صرافی ارز دیجیتال

صرافی کوکوین کیف پول غیر متمرکز خود را عرضه کرد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
کوشیار حیدری

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. صرافی کوکوین هم در ادامه مسیر صرافی بایننس امروز از ارائه کیف پول غیر متمرکز خود خبر داد. در ادامه این مطلب جزییات اطلاعیه‌های هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافی‌ها آورده شده است.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های رمز ارز است.


صرافی کوکوین

کوکوین کیف پول رمزارزی غیر متمرکز خود را ارائه کرد

  • جزییات: کوکوین محصول غیرمتمرکز جدید خود، والت کوکوین (KuCoin Wallet) را راه‌اندازی کرد. نسخه تحت وب این والت برای دسترسی کاربران به این سرویس از امروز ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) فعال می‌شود و اپلیکیشن کیف پول KuCoin نیز در ادامه ماه ژوئن (خرداد) ارائه خواهد شد.
  • کیف پول کوکوین به گونه‌ای طراحی شده است که یک کیف پول رمزارزی امن و ساده باشد و از ادغام چند زنجیره به واسطه اکوسیستم KuCoin پشتیبانی می‌کند. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد در عرض چند ثانیه یک حساب غیرمتمرکز برای دسترسی به وب ۳ ایجاد کنند و رمزارزهای BTC, ETH, USDT, USDC, BNB و غیره را در یک مکان ارسال، دریافت و ذخیره کنند.

تقسیم ۵۰٬۰۰۰ دلار جایزه به مناسب لیست شدن توکن OP در صرافی کوکوین

  • جزییات: به مناسبت لیست شدن توکن آپتیمیزم (OP) در صرافی کوکوین، کمپینی راه‌اندازی شده است که ۵۰٬۰۰۰ USDT را بین کاربران واجد شرایط تقسیم می‌کند. برای دریافت سهمی از این جوایز می‌توانید در فعالیت‌های زیر شرکت کنید:
    • فعالیت ۱: مسابقه سپرده‌گذاری، با تقسیم ۲۰٬۰۰۰ USDT:
      • در طول دوره کمپین (۳۱ می تا ۱۵ ژوئن (۱۰ تا ۲۵ خرداد))، کاربرانی که حداقل ۱۰۰ دلار توکن OP به کوکوین واریز کنند، به عنوان کاربران واجد شرایط تشخیص داده می‌شوند و ۲۰٬۰۰۰ تتر بین آن‌ها تقسیم می‌شود (۲۰۰ کاربر اول هر کدام ۵۰ تتر و ۱۰٬۰۰۰ تتر باقیمانده بین سایر کاربران به نسبت حجم واریز).
    • فعالیت ۲: مسابقه ترید، با تقسیم ۲۰٬۰۰۰ USDT:
      • کاربرانی که حجم ترید آن‌ها در جفت‌های OP/USDT و OP/USDC به حداقل ۲۰۰ دلار برسد، به عنوان کاربران واجد شرایط تشخیص داده می‌شوند و بر اساس حجم معامله ۲۰٬۰۰۰ تتر بین آن‌ها تقسیم می‌شود.
    • فعالیت ۳: تقسیم تصادفی ۱۰٬۰۰۰ USDT:
      • بین ۲۰۰ نفر از کاربرانی که حجم ترید آن‌ها در جفت‌های OP/USDT و OP/USDC به حداقل ۱۰۰ دلار برسد، ۱۰٬۰۰۰ تتر به طور تصادفی تقسیم می‌شود (هر کدام ۵۰ تتر).

خدمات واریز و برداشت LUNC و USTC

  • جزییات: صرافی کوکون خدمات واریز و برداشت رمزارزهای لونا کلاسیک (LUNC) و UST کلاسیک (USDC) را در تاریخ ۱۰ خرداد فعال کرد.

جهت مشاهده ودانلود فایل pdf ماهنامه ” اقتصاد دیجیتال” اینجا کلیک نمایید.

صرافی پینگی

ایردراپ لونا در صرافی پینگی انجام شد

  • جزییات: اکانت کلیه کاربران هولدر لونا، طبق فرمول رسمی اعلام شده توسط تیم لونا برای واریز ایردراپ شارژ شد. کاربران می‌توانند موجودی کیف پول لونا را در حساب کاربری خود بررسی کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال با تیم پشتیبانی این صرافی ارتباط برقرار کنند.

صرافی بیت پین

ایردراپ لونا در صرافی بیت پین انجام شد

  • جزییات: ایردراپ لونا به کیف پول بیت‌پینی‌ها واریز شد. هم‌چنین با لیست شدن دو رمزارز لونا و لونا کلاسیک، امکان خرید و فروش در بخش خرید آسان بیت‌پین از ۱۱ خرداد فراهم شده است.

دریافت بیت کوین در برنامه ریفرال

  • جزییات: با دعوت هر کدام از دوستان به بیت‌پین، ۰.۰۰۰۰۴۵ بیت‌کوین و با دعوت کامل ۵ نفر، ۰.۰۰۰۲۵ بیت‌کوین در کیف پول بیت پین جایزه بگیرید.

صرافی اوکی اکسچنج

ایردراپ لونا در صرافی اکی اکسچنج انجام شد

جزییات: صرافی اکی اکسچنج، اعلام کرده بود به دلیل عدم همکاری تیم LUNA و نیز پیچیدگی مدل ایردراپ، امکان توزیع توکن‌های جدید را ندارد و از ایردراپ لونا پشتیبانی نمی‌کند. اما در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد که بنابر تقاضای کاربران این ایردراپ را انجام داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به گزارش اوکی اکسچنج مراجعه کنید.

صرافی او ام پی فینیکس

شبکه BSC در اوام‌پی‌فینکس راه اندازی شد

  • جزییات: انتقال بر بستر bep-20 برای بیتکوین، اتریوم، لایت‌کوین، ریپل، دوج‌کوین، بایننس کوین، بیتکوین کش، ترون، تتر، کاردانو، ایاس، تزوس، سولانا، شیبا، اکسی اینیفیتس، مانا، سندباکس، گالا، ایپ‌کوین، فانتوم، متیک، موباکس، استلار، پولکادات، یرن فایننس، سلر نتورک، لینک، میکر، پنکیک سواپ، آلیس، آلین وردز و توکن تراست ولت در او ام پی فینکس فراهم شده است.

صرافی بایننس

ایردراپ لونا در صرافی بایننس انجام شد و لونا جدید در این صرافی لیست شد

  • جزییات: صرافی بایننس ایردراپ لونای جدید را برای هولدرهای LUNC و USTC تکمیل کرده است و کاربران می‌توانند دریافت این توکن‌ها را در کیف پول‌های خود، از طریق صفحه توزیع تایید کنند.
  • بایننس در ساعت ۱۰:۳۰ تاریخ ۱۰ خرداد، ترا ۲.۰ (لونای جدید) را لیست کرد و معاملات جفت‌های LUNA/USDT و LUNA/BUSD را آغاز کرد. همچنین واریز و برداشت LUNA از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۱۰ خرداد باز شد.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

صرافی پنکیک سواپ

کلکسیون جدید در بازار NFT پنکیک سواپ

  • جزییات: مجموعه توکن بی‌همتای Horror Ape Club به بازار NFT صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ اضافه شد.

توکن سوزی CAKE در صرافی پنکیک سواپ

  • جزییات: صرافی پنکیک سواپ در برنامه هفتگی سوزاندن توکن بومی خود، تعداد ۷٬۰۰۵٬۲۲۱ توکن CAKE معادل ۳۳ میلیون دلار را از چرخه خارج کرده است.

رمز ارزها و بازارهای معاملاتی زیر به لیست سرویس‌های صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال اضافه شده‌اند:

صرافیرمز ارز جدیدبازار آنی (SPOT)بازار مارجین
کوکوینOP
EVER
SRBS
RBS
OP/USDT
OP/USDC
EVER/USDT
SRBS/USDT
RBS/USDT
LUNA/USDT 
LUNC/USDT
بایننسLUNA
OP
LUNA/USDT
LUNA/BUSD
OP/BTC
OP/BUSD
OP/USDT 
ASR/BUSD
KEY/BUSD
OG/BUSD
کوینکسOPOP/USDT
هوبیCUSDCUSD/USDT

منبع: میهن‌بلاک‌چین

صرافی کوکوین کیف پول غیر متمرکز خود را عرضه کرد

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا