خانه / رسانه دیجیتال / کاربران توئیتر قبل از بازنشر مقاله باید آن را بخوانند
کاربران توئیتر قبل از بازنشر مقاله باید آن را بخوانند

کاربران توئیتر قبل از بازنشر مقاله باید آن را بخوانند

توئیتر ویژگی جدیدی را آزمایش می کند که قبل از بازنشر یک مقاله در این پلتفرم به کاربر یادآوری می کند تا آن را بخواند.

برخی افراد بدون خواندن یک گزارش یا مقاله آن را در توئیتر منتشر می‌کنند و درهمین راستا شبکه اجتماعی مذکور تصمیم دارد این روند را متوقف کند.

توئیتر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربرانی که قصد بازنشر توئیتی حاوی یک مقاله بدون خواندن آن را دارند، یادآوری می‌کند تا مقاله را بررسی کنند.

این پلتفرم اجتماعی بیانیه ای را در توئیتر منتشر کرده است: ما مشغول آزمایش قابلیت جدیدی در اندروید هستیم، هنگامیکه کاربر مقاله را باز نشر می‌کند که آن را در توئیتر باز نکرده باشد، از او می‌خواهیم نخست آن را باز کند. به اشتراک گذاشتن یک مقاله ممکن است بحث‌های زیادی را به وجود بیاورد، بنابراین بهتر است قبل از انتشار آن را بخوانید.

طی ماه‌های گذشته توئیتر به دلیل انتشار گسترده اخبار جعلی در پلتفرم خود مورد انتقاد قرار گرفت اما اکنون روشی سختگیرانه تر درباره راستی آزمایی توئیت ها و محتوای دیگری که در پلتفرم منتشر می‌شود، در پیش گرفته است.

از سوی دیگر خبر آزمایش ویژگی توئیتر در روزی منتشر شد که اتحادیه اروپا اعلام کرد از این پلتفرم اجتماعی، فیس بوک و گوگل می‌خواهد گزارش‌هایی ماهانه درباره مقابله با اخبار جعلی ارائه کنند.

منبع: مهر به نقل از دیلی میل،

محتوی دیگر از نقش شبکه‌های اجتماعی در رسانه‌ها در اقتصاد الکترونیکی:

ضرورت خانه تکانی دیجیتال در عصر امروز
فحش، تهدید و فشار؛ ماهی ۳ میلیون تومان!
آمازون به دنبال تسخیر دنیای پادکست‌
درگیری فیس بوک با ناشران خبر بر سر رعایت کپی رایت
کدام کشورها بیش‌ترین کاربران اینستاگرامی را دارند؟
ایرانسل و «ساترا» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
نسخه وب توئیتر میزبان قابلیت “زمان بندی” شد
فضای مجازی جایگزین هیچ رسانه‌ای نیست

حتما ببینید

آینده اقتصاد تولید محتوا در دنیای Web3

آینده اقتصاد تولید محتوا در دنیای Web3

اقتصاد تولید محتوا جریان نوآوری را در صنایع گوناگون به پیش می‌راند، تعاریف موجود از کار …

۲ نظر

  1. تعقيب: فحش، تهدید و فشار؛ ماهی ۳ میلیون تومان! - پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

  2. تعقيب: درگیری فیس بوک با ناشران خبر بر سر رعایت کپی رایت - پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.