خانه / فین‌تک / بانکداری‌دیجیتال / مهمترین هدف پرداخت الکترونیک سداد در آینده‌ای نزدیک
مهمترین هدف پرداخت الکترونیک سداد در آینده‌ای نزدیک

مهمترین هدف پرداخت الکترونیک سداد در آینده‌ای نزدیک

افزایش ۲۵ درصدی سهم بازار

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در اولین جلسه هم‌اندیشی با مدیران و معاونین این شرکت، به نهادینه شدن تجارب موفق در حوزه برند و بازاریابی در بدنه شرکت تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، دکتر محمودزاده، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در این جلسه که چهارشنبه ۱ مردادماه در دفترمرکزی این شرکت برگزار شد با اشاره به ادامه رویه قبلی شرکت در جهت دستیابی به اهداف، یکی از آفت های مدیریت کشور را قناعت و بسنده کردن به شیب ملایم پیشرفت دانست و افزود: باید برای پیشرفت و دست‌یابی به اهداف با یک جهش بزرگ و روبه جلو گام برداریم و بتوانیم در این زمینه منشا اثر باشیم.

وی پرداخت الکترونیک سداد را مجموعه ای پویا، چابک و با نشاط عنوان کرد که پتانسیل بسیاربالایی برای رسیدن به اهداف پیش رو دارد و گفت: تنها نیاز است تا برخی پتانسل های بالقوه موجود، بالفعل شوند.

وی با اشاره به سهم بزرگ بانک ملی در بازار کشور، تاکید کرد: ما نیز به عنوان بازوی پرداختی این بانک باید تمام تلاش و سعی‌مان کسب سهم بیشتری از بازار باشد. مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خصوص رفع مشکلات احتمالی موجود، گفت: در صورت وجود مشکلات باید نگاهمان به سطوح مدیریتی باشد و با برگزاری جلسات هم‌اندیشی، اهداف، ایده‌ها و چالش ها را طرح و اصلاح آنها را به منظور پیشرفت و پیشبرد اهداف به کار بگیریم.

محمودزاده در ادامه افزود: قطعا تلاشمان براین خواهد بود، به تمامی کارکنان نشان دهیم که نظرات، پیشنهادات و عملکرد فرد به فرد آنها می‌تواند اثرگذاری بسیاری بر روند پیشرفت شرکت داشته باشد، خصوصا در سطوح پشتیبانی که بی‌شک با یاری و تعهد در کنار یکدیگر به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

وی ورود سهام شرکت به بورس را یکی دیگر از اهداف و برنامه های پیش رو دانست و گفت: به طور حتم واگذاری بخشی از سهام شرکت به کارکنان به منظور ایجاد حس مالکیت آنان نسبت به مجموعه سداد و بالابردن تعهد کاری می‌تواند منشا اثر بسیار خوبی باشد.

وی حرکت در یک مسیر منطقی و متعارف را ضرورت ادامه راه دانست و تاکید کرد: در این مسیر افزایش سهم تا ۲۵ درصد ازسهم بازار مهم ترین هدف ما در آینده‌ای نزدیک است. چرا که ظرفیت بانک ملی و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات آن بسیار بالا است و با هم راستا کردن این ظرفیت ها می توانیم به هدف مهم خود در بازار دست یابیم.

محمودزاده همچنین خاطرنشان شد: چنانچه بتوان از ظرفیت رقبا در جهت رسیدن به اهداف پیش رو استفاده کرد، آمادگی ارتباط و همکاری دوجانبه با آنان را نیز داریم. مدیر عامل پرداخت الکترونیک سداد در خاتمه این جلسه هم اندیشی، بر توجه و اهمیت ویژه به حوزه بازاریابی تاکید کرد و مشارکت و اثرگذاری تمامی کارکنان را چه به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم مهم دانست و افزود همه کارکنان باید در جهت کسب درآمد، گرفتن سهم بیشتر بازار و محبوبیت برند شرکت گام بردارند.

محتوی دگر مرتبط با این متن در اقتصاد الکترونیکی:

امکان فروش سهام عدالت از طریق بانک ملی و اپلیکیشن ایوا فراهم شد
پرداخت الکترونیک سامان؛ دومین سامانه بزرگ پرداخت الکترونیک در خاورمیانه
دو مرحله‌ای شدن عملیات انتقال وجه در اینترنت بانک

حتما ببینید

مشاور سابق ریپل بعنوان رگولاتور ارشد بانکداری فدرال رزرو معرفی می شودد

مشاور سابق ریپل بعنوان رگولاتور ارشد بانکداری فدرال رزرو معرفی می شودد

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که مایکل بار (Michael Barr)، مشاور سابق شرکت بلاک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.