استیبل کوین

ذخایر تتر در یک بانک ناشناخته؟!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
مهسا نجاتی

بر اساس گزارش فایننشال تایمز، ناشر استیبل‌کوین تتر بخشی از ذخایر خود را در یک بانک مبهم در باهاما ذخیره کرده است.

کپیتال یونین (Capital Union)، یک مؤسسه بانکی مستقر در ناسائو، سال گذشته به تحقیق در مورد ارزهای دیجیتال پرداخت. ماه گذشته، این بانک به منظور بررسی تراکنش‌های پرریسک اقداماتی را انجام داد.

اما تا کنون تتر تایید نکرده که آیا در یک بانک کوچک در باهاما ذخایری دارد یا خیر. تتر که در گذشته با اتهامات ورشکستگی زیادی روبرو بوده، همچنان در مورد محل نگهداری سپرده‌های بانکی خود سکوت کرده است.

سال گذشته، کمیسیون معاملات آتی کالا، تتر را به دلیل دروغ گفتن در مورد ذخایر استیبل کوین خود با جریمه ۴۱ میلیون دلاری محکوم کرد. این شرکت در فاش کردن پشتیبانی خود توسط دارایی غیر فیات موفق نبوده است.

در اوایل این ماه، این شرکت اعلام کرد که قرار گرفتن در معرض اوراق تجاری پرخطر را تنها به ۱۷ درصد کاهش داده، در حالی که سهام خود را در اوراق قرضه دولتی ایالات متحده به ۱۳ درصد افزایش داده است.

بر اساس گزارش های فصلی این شرکت، ذخایر این شرکت همچنین شامل کریپتو و فلزات گرانبها است. تتر با انتقاد غریبه نیست، اما این استیبل کوین در اوایل این ماه به دنبال از دست دادن همبستگی خود با دلار به مدت کوتاه، بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.

جهت مشاهده ودانلود فایل pdf ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

حتی با وجود اینکه به سرعت همبستگی خود را پس گرفت، این موضوع بهانه بیشتری را برای مخالفانی که بزرگترین استیبل کوین را به ورشکستگی متهم می کنند فراهم کرد.

ارزش بازار USDT در حال حاضر ۷۲ میلیارد دلار است.

منبع: اقتصاد آنلاین

محتوی بیشتر از استیبل‌کوین:

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا