بازاریابی دیجیتالرسانه دیجیتالگزارشویدیو

ویدئو؛تقویم محتوایی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

تولید محتوا با استفاده از تقویم محتوایی مزایای بسیار زیادی دارد. نخستین مزیت در این میان امکان بارگذاری محتوا به طور مداوم است. شاید شما در برخی از روزهای هفته سرتان بسیار شلوغ باشد و به کلی بارگذاری محتوای در شبکه های اجتماعی را فراموش کنید. تقویم محتوایی به شما امکان آماده سازی هر محتوا به طور پیشاپیش را می دهد. با این حساب شما امکان تاثیرگذاری هرچه بهتر بر روی مخاطب هدف را پیدا خواهید کرد. 

نکته بعد درخصوص تقویم محتوایی امکان صرفه‏ جویی در زمان است. وقتی شما به خوبی از نیاز به بارگذاری محتوا در یک روز خاص آگاهی داشته باشید، امکان برنامه ریزی مناسب و صرفه‏ جویی در زمان فراهم می شود. شاید شما از آن دست افرادی هستید که ترجیح می دهند کارشان را در دقیقه ۹۰ انجام دهند، اما در دنیای حرفه ای بازاریابی چنین رویکردی هیچ جایگاهی ندارد. بنابراین باید نسبت به تجدیدنظر در فعالیت تان اقدام نمایید در غیر این صورت توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را از دست خواهید داد. 

یکی از مزایای اصلی تقویم محتوایی امکان برنامه ریزی درست برای زمان بارگذاری محتواست. وقتی شما پیش از شروع ماه زمان های مناسب برای بارگذاری محتوا را تعیین می کنید، در حقیقت به مناسبت های مهم نیز توجه نشان خواهید داد. این امر اهمیت بسیار زیادی دارد. شما به هر حال باید مدتی پیش از هر مناسبت کار طراحی محتوا را شروع کنید بنابراین بدون تقویم محتوایی همه کارها در دقایق پایانی سامان خواهد یافت. 

آخرین مزیت تقویم محتوایی نیز مربوط به تولید محتوای باکیفیت است. اگر کسب و کار شما میلیون ها پست هم تولید کند، تا زمانی که یک محتوای باکیفیت در اختیار کاربران نباشد، هیچ شانسی برای بهبود وضعیت تان نخواهید داشت. تقویم محتوایی به شما زمان کافی برای طراحی محتوا به طور مناسب را می دهد بنابراین دیگر خبری از محتوای بی کیفیت در عرصه بازاریابی شما نخواهد بود.

بدون تردید طراحی محتوا با استفاده از تقویم محتوایی نیاز به آموزش خاصی دارد. بسیاری از افراد فقط فکر می کنند دارای تقویم محتوایی هستند. هدف اصلی در ویدیو زیر برخی از نکات مهم در راستای طراحی یک تقویم محتوایی کامل است. در ادامه راهکار طراحی یک تقویم عالی را مرور خواهیم کرد. 

جهت مشاهده ودانلود ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا