آلت‌کویناتریوم

مقایسه جالب معامله‌گر معروف: اتریوم و سولانا، اندروید و اپل کریپتو هستند!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

رائول پال، معامله‌گر و سرمایه‌گذار افسانه‌ای، در اظهارات اخیر خود مقایسه جالبی را بین دو شبکه اثبات سهام برجسته، یعنی اتریوم و سولانا، انجام داده است.

به گفته پال، استفاده از سولانا با حس کاملا متفاوتی همراه است که آن را به گزینه نسبتا کاربرپسندتری تبدیل می‌کند. او می‌گوید، هنگامی که شخصی شروع به استفاده از سولانا می‌کند، «برای کاربر فوق‌العاده سریع، نرم، مجذوب‌کننده و آسان به نظر می‌رسد.»

پال در ادامه، سولانا را به اپل دنیای بلاکچین تشبیه می‌کند، در حالی که اتریوم را اندروید می‌داند؛ زیرا سولانا بر اساس سرعت خود در مبارزه برای عملکرد پیروز می‌شود، در حالی که به دلیل ذخیره عظیم برنامه‌های غیرمتمرکز میزبانی‌شده در شبکه اتریوم، آن را به اندروید تشبیه می‌کند.

این معامله‌گر در ادامه می‌گوید: هر دوی این شبکه‌ها پیروز می‌شوند.

به گفته پال، تقریبا هر کاری که اتریوم می‌تواند انجام دهد، سولانا هم می‌تواند. او پیش‌تر هم گفته بود که دیدگاه او نسبت به سولانا در تمام طول سال صعودی بوده است.

تمجید پال از سولانا بر خوش‌بینی اکثر رهبران صنعت نسبت به این ارز دیجیتال تأکید می‌کند، به خصوص که پس از ورشکستگی صرافی FTX و علی‌رغم فشارهای فروش آن، این رمزارز بازگشتی قوی داشته است. بر اساس داده‌های بازار، سولانا در اواسط ماه نوامبر به بالاترین سطح قیمتی خود در سال ۲۰۲۳ رسید.

منبع: رمزارزنیوز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا