بانکداری‌دیجیتال

کیف پول الکترونیکی مشترک پست بانک ایران و اپلیکیشن گپ رونمایی شد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

تفاهم نامه ارائه خدمات کیف پول الکترونیکی مشترک پست بانک ایران و اپلیکیشن گپ با حضور مدیرعامل این بانک و رییس هیات مدیره موسسه توسعه سامانه پویش آسیا رونمایی شد.

به گزارش اقتصاد الکترونیکی به نقل از مرکز  روابط عمومی و  اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در این مراسم با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات برای ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان و توسعه دولت الکترونیک در کشور گفت: این تفاهم نامه با هدف سهولت دسترسی مشتریان به انواع خدمات بانکی بصورت آنلاین وشبانه روزی وعدم تردد غیرضروری آنان به شعب وباجه های بانکی روستایی در سراسر کشور به امضا رسیده است.

شیری افزود: برای رشد و توسعه اپلیکیشن های بومی و استارت آپ ها در عرصه فناوری های روز دنیا باید از آنها حمایت کرد.

بر اساس این گزارش، کیف پول الکترونیکی مشترک پست بانک ایران واپلیکیشین گپ خدماتی از قبیل؛ عملیات وخدمات تراکنش کارت( واریز وبرداشت)، ساتنا، پایا، انتقال داخلی وسایر عملیات خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

مشتریان پست بانک ایران می توانند با عضویت در اپلیکیشن گپ از طریق شماره تلفن همراه خود اقدام به فعال سازی کیف پول وانتقال پول به حساب های پست بانک ایران ویا سایر حساب های خود در دیگر بانک ها اقدام کنند.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: دسترسی به اپلیکیشن‌های بانکی از بیرون از ایران ممنوع شد : پایگاه خبری اقتصاد الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا