پرداخت با ارزدیجیتالپرداخت دیجیتال

بزودی؛ پذیرش انواع رمزارزها با پی پال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
کوشیار حیدری

ریچارد نش (Richard Nash) نایب رییس شرکت پی پال (PayPal)، که به عنوان یکی از پیشروترین سیستم‌های پرداخت آنلاین در سطح جهان شناخته می‌شود، اعلام کرد این شرکت به زودی همه انواع رمزارزها و بلاکچین را پذیرش خواهد کرد.

نش امروز در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در مورد آخرین تحولات پی پال صحبت کرد. او اظهار داشت این شرکت در تلاش است تا امکان استفاده از تمام خدمات دیجیتال را در پلتفرم PayPal فراهم کند.

جهت مشاهده ودانلود فایل pdf ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

پی پال دو سال پیش چنین خدماتی را برای بیت کوین، در سراسر ایالات متحده ارائه کرده بود. حرکت این شرکت علاوه بر رمزارزها، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CDBC) را نیز شامل می‌شود. پی پال همچنین احتمال دارد استیبل کوین خود، پی پال کوین (PayPal Coin) را راه اندازی کند.

خوزه فرناندز داپونته (Jose Fernandez da Ponte)، معاون ارشد پی پال در حوزه بلاکچین، رمزارزها و ارزهای دیجیتال، تایید کرد که این حرکت PayPal واکنشی به محبوبیت روزافزون رمزارزها میان کاربران است.

او در ادامه بیان کرد: وارد کردن ارزهای دیجیتال به پلتفرم PayPal به این معنی است که ارزهای دیجیتال می‌توانند به عنوان وسیله پرداخت نیز مورد استفاده قرار گیرند. علت افزایش محبوبیت کریپتو امکان استفاده از آن به عنوان وسیله‌ای برای پر کردن شکاف درآمدی در ایالات متحده است.

منبع: میهن‌بلاک‌چین

محتوی بیشتر از پرداخت با ارز دیجیتال:

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا