آلت‌کوینتحلیل ارز دیجیتال

۵ آلت کوین با احتمال رشد بیشتر از بیت کوین در ۲۰۲۴

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

آلت کوین‌ها نسبت به بیت کوین ریسک بیشتری دارند، اما گاهی بازدهی و رشد آنها می‌تواند بسیار بیشتر از بیت کوین باشد.

به گزارش کوین گیپ، به نظر می‌رسد آلت کوین ها خود را برای رالی ۲۰۲۴ آماده کرده‌اند؛ رالی که با رشد بیت کوین به محدوده بالای ۵۰ هزار دلار آغاز شده است. در این میان، به نظر می‌رسد ۵ آلت کوین شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری دارند. این ۵ آلت کوین عبارتند از:

۱. سولانا (SOL)

بلاک چین سولانا به خاطر سرعت و کارایی قابل‌توجه خود معروف شده و اخیراً توجه و احتمال بازار را به خود جلب کرده است. این شور و اشتیاق بیشتر به خاطر اکوسیستم روبه‌رشد و جذابیت آن برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز است. در سال ۲۰۲۳ قیمت سولانا تقریباً ده برابر شد و ثابت کرد که می‌تواند به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال اصلی بازار عمل کند.

نمودار قیمت سولانا

به عبارت دقیق‌تر، قیمت سولانا در سال ۲۰۲۳ از مرز ۱۰۰ دلار عبور کرد.

می‌تواند ادعا کرد که چین لینک مشهورترین اوراکل بازار ارزهای دیجیتال را دارد و قیمت آن اخیراً به رشد خوبی رسیده است. به عبارت دیگر، قیمت چین لینک در اوایل سال ۲۰۲۴ وارد رالی قوی شد و بیشتر از ۶۰ درصد رشد کرد. البته به نظر می‌رسد رشد بیت کوین در روند صعودی چین لینک موثر بوده است.

این ارز دیجیتال در هفته‌های گذشته رکورد مهمی را به ثبت رساند و از مقاومت مهم ۱۹ دلاری خود عبور کرد. این امر نشان می‌دهد که LINK به ثبات نسبتاً خوبی رسیده است و می‌تواند به رشد خود در سال ۲۰۲۴ ادامه دهد.

۳. وی چین (VET)

هرچند که وی چین به اندازه چین لینک و سولانا مشهور نیست، فناوری منحصربه‌فرد آن می‌تواند کارایی زنجیره تامین و فرآیندهای تجاری را افزایش دهد. علاوه بر این تعهد توسعه‌دهندگان این پروژه به گسترش و ارتقای آن کاربران زیادی را به وی چین جذب کرده است. با رشد بیت کوین، قیمت وی چین هم افزایش یافت.

۴. اینترنت کامپیوتر (ICP)

اینترنت کامپیوتر هم فناوری به خصوصی دارد و سرعت و مقیاس‌پذیری بخش وب را افزایش می‌دهد. این پروتکل با استفاده از قراردادهای هوشمند و فناوری مدیریت داده، تلاش کرده است خود را به شبکه‌های بزرگی مثل بیت کوین و اتریوم برساند.

این پروتکل چشم‌انداز بسیار خوبی دارد و از فناوری آن می‌توان در بخش‌های مختلفی مثل خدمات آنلاین و دیفای استفاده کرد. اجماع و فناوری «Chain Key Technology» اینترنت کامپیوتر باعث می‌شود که توسعه‌دهندگان بتوانند از فناوری بلاک چین در خارج از تراکنش‌ها و نقل و انتقالات ساده استفاده کنند. قیمت این ارز دیجیتال در ۳ ماه گذشته بیشتر از ۳ درصد رشد کرده است.

۵. اردینالز (ORDI)

اردینالز به خاطر بازده خیره‌کننده خود در سال ۲۰۲۳ مشهور شد. این ارز دیجیتال به عنوان اولین توکن BRC-20 در شبکه بیت کوین و توکن بومی پروتکل اردینالز (Ordinals) اهمیت زیادی دارد و به شدت از روند BTC تاثیر می‌گیرد.

نمودار قیمت اردینالز

قیمت با اصلاحی ۳ درصدی به ۶۷ دلار رسیده اما در یک سال گذشته بیشتر از ۱۵۰ درصد رشد کرده است. این ارز دیجیتال عرضه محدودی دارد و کل عرضه آن مثل بیت کوین به ۲۱ توکن می‌رسد. مارکت کپ توکن اردینالز نیز به ۱.۴ میلیارد دلار می‌رسد و با توجه به ساختار نوآورانه خود نشان می‌دهد که به ثبات خوبی رسیده است.

به طور کلی نیز می‌توان گفت که توکن‌های سولانا، چین لینک، وی چین، اینترنت کامپیوتر و اردینالز در موقعیت خوبی قرار دارند و می‌توانند در سال ۲۰۲۴ به رشد خوبی برسند.

منبع: نوبیتکس

این گزارش صرفا جهت اطلاع‌رسانی و هیچ پیشنهادی مبنی بر سرمایه‌گذاری نیست

  • ۵ آلت کوین با احتمال رشد بیشتر از بیت کوین در ۲۰۲۴
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا