آلت‌کوینتوکن‌های غیر مثلی (NFT)

ادغام NFT های بین زنجیره‌ای، طرح جدید اکوسیستم ترا لونا برای احیا!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

ترا لونا (Terra/Luna) با اعلان ایجاد زنجیره‌ای به همراه پروتکل آرک (Ark Protocol) در کنار راه‌اندازی نسخه ۳ افزونه استیشن (Station v۳)، عرصه را برای توسعه‌دهندگان بازتر می‌کند. طبق گزارش‌ها، شبکه بلاکچین ترا لونا اخیرا از توسعه پروژه‌های توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود خبر داده است. ترا در همکاری با آرک پروتکل، قرار است NFTهای بین زنجیره‌ای را در اکوسیستم کازماس (Cosmos) معرفی کند.

هدف از این اقدام، گسترش دامنه و تطبیق پذیری NFTهای ایجاد شده در شبکه ترا است. کریس امانی، مدیرعامل ترا، بر اهمیت این پیشرفت تأکید کرد و خاطرنشان ساخت که پروژه‌های NFT ترا، اکنون این فرصت را خواهند داشت تا کلکسیون‌های خود را در چندین شبکه بلاکچین به نمایش بگذارند.

بر این اساس، ادغام با پروتکل آرک یک پیشرفت فنی و گامی به سوی نمایش بهتر و دسترسی بیشتر برای سازندگان NFT ترا است. علاوه بر این، ترا، نسخه ۳ افزونه استیشن، یک به‌روزرسانی برای وب اپلیکیشن خود را راه‌اندازی کرد.

هم اکنون نسخه جدید این افزونه در فروشگاه‌های کروم وب (Chrome Web) و مایکروسافت اج (Microsft Edge) برای دانلود در دسترس است. این توسعه، بخشی از تلاش‌های مداوم ترا در جهت بهبود تجربه و عملکرد کاربری است.

همچنین انتظار می‌رود تا داشبورد و برنامه‌های موبایل نسخه ۳ افزونه استیشن در هفته‌های آینده منتشر شوند. به دنبال انتشار پیشرفت‌های مذکور، قیمت ترا (LUNA) یک رشد ۸.۵ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده و در زمان نگارش این خبر به ۰.۷۲۲۲ دلار رسیده است.

این رشد قیمت نشان‌دهنده خوش‌بینی محتاطانه در بازار پس از تلاش‌های این بلاکچین برای بازسازی اکوسیستم خود، در پی چالش‌های پدید آمده در می ۲۰۲۲ است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت ترا کلاسیک (LUNC) هم یک رشد ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته داشته و در حال حاضر، در محدوده ۰.۰۰۰۱۲۶۹ دلار معامله می‌شود.

منبع: رمزارزنیوز

  • ادغام NFT های بین زنجیره‌ای، طرح جدید اکوسیستم ترا لونا برای احیا!
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا