پرداخت دیجیتال

آوالوک زیر چتر فناوری ژاپن؛ خرید ۲.۲ میلیارد دلاری شرکت «ان ای سی»

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات و الکترونیک ژاپنی «ان ای سی» ارائه دهنده راه حل های بانکداری دیجیتالی سوییسی «آوالوک» را به قیمت ۲.۲ میلیارد دلار خریداری کرد.

مترجم: فرزانه اسکندریان
منبع: بانکداری الکترونیک از ZDNet

این توافق بازار جهانی پرداخت دیجیتال را به روی شرکت «ان ای سی» باز خواهد کرد. این قرارداد که در ۵ اکتبر منعقد شد، «آوالوک» را زیر چتر گروه فناوری اطلاعات ژاپن قرار می دهد، اگرچه این شرکت با استفاده از برندش به کار خود ادامه خواهد داد.

طبق مفاد این قرارداد، شرکت «ان ای سی»  100 درصد سهام «آوالوک» را با تقریباً ۲.۰۵ میلیارد فرانک سوییس یا ۲۳/۲ میلیارد دلار خریداری کرد. در حال حاضر، ۴۵ درصد از سهام متعلق به شرکت سهامداری خصوصی جهانی «واربرگ پینکوس» است، و بقیه سهام را بنیانگذاران و کارمندان شرکت ها اداره می کنند.

«آوالوک» که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد، یک شرکت راه حل فناوری اطلاعات است که اکنون در حوزه های بانکداری، مدیریت ثروت و فضای پرداخت دیجیتال تخصص دارد. این شرکت راه حلهای ابری فرآیند تجارت به عنوان خدمات (BPaaS) و نرم افزار به عنوان خدمات (SaaS) را برای بانک ها و سازمان های مالی توسعه داده است.

دفتر مرکزی «آوالوک» در سوئیس قرار دارد، نام این شرکت در بورس سهام توکیو (TYO) فهرست شده و در میان بیش از ۵۰ کشور جهان حضور دارد.

«آوالوک» به طور سنتی برای مدیران سرمایه سطح بالا و بانک های خصوصی خدمات رسانی می کرد اما اکنون در فرایند دموکراتیزه شدن قصد دارد در آینده با سرمایه گذاران همکاری کند.

این خبر به دنبال اخبار مشارکت بین «ان ای سی» و Vista Equity Partners برای تاسیس شرکت JV, SaaApresto Ltd. منتشر شد که به منظور مشارکت در بازاریابی و فروش راه حل های سهام Vista به کسب وکارهای ژاپنی ارائه می شود.

فرانسیسکو فرناندز، بنیانگذار و رئیس «آوالوک»، اظهار داشت که این توافق شرکت را در “بهترین شرایط ممکن” قرار می دهد که می توان “رشد و شکوفایی «آوالوک» را برای سال های سال آینده” شاهد بود.

تاکاشی نیینو، مدیر عامل «ان ای سی»، در ادامه گفت: “شرکت «ان ای سی» به شدت به اهمیت ایمنی و امنیت در موسسات مالی اعتقاد دارد، که کاملاً برای رونق پایدار و دیجیتالیزه شدن بسیار اهمیت دارد. این شرکت با توسعه جهانی مدل های تجاری تجارت به عنوان خدمات و نرم افزار به عنوان خدمات که از نرم افزار و فنآوری های شرکت «ان ای سی»، از جمله گروه «آوالوک»، استفاده می کنند، قصد دارد تجارت خود را در دولت دیجیتال و حوزه های مالی دیجیتال بیشتر گسترش دهد.”

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا