کاربرد بلاک‌چین

کریستیانو رونالدو با همکاری بایننس، هواداران فوتبال را به دنیای بازی‌های NFT می‌آورد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
مازیار نسیمی

کریستیانو رونالدو گفته است که ایده ارائه تجربه‌های جدید به طرفداران خود از طریق توکن‌های NFT موضوعی است که می‌خواهد بخشی از آن باشد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال قرارداد همکاری چندساله و انحصاری در زمینه توکن‌های NFT با صرافی رمزارز بایننس امضا کرده است. هدف از این همکاری، معرفی اکوسیستم وب ۳ از طریق کمپین‌های جهانی NFT به طرفداران فوتبال است.

بایننس در بیانیه خود خاطرنشان کرده است که این توافق شامل ایجاد مجموعه از آیتم‌های کلکسیونی NFT با حضور رونالدو است. این توکن‌های NFT منحصرا در پلتفرم NFT بایننس فروخته خواهند شد. اولین مجموعه اواخر سال جاری عرضه می‌شود.

همکاری کریستیانو رونالدو با بایننس
منبع: توییتر

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس به تمجید از دستاوردهای رونالدو در عرصه فوتبال پرداخته و گفته است که این ورزشکار، ورزش را به یک نماد در صنایع مختلف تبدیل کرده است. ژائو هم‌چنین بیان کرده است:

رونالدو توانسته است از طریق اعتبار، استعداد و کارهای خیرخواهانه خود به یکی از پرطرفدارترین ورزشکاران جهان تبدیل شود.

جهت مشاهده ودانلود فایل pdf ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

ژائو افزوده است که تیم بایننس مفتخر است که فرصت‌های انحصاری برقراری ارتباط با رونالدو را به طرفداران این فوتبالیست ارائه دهد و آیتم مختص به خود را از مجموعه NFT رونالدو در اختیار داشته باشند. در این بین، کریستیانو رونالدو در خصوص عرضه آتی توکن‌های NFT گفته است که طرفداران قطعا از این توکن‌ها لذت خواهند برد. رونالدو در این خصوص گفته است:

ارتباط من با طرفدارانم برایم بسیار مهم است. بنابراین، ایده ارائه دسترسی و تجربه‌های بی‌سابقه از طریق پلتفرم NFT موضوعی است که می‌خواهم بخشی از آن باشم.

در ماه مارس، رونالدو برای کسب دستاوردهای خود در ورزش توانست جایزه توکن‌های کریپتو را به دست آورد. توکن‌های JUV به این ستاره ورزش فوتبال اهدا شد. توکن JUV توکن رسمی طرفداری باشگاه فوتبال یوونتوس است که به ازای هر گلی که رونالدو به ثمر رسانده، به وی اعطا شده است. 

اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

علی‌رغم زمستان کنونی کریپتو، مدیرعامل بایننس اوایل ماه ژوئن احساس مثبت خود به این حوزه را بیان کرده است. ژائو با اعتماد به نفس کامل خاطرنشان کرده است که این سومین زمستان کریپتویی است که وی با آن مواجه می‌شود و دومین زمستان کریپتویی است که بایننس پشت‌سر می‌گذارد. وی گفته است که تیم بایننس می‌داند چگونه مسیر خود را در بازار نزولی پیدا کرده و پیش برود. علاوه بر این، ژائو گفته است که آنها از این شرایط به عنوان فرصتی برای استخدام استعدادهای برتر استفاده می‌کنند.

منبع: میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا