آلت‌کوین

هشدار به کاربران: ادغام ساختارهای بیکن‌چین (BEP-۲) و بایننس‌چین (BEP-۲۰) در یک بلاکچین!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
زهرا ساسان

توسعه‌دهندگان زنجیره هوشمند بایننس (BNB Smart Chain) قصد دارند ساختارهای بیکن‌چین (BEP-۲) و بایننس‌چین (BEP-۲۰) را در یک بلاکچین ادغام کنند.

بر اساس اعلامیه ۸ ژانویه، به کاربران اکیداً توصیه می‌شود که دارایی‌های BEP-۲ و BEP-۸ (توکن‌های کوچک BEP-۲) خود را به بلاکچین BEP-۲۰، منتقل نمایند. لازم به ذکر است که دارایی‌ها با نسبت ۱ به ۱ حفظ خواهند شد. این انتقال را می‌توان از طریق صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز یا از طریق کیف‌ پول بایننس‌چین و سایر کیف ‌پول‌های خود‌حضانتی (self-custody) انجام داد. فرآیند ادغام تا آوریل ۲۰۲۴ انجام خواهد شد.

کاربرانی که تا مهلت مقرر دارایی‌های خود را منتقل نکنند، همچنان می‌توانند پس از ادغام با استفاده از یک ویژگی خاص این کار را انجام دهند. با این حال، برای انجام این کار باید ۷ روز صبر کنند. این انتقال با استفاده از یک خط کد دستوری امکان‌پذیر خواهد بود.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان هشدار دادند که توکن‌های BEP-۲ که بدون پشتیبانی میان‌بلاکچینی صادر شده‌اند، پس از ادغام قابل بازیابی نخواهند بود.

بایننس، توکن بومی خود یعنی بایننس‌چین (BNB) را در جولای ۲۰۱۷ منتشر کرد. توکن‌های BEP-۲، در حال حاضر به عنوان هزینه گس برای تأمین انرژی تراکنش‌های اکوسیستم مورد استفاده قرار می‌گیرند در حالی که توکن‌های BEP-۲۰، مشابه توکن‌های ERC-۲۰ در قراردادهای هوشمند استفاده می‌شوند.

ساختار دو بلاکچینی فعلی، فرآیند توسعه را کند کرده و BNB را در معرض آسیب‌پذیری‌های امنیتی قرار داده است. به همین دلیل، توسعه‌دهندگان تصمیم به ادغام آنها گرفته‌اند.

منبع: رمزارزنیوز

  • هشدار به کاربران: ادغام ساختارهای بیکن‌چین (BEP-۲) و بایننس‌چین (BEP-۲۰) در یک بلاکچین!
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا