حمل و نقل هوشمند

تحول دیجیتال صنعت خودرو با همکاری ایدرو

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

محور تفاهم نامه همکاری سه جانبه ایدرو و گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا ، همکاری و مشارکت در نفوذ رویکردها و فناوری های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم از طریق ایجاد و راهبری مراکز تعالی و تحول دیجیتال در سطح صنعت خودروسازی است .

تحول دیجیتال صنعت خودرو با همکاری ایدرو

​به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از ایدرونیوز ، محور تفاهم نامه همکاری  سه جانبه ایدرو و گروه صنعتی ایران خودرو  و سایپا ، همکاری و مشارکت در  نفوذ رویکردها و فناوری های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم از طریق ایجاد و راهبری مراکز تعالی و تحول دیجیتال در سطح صنعت خودروسازی است .

بررسی و ارزیابی  عناصر و مولفه های انقلاب صنعتی چهارم و تحول دیجیتال در صنعت خودروسازی ، بررسی و طراحی و پیشنهاد استراتژی مناسب برای گسترش و نفوذ انقلاب صنعتی چهارم در صنعت خودرو ، راه اندازی مرکز تعالی و تحول دیجیتال صنعت خودروسازی ، بررسی و ارزیابی سطح آمادگی زنجیره صنعت خودروسازی برای پذیرش تحول دیجیتال  از اهم دیگر محور های همکاری  است که مراحل اجرایی آن مستمرا ارزیابی می شود.

محمدرضا عبدالهی ، عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی ایدرو، فرشاد مقیمی ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو  از جمله امضاکنندگان این سند مهم بودند که در حاشیه نشست هم اندیشی و تببین برنامه های ایدرو در سال جهش تولید با حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت و امیر بیات رئیس هیات عامل ایدرو به امضا رسید .

محتوی دیگر مرتبط با شهر هوشمند در اقتصاد الکترونیکی:

قابلیت جدید اسنپ؛ مقصد خود را حین سفر بی‌دردسر عوض کنید
سمنان آماده تعبیر رویای شهر هوشمند
لزوم ایجاد زیرساخت‌ اقتصاد دیجیتال و سرمایه‌گذاری‌ هوشمند در شیراز
فناوری‌ها در خدمت مدیریت سیل در چین
زیرساخت‌های ارتباطی برای شهرهوشمند فراهم است/ ارائه خدمات الکترونیک می‌شود
پاندمی کرونا؛ مصداق بارز نیاز به شهر هوشمند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا