آلت‌کوینتحلیل ارز دیجیتال

توکن سوزی BNB؛ صرافی بایننس بیش از ۱۶ میلیون توکن BNB را سوزاند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

روز گذشته چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرد که تیم این صرافی بیش از ۱۶ میلیون توکن بی ان بی (ERC-20) را سوزانده است. گفتنی است که بایننس با توکن سوزی BNB (نسخه ERC-20) از زمان راه‌اندازی شبکه BNB، در حال تبدیل نسخه‌های ERC-20 این ارز دیجیتال به نسخه بومی BEP2 بوده است. در پی این اتفاق قیمت ارز BNB با رشد ۲ درصدی همراه شد و به اوج ۳۱۵ دلاری رسید.

تبدیل بی ان بی ERC-20 به BEP2

به نقل از کوین گیپ، روز ۲۹ ژانویه، ژائو در یک پست توییتری اعلام کرد که صرافی بایننس در ساعات آینده مقادیر زیادی از توکن بی ان بی را منتقل و می‌سوزاند. وی همچنین از منتقدان خواست که پس از مطلع شدن از چنین تراکنش‌های بزرگی اقدام به ایجاد ترس و اضطراب برای اعضای جامعه نکنند.

توکن سوزی BNB ارتباط مستقیمی با تبدیل نسخه ERC-20 این توکن به BEP2 دارد. از زمان راه‌اندازی بلاک چین بی ان بی، بایننس در حال تبدیل توکن‌هایی بوده که توسط برخی هولدرها نگه‌داری می‌شده است. اخیراً نیز این صرافی اعلام کرد که ۱۶ میلیون توکن بی ان بی ERC-20 را به یک کیف پول بایننس واریز می‌کند.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

داده‌های اتر اسکن تأیید می‌کنند که روز گذشته تراکنش توکن سوزی BNB از کیف پول بایننس صورت گرفته و نشان می‌دهند که ۱۶۱۸۶۶۰۸ توکن با کارمزد تراکنش ۰.۰۰۰۰۷۵ بی ان بی سوزانده شده‌اند. اعضای جامعه نسبت به توییت ژائو واکنش نشان دادند و از شفاف‌سازی صورت گرفته توسط وی تمجید کردند. گفتنی است که این توکن سوزی جزء فرایند توکن سوزی فصلی حساب نمی‌شود و تأثیری نیز در موجودی در گردش بی ان بی ندارد.

روز ۱۷ ژانویه بایننس در ۲۲ امین توکن سوزی فصلی خود بیش از ۲ میلیون توکن بی ان بی را سوزاند. این اتفاق توسط سیستم توکن سوزی خودکار صرافی رخ داد که هدفش کاهش موجودی در گردش این ارز و رساندن آن به ۱۰۰ میلیون کوین است.

افزایش قیمت پس از توکن سوزی BNB

پس از توکن سوزی اشاره شده توسط تیم بایننس، قیمت بی ان بی با رشد همراه شد و به محدوده ۳۱۵ دلاری رسید. در همین اما حجم معاملات این ارز در شبانه‌روز گذشته کاهش داشته که نشان می‌دهد جامعه واکنش سریعی به توکن سوزی نداشته است. باید اشاره داشت که بازار ارزهای دیجیتال با توجه به تصمیم فدرال رزرو برای تعیین نرخ بهره در ۱ فوریه با احتیاط و در روندی نسبتاً خنثی به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: فکت‌کوینز

محتوی بیشتر از آلت‌کوین:

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا