اقتصاددیجیتالکسب و کار هوشمند در ایران

تسهیلات ارزان قیمت برای فعالان اقتصاد دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

اعطای تسهیلات کم بهره از محل منابع بند “الف” تبصره ۱۸ قانون بودجه کل کشور برنامه ای جامع جهت توسعه و تثبیت اشتغال از طریق ارائه تسهیلات و حمایت های مالی به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات است.

مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات استان گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقدام به اعطای تسهیلات کم بهره به منظور حمایت حداکثری از اشتغال در این حوزه از محل بند الف تبصره ۱۸ ماده واحد قانون بودجه کل کشور به فعالین حقیقی و حقوقی حوزه فاوا و همچنین دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی کرده است.

وی افزود: درخواست های تسهیلات متقاضیان واجد شرایط پس از ثبت طرح در سامانه توان آفرین به نشانیhttps://tavanafarin.ito.gov.ir/ و بررسی در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران و تایید نهایی در کمیته استانی و شورای برنامه ریزی استان، به بانک عامل جهت طی مراحل پرداخت ارسال و در نهایت تسهیلات اعطا می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: از حدود ۴۰ درخواست ارجاع شده به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، پس از بررسی ها و برگزاری جلسات کارشناسی و رفع نواقص، تاکنون ۲۷ طرح مورد تایید و تصویب کمیته استانی و شورای برنامه ریزی استان واقع شده که به بانک عامل جهت ارائه تسهیلات ارسال شده است که جمع مبالغ آن به بیش از ۳۷ میلیارد تومان می رسد.

متقاضیان درگام نخست جهت اخذ کد نوآفرین به سامانهhttps://irannoafarin.ir/ مراجعه و سپس درخواست خود را در سامانه توان آفرین ثبت کنند.

منبع:روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا