همایش و نمایشگاههوش مصنوعی

فراخوان اولین رویداد «بوتکمپ» تخصصی هوش مصنوعی، هوشمندسازی و فناوری‌های دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

اولین رویداد بوتکمپ (مجازی) تخصصی هوش مصنوعی، هوشمندسازی و فناوری‌های دیجیتال، به همت پژوهشکده شهید اعتباری، معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اصفهان، اتاق بازرگانی اصفهان و با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال از اول تیرماه فراخوان داده می‌شود.

 امین قاسمی مسئول پژوهشکده شهید اعتباری دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیر اجرایی مرکز ترویج و نوآوری هوش مصنوعی اسمارتک، گفت: اولین رویداد بوتکمپ (مجازی) تخصصی هوش مصنوعی، هوشمندسازی و فناوری‌های دیجیتال، به همت پژوهشکده شهید اعتباری، معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اصفهان، اتاق بازرگانی اصفهان و با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال از اول تیرماه فراخوان داده می‌شود.

جهت دانلود و مشاهده عناوین ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

مسئول پژوهشکده شهید اعتباری دانشگاه صنعتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری هدف از این رویداد را  پوشش دادن دو دغدغه مهم عنوان کرد و گفت: اول این که مرجع مناسبی برای افرادی که بخواهند وارد فعالیت در حوزه هوش مصنوعی و فناوری دیجیتال شوند در کشور وجود ندارد که موجب سردرگمی افراد و علاقمندان این حوزه و بویژه تیم‌های نوپا در این حوزه شده است.

مدیر اجرایی مرکز ترویج و نوآوری هوش مصنوعی اسمارتک، افزود: دومین هدف تقویت بنیان انسانی و گسترش فضای فعالیت شرکت‌های دانش بنیانی که در حوزه هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال فعالیت می‌کنند و یا علاقمند هستند وارد این حوزه شوند.

قاسمی تصریح کرد: رویداد شامل ۱۷۰ ساعت کارگاه تخصصی است که ۱۲۰ ساعت کارگاه تخصصی در حوزه هوش مصنوعی، ۲۰ ساعت کارگاه آموزش‌های کسب و کار و مهارت‌های حل مسئله و کشف نیاز را شامل می‌شود؛ همچنین حدود ۵۰ ساعت نشست تخصصی و آنلاین با شرکت‌های دانش بنیان فعال جهت انتقال تجربه و مطرح کردن تنش‌هایی که در حوزه کسب و کار وجود دارند.

وی ادامه داد: افرادی که در این رویداد شرکت می‌کنند پس از شرکت در آزمون تخصصی و آنلاین و تست‌های روان شناسی و شخصیتی و مصاحبه‌های حضوری که دارند، در صورت کسب امتیاز لازم تیم‌سازی می‌شوند و تیم‌هایی که ایده داشته باشند وارد فرآیند شتاب‌دهی و رشد کسب و کار می‌شوند و از ۵۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان بسته به این که ایده در چه مرحله است سرمایه گذاری می‌شود.

قاسمی گفت: همچنین یکسری‌ها هم که تیم هستند اما ایده ندارند متصل می‌شوند به شرکت‌های دانش بنیان و صنایعی که فعال هستند در این حوزه و یکسری مسائل و چالش‌های شرکت‌ها را حل می‌کنند و در فرصتی که داده می‌شود به ایده برسند و کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

 مسئول پژوهشکده شهید اعتباری دانشگاه صنعتی اصفهان، افزود: ضمن این که یکسری خدمات دیگر هم در این رویداد ارائه می‌دهیم از جمله کسر خدمت سربازی (امریه سربازی) در شرکت‌های دانش بنیان و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان و در نهایت به ۵ تیم از بهترین تیمها تا سقف ۵ میلیون تومان جایزه نقدی هم اعطا خواهد شد.

 وی گفت: فراخوان ثبت نام رویداد بوتکمپ از اول تیرماه شروع و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد شروع کار از ۲۰ تیرماه بصورت آنلاین است که ۴ الی ۵ ماه طول می‌کشد.

قاسمی خاطرنشان کرد: قبلا رویدادهای زیادی در حوزه‌های مختلف برگزار شده اما تیپ این رویداد که کاملا مفصل و شامل باشد و تقریبا تمام آنچه یک نفر نیاز دارد در مسیر حل شود فراهم شده، از این نظر این رویداد در  نوع خود برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود و کسانی که در این رویداد ثبت نام و بتوانند امتیازات لازم را بدست بیاورند حداقل یکسال راهبری و پشتیبانی مجموعه ما را دارند.

وی گفت: نکته آخر این که در کشور و در شهر اصفهان به مقوله هوش مصنوعی و فناوری‌های دیجیتال متاسفانه آنطور که باید اهمیت داده شود داده نشده در حالی که دنیا به این سمت می‌رود از خانه تا صنایع بزرگ جای کار دارد و گرنه رشد در صنعت و کسب و کار سخت می‌شود.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را به شماره واتس اپ زیر ارسال نمایید:

۰۹۱۰۷۲۴۸۶۱۸ – ۰۹۰۲۳۰۴۶۷۲۵


بیشتر از
هوش مصنوعی در اقتصادالکترونیکی:
چگونه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی پیش بینی های هواشناسی را پیش می برند؟
روایتی متفاوت از نابغه‌سازان هوش مصنوعی
راه‌های کمک‌رسانی هوش مصنوعی به اکتشافات فضایی
تشخیص صحت و منبع اطلاعات با هوش مصنوعی
نقش هوش مصنوعی در فعالیت‌های کاری
مزایا و معایب فناوری هوش مصنوعی در کسب و کار
هوش مصنوعی صنعت فین تک را متحول خواهد کرد
وقتی هوش‌ مصنوعی نویسنده می‌شود!
ترجیح مردم اروپا به استفاده از هوش مصنوعی به جای قانون‌گذاران
چهره ترسناک فناوری؛ از هوش مصنوعی افسار گسیخته بترسید!
رئیس مایکروسافت: هوش مصنوعی می‌تواند شرایط رمان «۱۹۸۴» را در سال ۲۰۲۴ ایجاد کند
ظرفیت‌های قابل قبول ایران در فناوری هوش مصنوعی
فناوری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی صنعت دوبله را متحول می‌کند
تاثیر هوش مصنوعی بر خرده فروشی آنلاین
“دیپ فیک” کاری می‌کند که بازیگر مورد علاقه‌تان به زبان شما صحبت کند!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: روایتی متفاوت از نابغه‌سازان هوش مصنوعی : پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا