیر این صورت خیلی زود از عرصه رقابت کنار گذاشته می شوند. 

یک صفحه مناسب و بهینه سازی شده از نظر فروش باید یک دعوت به عمل درست داشته باشد. دعوت به عمل در خرده فروشی ها مشتریان را به سوی خرید محصولات دعوت می کند. این امر می تواند تاثیرگذاری خوبی بر روی مخاطب هدف به همراه داشته و شانس شما در این میان را نیز به طور قابل ملاحظه ای بهینه سازی نماید. در این صورت شما می توانید کارتان را به خوبی دنبال کرده و شانس تان در این میان را افزایش دهید. 

اگر امروزه سری به سایت برندهای بزرگ بزنید، این صفحات برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به خوبی بهینه سازی شده و کار فروشندگان را نیز به شدت ساده کرده است. در این صورت شما برای بهبود اوضاع تان باید همیشه به دنبال استفاده از شرایط بهینه سازی شده باشید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای فروش محصولات تان پیدا نمی کنید. 

توصیه ما در اولین مرحله برای بهبود اوضاع فروشگاه آنلاین تان تلاش برای الگوبرداری از دیگر برندها در راستای بهبود اوضاع خرده فروشی تان است. این امر می تواند برای شما اهمیت بسیار زیادی به همراه داشته و حتی شانس تان در بازار را نیز بهبود بخشد. یادتان باشد یک دعوت به عمل ساده تفاوت های بسیار زیادی میان شما و رقبای تان ایجاد خواهد کرد. پس این بخش را به خوبی در کار صفحات سایت تان قرار دهید. 

آیا عکاسی خوبی از محصولات تان کرده اید؟

در خرید آنلاین مشتریان اغلب اوقات با توجه به تصاویر یا ویدئوهای مربوط به یک محصول اقدام به خرید می کنند. این امر نقش مهمی در جلب نظر مشتریان به بهترین شکل ممکن داشته و آنها را به سوی یک خرید مطمئن هدایت می کند. اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مشتریان برندتان هستید، باید همیشه عکاسی حرفه ای از محصولات تان را در کانون توجه قرار دهید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را پیدا نکرده و شانس تان در این میان به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند. یادتان نرود در دنیای امروز برخی از برندها برای بهبود اوضاع شان در بازار سختی های زیادی را متحمل می شوند. شما در این میان برای نتیجه بخش شدن تلاش های تان باید همیشه از یک دعوت به عمل درست و حرفه ای استفاده کنید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت بهینه سازی شرایط تان در دنیای کسب و کار را نداشته باشید. 

امروزه برخی از وب سایت ها برای جلب نظر مشتریان به سوی خرید، از همکاری عکاس ها یا آژانس های بازاریابی حرفه ای سود می برند. این امر شامل تهیه تصاویر حرفه ای از محصولات یک برند و بارگذاری شان به طور دقیق و حرفه ای است. این امر شاید در نگاه نخست بسیار عجیب به نظر برسد، اما در صورتی که به خوبی از سوی شما دنبال شود، تاثیرگذاری بسیار مناسبی به همراه دارد. 

نکته مهم اینکه شما برای ثبت تصاویر یا تهیه ویدئوهای جذاب از محصولات برندتان همیشه نیازمند استفاده از همکاری موسسات حرفه ای نیستید. گاهی اوقات اگر خودتان تکنیک های عکاسی را با دوربین گوشی تان رعایت کنید، کارتان به خوبی راه می افتد. تنها مسئله مهم در این میان تلاش برای استفاده از یک نرم افزار ویرایش عکس است. در این مورد هم نیازی به استفاده انحصاری از فوتوشاپ نیست. خوشبختانه این روزها اپ های ویرایش عکس بسیار زیادی در دسترس کاربران قرار دارد. با این حساب شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن عکس ها یا به طور کلی محتوای بصری تان را ویرایش کنید. 

یادتان باشد یک محتوای ویرایش شده همیشه تاثیرگذاری بالاتری بر روی مخاطب هدف دارد. این امر می تواند برای شما به مثابه فرصتی طلایی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف بوده و شانس تان در این میان را نیز به شدت افزایش دهد. 

این روزها بسیاری از برندها برای بهینه سازی اوضاع شان در عرصه کسب و کار به دنبال استفاده از شرایط مناسب برای تبلیغات هستند. اگر شما عکس های خوبی از محصولات تان نداشته باشید، تمام تلاش های تان در عرصه کسب و کار با شکست رو به رو خواهد شد. هرچه باشد در عرصه خرید آنلاین مشتریان با محصول واقعی سر و کار ندارند، درست به همین خاطر از روی عکس ها و ویدئوهای در دسترس محصولات موردنظرشان را تهیه خواهند کرد. 

عکس های خوب از یک محصول می تواند برای شما به مثابه عاملی مهم در جلب نظر مشتریان محسوب شود. بسیاری از مشتریان در صورتی که عکس های حرفه ای از یک محصول تماشا کنند، انگیزه شان برای خرید دوچندان می شود. درست به همین دلیل شما باید سرمایه گذاری درستی بر روی این حوزه داشته باشید، در غیر این صورت شاید فعالیت تان در حوزه کسب و کار به طور قابل ملاحظه ای با مشکل رو به رو شود. 

تهیه عکس های متنوع و واقع گرایانه از محصولات مختلف

گاهی اوقات برخی از برندها فقط از چند محصول برترشان عکس های خوب تهیه می کنند. این امر می تواند برای آنها شرایط بسیار دشواری به همراه داشته و توانایی شان را نیز به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. نکته مهم اینکه شما برای بهبود اوضاع تان در دنیای کسب و کار شرایط بسیار ویژه ای دارید. اگر مشتریان فقط عکس های با کیفیت از یک محصول را مشاهده کنند، احتمال اینکه نسبت به کل فرآیند فعالیت شما شک کنند، وجود دارد. درست به همین دلیل شما باید برای بهبود اوضاع تان نسبت به استفاده از شرایط درست اقدام کنید. 

نکته ای که در این میان اهمیت بسیار ویژه ای دارد، مربوط به استفاده از شرایط بهینه در عرصه کسب و کار است. این امر می تواند برای شما درگاه بسیار مناسبی در عرصه کسب و کار محسوب شود. اینکه شما تصاویر دقیق و متنوعی از تمام محصولات برندتان داشته باشید، نه یک امر دلبخواهی، بلکه ضرورتی قطعی است، در غیر این صورت میزان فروش آنلاین برند شما به طور مداوم کاهش پیدا کرده و اوضاع تان در بازار نیز به طور مداوم بدتر از هر زمان دیگری می شود. در این میان شما برای بهینه سازی اوضاع تان نیاز فوری برای استفاده از مهارت های عکاسی دارید. خوشبختانه استفاده از تجربه برندهای بزرگ در این میان همیشه راهگشا خواهد بود. این امر می تواند برای شما فرصت های بسیار خوبی به منظور تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف فراهم سازد. 

یکی از اشتباهاتی که برندها به هنگام تهیه تصاویر یا ویدئو از محصولات شان می کنند، تلاش برای نمایش امکاناتی بیشتر از آنچه واقعا هست، می باشد. این امر در بسیاری از مواقع برای برندها دردسرهای زیادی به همراه داشته و توانایی برندها برای تاثیرگذاری طولانی بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. یادتان باشد در دنیای امروز بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف دردسرهای زیادی را متحمل می شوند. این امر شامل ناتوانی در زمینه استفاده از شرایط مناسب برای تهیه تصاویر واقعی از محصولات است. یادتان باشد شما برای بهینه سازی اوضاع تان در بازار باید همیشه تصاویر دقیق و حرفه ای از محصولات تان داشته باشید. این امر یعنی شما برای بهبود اوضاع تان نیاز فوری برای نمایش واقعی محصولات تان دارید. این یعنی هرگونه اغراقی درباره محصولات باید متوقف شود، در غیر این صورت شما توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را پیدا نمی کنید. 

آیا شما جزییات کافی درباره قیمت محصولات دارید؟

اینکه قیمت یک محصول چطور تعیین می شود، امر بسیار مهمی خواهد بود. نکته مهم دیگر اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان استفاده از شرایط متنوعی را دارید. در این میان برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف فقط به تعیین قیمت های پایین تر اکتفا می کنند. شما می توانید گاهی اوقات قیمت های بسیار بالاتر نیز ارائه کنید، اما به شرط اینکه دقیقا دلیل چنین قیمت گذاری را مشخص سازید. در این صورت مشتریان به احتمال زیاد هماهنگی زیادی با برند شما داشته و حتی انگیزه شان برای خرید نیز تغییر نخواهد کرد. 

هماهنگی با مشتریان و اطلاع رسانی دقیق به آنها امر بسیار مهمی محسوب می شود. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس تان در این میان را نیز به شدت افزایش می دهد. یادتان نرود در دنیای امروز برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف عملا اطلاع رسانی به آنها را فراموش می کنند. در این شرایط شما با بیان نحوه قیمت گذاری محصولات و اطلاع رسانی درباره افزایش قیمت برخی از محصولات می توانید شرایط تان را به طور کامل با دیگر رقبا تغییر داده و خودتان را به مثابه یک برند حرفه ای در میان مشتریان نشان دهید. 

بدون تردید این روزها بسیاری از برندها به دنبال کاهش قیمت محصولات شان هستند. با این حال گاهی اوقات این امر غیرممکن به نظر می رسد. درست به همین دلیل شما باید کارتان را برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف به خوبی دنبال کرده و شانس تان در این میان را نیز بهبود بخشید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان پیدا نکنید. 

اطلاع رسانی درباره افزایش قیمت ها می تواند بسیار عجیب یا حتی غیرمنطقی محسوب شود. این امر برای بسیاری از برندها در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امر غیرعادی محسوب شده و شانس شما در این میان را نیز به طور قابل توجهی کاهش می دهد. با این حال اطلاع رسانی در این باره می تواند بسیار بهتر از افزایش قیمت بدون خبر قبلی باشد. در این صورت شما به سادگی امکان مدیریت نظرات منفی کاربران یا حتی مواجهه با نقدهای آنها را خواهید داشت. 

آیا شما جزییات محصولات را بیان کرده اید؟

بیان جزییات مربوط به یک محصول می تواند ایده بسیار خوبی باشد. این امر شانس شما در عمل را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به همراه دارد. یادتان نرود در دنیای امروز جزییات تفاوت میان محصولات را رقم می زند. پس شما باید به خوبی جزییات مربوط به محصولات تان را بیان داشته و کارتان در این راستا را نیز به خوبی دنبال کنید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را پیدا نکرده و اوضاع تان در این میان بدتر از گذشته شود. 

امروزه بسیاری از محصولات توضیحات دقیقی دارند. اگر شما تولیدکننده یک محصول هستید، می توانید به سادگی هرچه تمام تر توضیحاتی برای آن تعریف کنید. اگر هم صرفا فروشنده هستید، این کار باید در هماهنگی کامل با برند تولیدکننده صورت گیرد، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیدا نکرده و شانس تان در این میان به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند. 

وقتی جزییات یک محصول به طور دقیق برای مشتریان در فروشگاه آنلاین در دسترس باشد، آنها حساب ویژه ای روی شما و کسب و کارتان خواهند کرد. این امر می تواند در بلندمدت شرایط شما را به طور قابل ملاحظه ای تغییر داده و امکان تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف را به همراه داشته باشد. 

یادتان باشد در عرصه خرده فروشی شما با هزاران رقیب دیگر در بازار رو به رو هستید. درست به همین دلیل باید عملکردتان بسیار دقیق و بی عیب باشد، در غیر این صورت خیلی زود مشتریان تان را از دست داده و دیگر شانسی برای بازیابی آن پیدا نمی کنید. 

آیا قالب سایت شما اختصاصی است؟

اینکه قالب یک سایت خرده فروشی اختصاصی است یا خیر، اهمیت بسیار ویژه ای دارد. در این صورت شما باید برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شانس تان را امتحان کرده و یک قالب سایت حرفه ای طراحی کنید. در این صورت شما امکان بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داشته و شانس تان در این میان نیز به طور قابل ملاحظه ای بهبود پیدا می کند. یادتان نرود در دنیای امروز بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط دشوار و پیچیده ای دارند. 

این روزها امکان دسترسی به قالب های آماده و رایگان برای سایت ها بسیار ساده است. درست به همین دلیل کاربران به سایت هایی با چنین مشخصاتی توجه لازم را نشان نمی دهند. اگر شما به دنبال تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف هستید، باید همیشه کارتان را به بهترین شکل ممکن دنبال کرده و با استفاده از قالبی اختصاصی سایت تان را مدیریت کنید، در غیر این صورت هرگز فرصتی برای بهینه سازی اوضاع تان در بازار پیدا نمی کنید. این امر می تواند در بلندمدت برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته و کارتان را نیز به طور قابل ملاحظه ای دشوار سازد.

بدون شک بسیاری از بازاریاب ها و کارآفرینان مهارت لازم برای طراحی سایت را ندارند. این امر می تواند برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته و حتی شانس تان در این میان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. توصیه ما در این میان همکاری با افراد حرفه ای در عرصه طراحی سایت است. اگر شما به این نکته توجه لازم را نشان دهید، خروجی نهایی کار ثبت سفارش های بیشتر از سوی مشتریان خواهد بود. هرچه باشد این روزها مشتریان به ظاهر سایت ها و برندها بیش از هر زمان دیگری توجه نشان می دهند. 

تولید محتوای ترغیب کننده

اینکه سایت شما در کنار محصولاتی که عرضه می کند، محتوایی برای ترغیب کاربران به سوی خرید یا حتی تعامل ساده با برندتان هم داشته باشد، نکته بسیار مهمی محسوب می شود. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شما را از رقبا متمایز خواهد کرد. یادتان نرود در دنیای امروز بسیاری از برندها در عمل از محتوای انگیزشی به عنوان ابزار کمکی برای جلب نظر مشتریان سود می برند. درست به همین دلیل شما نیز باید در این میان شانس تان را به خوبی دنبال کنید. 

وقتی شما انتظار خرید از مشتریان دارید، آنها نیز به طور طبیعی انتظاراتی از شما خواهند داشت. این امر باید به خوبی از سوی شما درک شده و انتظارات مشتریان را به خوبی مدیریت نمایید. یکی از انتظارات مشتریان در این میان مشاهده محتوای انگیزشی و ترغیب کننده برای تعامل بیشتر است. در این صورت شما می توانید به بهبود اوضاع تان امیدوار بوده و کارتان را نیز به خوبی پیش ببرید، در غیر این صورت هرگز شانسی برای بهبود اوضاع تان در عمل نخواهید داشت. 

آیا محتوای شما انسانی به نظر می رسد؟

اینکه یک برند محتوای بی نهایت خشک و بی روحی داشته باشد، هیچ کمکی به برند مورد نظر نخواهد کرد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای حرفه ای هستید، باید همیشه حواس تان به لحن محتوای تان باشد، در غیر این صورت شاید خیلی زود توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را از دست داده و شانس تان در این میان نیز دیگر هرگز افزایش پیدا نکند. این امر می تواند برای شما نکته بسیار مهمی محسوب شود. 

چک کردن میزان انطباق لحن یک متن بازاریابی یا حتی فروش با لحن یک دوست یا فردی عادی اهمیت زیادی دارد. محتوای شما در نهایت باید باورپذیر و استاندارد باشد، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را پیدا نکرده و اوضاع تان در این میان بی نهایت دشوار شود. یادتان نرود در دنیای امروز برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیچیدگی زیادی به کارشان می دهند. اینکه شما دقیقا بدانید چقدر محتوای تان باورپذیر و حالت انسانی دارد، کارتان را بی نهایت ساده تر از هر زمان دیگری خواهد کرد. در این صورت دیگر نیازی به نگرانی نسبت به نحوه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نبوده و اوضاع شما به بهترین شکل ممکن مدیریت می شود. 

یادتان نرود در دنیای امروز برخی از برندها برای بهبود اوضاع شان حتی اقدام به استفاده از هزینه های سنگین تبلیغاتی می کنند. شما به عنوان یک خرده فروشی نیازی به چنین کارهایی ندارید. در عوض باید وضعیت تان را به بهترین شکل ممکن با استفاده از توصیه های حرفه ای دنبال کنید. این امر به شما کمک شایانی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کرده و اوضاع تان را نیز بهینه سازی خواهد کرد. این امر می تواند شما را از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در شرایط تازه و بهینه ای قرار دهد. پس همیشه پیش از اینکه با عجله تمام وارد عرصه فروش آنلاین شده یا بودجه زیادی برای این کار در نظر بگیرید، کارتان را به خوبی بهینه سازی کرده و به دنبال استفاده از شرایط استاندارد باشید. 

منبع: فرصت‌امروز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا