کاربرد بلاک‌چینمتاورس

آشنایی با آپلند در متاورس

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

احتمالاً تا به حال نام متاورس و دنیاهای مجازی را شنیده باشید، در حال حاضر بازی‌های متاورسی سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند و بسیاری از افراد علاقه دارند تا در این فضاها فعالیت داشته باشند.

یکی از پروژه‌های بسیار خوبی که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند، آپلند است که کاربر در آن می‌تواند امکان خرید و فروش املاک را داشته باشد. در ادامه ما می‌خواهیم در مورد آپلند صحبت کنیم و اینکه برای خرید زمین در این دنیای مجازی شما چه راه حل‌هایی را می‌توانید در پیش روی خود داشته باشید و چگونه به ساده‌ترین شکل ممکن امکان خرید را داشته باشید.

کسب درامد با بازی رفته رفته وارد فازهای جدیدی می‌شود و شیوه‌های تازه‌ای برای کسب درآمد از این طریق به وجود می‌آید. با ظهور فناوری بلاک چین، بازی‌های بلاک چینی بسیار زیادی به وجود آمده‌اند که به کاربران امکان کسب درآمد به صورت ارزهای دیجیتال را می‌دهند و همچنین کاربر می‌تواند تمامی آیتم‌هایی که در بازی‌ها دریافت می‌کند را به صورت توکن‌های غیر قابل تعویض در اختیار داشته باشد و آن را در مارکت پلیس‌های مختلف به فروش برساند. اگر با برخی از این مفاهیم آشنا نیستید توصیه می‌کنیم که حتماً به سایت‌های مرجعی مراجعه کنید که در زمینه ارزهای دیجیتال و معرفی پروژه‌ها اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

آشنایی با آپلند

آپلند مانند دیسنترالند و سندباکس یک دنیای مجازی است که کاربران در آن امکان خرید و فروش زمین و ساختمان و هر چیزی را دارند. شما می‌توانید در دنیای آپلند یک زمین برای خود داشته باشید که از طریق آن هر چیزی را در این زمینه قرار دهید و یک سازه برای خود ایجاد کنید. برخلاف دنیاهای مجازی دیگری که فعالیت می‌کنند، هزینه خرید زمین در آپلند کمتر از دنیاهای مجازی دیگر است چون تعداد زمین‌های بیشتری در این بازی قرار دارد و افراد می‌توانند با هزینه‌های مقرون به صرفه‌تری امکان خرید زمین را داشته باشد.

در حال حاضر شرکت‌های بسیار زیادی تصمیم گرفته‌اند تا با ورود به دنیای متاورس و همچنین دنیاهای مجازی، پروژه‌های بسیار خوبی را در این دنیاها ایجاد کنند تا کاربران بتوانند در آن‌ها فعالیت کنند و امکان کسب درآمد با آن‌ها را داشته باشند خرید و فروش زمین‌های مجازی مانند دنیای واقعی انجام می‌شود و در صورتی که شما بتوانید زمین‌هایی را با قیمت مناسب خریداری کنید و با قیمت بالاتری آن‌ها را به فروش برسانید، قطعاً سود خوبی را دریافت خواهید کرد. اما در کنار این‌ها برخی از دنیاهای مجازی که در بالا معرفی شد زمین‌های با قیمت‌های بسیار بالایی دارند که گاهاً قیمت برخی از این زمین‌ها مانند زمین‌هایی در دنیای واقعی است که خرید را برای کاربران کمی دشوار می‌کند.

گاهی اوقات افراد دوست دارند تا زمین یا خانه‌ای در نقاط مختلفی در دنیا داشته باشند اما در دنیای واقعی هزینه و امکان انجام چنین کاری را ندارد. به همین دلیل برایشان جالب است که با استفاده از دنیاهای مجازی این کار را انجام دهند. با استفاده از آپلند شما می‌توانید این امکان را در اختیار داشته باشید که زمین‌های مجازی در نقاط مختلف دنیا داشته باشید. کافی است تا به سایت آپلند مراجعه کنید و با استفاده از نقشه‌هایی که در اختیارتان قرار گرفته می‌شود مشاهده کنید که چه بخش‌هایی را دوست دارید و تمایل دارید تا خانه‌ای در چه جایی از جهان داشته باشید.

زمینی که شما در دنیای مجازی آپلند خریداری می‌کنید به صورت توکن غیر قابل تعویض یا همان ان اف تی در اختیارتان قرار می‌گیرد که نشان می‌دهد مالک اصلی این زمین شما هستید و به سادگی می‌توانید امکان خرید و فروش آن را داشته باشید.

منبع: خبرآنلاین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا