اتریوم

دولت آرژانتین قصد دارد نود اتریوم راه‌اندازی کند

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
سعید قاسمی

دیگو فرناندز (Diego Fernández) دبیر نوآوری و تحول دیجیتال شهر بوینس آیرس (پایتخت آرژانتین) در حاشیه کنفرانس ETHLatam اعلام کرد که این شهر قصد دارد با مد نظر قرار دادن چارچوب‌های قانونی، راه‌اندازی نودهای اتریوم (Ethereum Nodes) در سال ۲۰۲۳ را در برنامه خود قرار دهد.

بدین ترتیب آرزانتین اولین کشوری خواهد بود که دولت آن قصد دارد به صورت مستقیم در زمینه راه‌اندازی نودهای اتریوم فعالیت داشته باشد. قرار است راه‌اندازی این نودها در چارچوب نظارتی که در سال ۲۰۲۱ به تصویب رسیده است، انجام شود.

فرناندز به این موضوع اشاره نکرد که قرار است چند نود اتریوم در این پروسه راه‌اندازی شود اما اذعان داشت که در این راستا قرار است دیتا سنترهای با کلاس جهانی توسط دولت در بوینس آیرس راه‌اندازی شود. پیش از این فرناندز اعلام کرده بود که این شهر همکاری را با پلتفرم بلاکچینی TangoID آغاز کرده است که به موجب آن شهروندان بوینس آیرس قادر خواهند بود تا کنترل بر روی اطلاعات شخصی خود داشته باشند. این پروژه قرار است در سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شود. همچنین قرار است پرداخت مالیات با استفاده از رمزارزها در این شهر امکان‌پذیر شود.

منبع:  میهن بلاکچین و به نقل از کوین دسک،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا