تحلیل ارز دیجیتالمقاله ارز دیجیتال

۷ تا از ارزانترین ارز های دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
اشکان ادیبی

در این مقاله به معرفی ۷ تا از ارزانترین ارز های دیجیتال می‌پردازیم که ارزش خرید بسیار بالایی را ارائه می‌دهند. با توجه به اینکه بازار کریپتو دست‌آوردهای چشمگیری برای سرمایه گذارانی دارد که در مراحل اولیه پروژه‌های قوی قرار می‌گیرند، بسیاری از مردم در صدد یافتن بهترین ارز دیجیتال ارزان برای خرید هستند.

قیمت ارزان باعث می‌شود که با مقدار پول ثابت بتوانید تعداد توکن بیشتری را خریداری کنید، در این صورت وقتی آن پروژه به موفقیت برسد و توکن‌های آن گران قیمت شوند، شما سود بیشتری خواهد داشت.

همچنین قیمت ارزان، اکثرا نشان‌دهنده اول‌راه بودن آن پروژه است، یعنی جدا از ریسک موجود، توکن راه درازی در پیش دارد و پتانسیل سودهای بالا را در خود جا داده است.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

۱. RobotEra

در حال حاضر، در مرحله اول از پیش فروش سه دوره خود، TARO یکی از بهترین پروژه‌های ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری است که در حال حاضر تنها ۰.۰۲ دلار قیمت دارد.

ارز TARO که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، ارز رمزنگاری شده بومی RobotEra است، یک اکوسیستم بازی متاورس که به بازیکنان امکان کسب جوایز مختلف را می‌دهد.

برخی از بهترین توکن‌های متاورس، مانند Axie Infinity (AXS)، از زمان پیش‌فروش بیش از ۱۵۰۰ برابر افزایش یافته‌اند، TARO پروژه جدیدی است که پتانسیل رشد مشابهی را دارد.

بازیکنان می‌توانند آواتارهای NFT به نام Robots with TARO را خریداری کنند که به عنوان آواتار درون بازی شما در اکوسیستم متاورس RobotEra عمل می‌کند.

این اکوسیستم مجازی که «سیاره تارو» نامیده می‌شود، زمین قابل تجارت را نیز ارائه می‌کند که می‌توان آن را در بازار RobotEra خریداری کرد و برای ایجاد درآمد فعال و غیرفعال از آن استفاده کرد.

قطعات زمین متاورس را می‌توان با میزبانی رویدادها و دریافت هزینه ورودی، فروش فضای بیلبورد به تبلیغ کنندگان یا استخراج زمین برای منابع درآمدزایی استفاده کرد.

بازیکنان می‌توانند هر نوع ساختمانی را که دوست دارند بسازند، در حالی که می‌توانند NFT ربات‌های جدید را ایجاد، ارتقا و سفارشی کنند و آن‌ها را مجدادا در بازار آزاد بفروشند.

این پروژه ارز دیجیتال ارزان همچنین به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا TARO را برای تولید سود سالانه به اشتراک بگذارند. TARO همچنین می‌تواند برای پیوستن به DAO این پلتفرم شریک شود و حق رای و تصمیم گیری در مورد آینده پروژه را ارائه دهد.

وایت پیپر RobotEra اشاره کرده است که ۲۷۰ میلیون توکن از کل عرضه ۱.۸ میلیارد توکن در حال پیش فروش هستند و مرحله اول پیش فروش ۹۰ میلیون توکن را تنها با ۰.۰۲ دلار ارائه می‌کند.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

۲. Tamadog

ارز Tamadoge (TAMA) یک پروژه ارز دیجیتال است که بازی‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) را با NFTs و Metaverse ترکیب می‌کند تا یک اکوسیستم جذاب و باارزش ایجاد کند که در بین سرمایه‌گذاران طنین‌انداز شده است.

این پروژه به افراد اجازه می‌دهد تا حیوانات خانگی مجازی را در دنیای متاورس دقیقی که به نام Tamavese شناخته می‌شود، پرورش دهند. از آنجایی که حیوانات خانگی مبتنی بر NFT هستند، می‌توان آن‌ها را با استفاده از اقلام موجود در فروشگاه درون بازی از جمله غذا، لوازم آرایش و اسباب بازی ارتقا داد.

این باعث می‌شود که بازیکن امتیازهای DogePoint داشته باشد که رتبه آن‌ها را در تابلوی امتیازات بهبود می‌بخشد و متعاقباً به آن‌ها حق دریافت سهم بیشتری از استخر جوایز را می‌دهد.

بعداً، برنامه‌هایی برای انتشار پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی و در دسترس قرار دادن Tamadoge در تلفن همراه به عنوان یک بازی واقعیت افزوده وجود دارد.

ارز Tamadoge در ابتدا به عنوان یکی از کم‌ترین قیمت‌های پیش‌فروش ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شد، توکن‌هایی که بین ۰.۰۱ تا ۰.۰۳ دلار فروخته می‌شدند و تنها در هشت هفته به فروش خیره‌کننده ۱۹ میلیون دلار رسیدند.

پروژه Tamadoge از آن زمان در تعدادی از صرافی‌های برجسته از جمله OKX، LBank، و Uniswap فهرست شده است و آن را به یکی از بهترین رمزارزهای IEO در سال ۲۰۲۲ پس از افزایش نزدیک به ۲۰۰۰ درصدی تبدیل کرده است.

با رسیدن TAMA به چنین نتایج چشمگیری در طول یک روند نزولی در سطح بازار، به نظر می‌رسد که Tamadoge می‌تواند یکی از بهترین رمزارزهای نوظهور برای عرضه در سال جاری باشد.

از آنجایی که بیت کوین شاید برجسته‌ترین نمونه از یک ارز دیجیتال ارزان است که در طول سال‌ها منفجر شده است، تامادوج به عنوان یکی از امیدوارکننده‌ترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه Tamadoge یکی از موفق‌ترین پیش‌فروش‌های رمزنگاری در سال است، با انتشار مجموعه‌های مختلف NFT Tamadoge و شروع کارکردهای اصلی پروژه، نحوه افزایش تقاضا مردم جالب خواهد بود.

۳. Battle Infinity

ارز دیجیتال Battle Infinity (IBAT) یک پروژه رمزنگاری اخیرا منتشر شده با اکوسیستمی متشکل از بسیاری از ویژگی‌های مفید DeFi و P2E، از جمله لیگ ورزشی فانتزی مبتنی بر NFT و یک صرافی غیرمتمرکز داخلی (DEX) است.

به منظور حصول اطمینان از اینکه پلتفرم کاربر پسند باقی می‌ماند و به صورت همزمان دارای چنین طیف وسیعی از ویژگی‌ها باشد، اکوسیستم Battle Infinity به شش پلتفرم مختلف تقسیم می‌شود: یک لیگ ورزشی فانتزی، یک بازار NFT، یک پلتفرم سهام، یک صرافی غیرمتمرکز، یک Metaverse آرنا و مجموعه‌ای از بازی‌های P2E بازیکن در مقابل بازیکن.

واضح است که سرمایه گذاران از طرفداران مفهوم ارائه شده توسط Battle Infinity هستند زیرا این پروژه به هدف ۱۶۵۰۰BNB در پیش فروش خود را تنها در ۶۵ روز رسید. پس از پایان پیش فروش، ارزش توکن IBAT در فهرست PancakeSwap تقریباً ۴۰۰ درصد افزایش یافت و جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری در سال جاری تثبیت کرد.


به طور کلی، Battle Infinity از زمان راه‌اندازی خود عملکرد خوبی داشته است و با انتشار اخیر پلتفرم staking IBAT که اولین ویژگی اصلی آن را نشان می‌دهد، می‌توانیم شاهد رشد انفجاری این توکن در ماه‌های آینده باشیم.

۴. Locky Block

لاکی بلاک (LBLOCK) تنها پلتفرم رقابتی است که در آن همه برنده هستند. این پروژه به افراد اجازه می‌دهد تا در قرعه کشی‌های جوایز مبتنی بر NFT با جوایز بزرگ شرکت کنند. مسابقات لاکی بلاک برای همه آزاد است و تنها شرط ورود خرید NFT مربوط به مسابقه است.


هر NFT مخصوص یک رقابت خاص است. به این ترتیب، NFTها هم از نظر قیمت و هم از نظر مقدار حداکثر بر اساس جکپات بالقوه متفاوت خواهند بود و تضمین می‌کنند که یک قرعه کشی جایزه برای همه، صرف نظر از بودجه، وجود دارد. در حالی که هر NFT با شماره منحصر به فرد به عنوان یک بلیط ورودی برای مسابقات مختلف Lucky Block عمل می‌کند، آن‌ها همچنین هر روز بخشی از استخر پاداش را به دارنده اعطا می‌کنند و ارزش بلندمدتی را ارائه می‌دهند.

به نظر می‌رسد لاکی بلاک در ماه‌های آینده خود را برای رشد انفجاری آماده می‌کند. در ۳۰ سپتامبر برنامه رایت LBLOCK منتشر شد که ۱٪ از عرضه توکن ماهانه را حذف می‌کند. چند روز بعد، پل توکن LBLOCK رونمایی شد که به سرمایه گذاران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های BEP-20 اولیه خود را با توکن‌های جدیدتر و مناسب تبادل یعنی لاکی بلاک نسخه دو با استاندارد ERC-20 تعویض کنند.

با توجه به اینکه Lucky Block به طور مداوم برای بهبود اکوسیستم برای سرمایه گذاران و کاربران پلتفرم سخت تلاش می‌کند، به نظر می‌رسد که Lucky Block در آینده قابل به عملکرد خوب خود ادامه خواهد داد.

۵. XRP

ارز XRP که در سال ۲۰۱۲ توسط دیوید شوارتز ایجاد شد، یک ارز دیجیتال تراکنشی است که متخصص در انتقال پول بین‌المللی و تبدیل ارز است. این پروژه در حال حاضر درگیر شکایت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) است که قیمت را پایین نگه داشته است. با این حال، این توکن اخیراً شاهد رشد چشمگیری بوده است.


در حالی که استفاده از آن به عنوان یک ارز دیجیتال تراکنشی دلیلی است که XRP معمولاً به عنوان یکی از بهترین آلتکوین‌های موجود در بازار در نظر گرفته می‌شود، در سال ۲۰۲۱، XRP دفتر کل XRP را راه اندازی کرد که به افراد اجازه می‌داد برنامه‌های غیرمتمرکز در شبکه، مشابه شبکه اتریوم بسازند. این مورد استفاده XRP را به شدت گسترش داد و کاربرد آن را به طور قابل توجهی افزایش داد.

در مجموع، XRP شاید بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاران باشد. قیمت آن به دلیل SEC کاهش یافته است، با این حال، با توجه به تقریبا تمام شدن اوضاع XRP با SEC، قیمت XRP پتانسیل یک صعود بزرگ را دارد.

۶. Chainlink

ارز Chainlink (LINK) یک پروژه ارز دیجیتال است که متخصص در پیاده سازی منابع داده خارج از زنجیره در برنامه‌های کاربردی زنجیره‌ای است. این پروژه از زمان انتشار خود به دلیل ارائه خدمات مهم Chainlink که به طور گسترده موارد استفاده بالقوه برای برنامه‌های کاربردی مبتنی بر بلاک چین را گسترش می‌دهد، رونق داشته است.


یکی از دلایل اصلی که LINK اغلب به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید معرفی می‌شود، فهرست گسترده پروژه‌هایی است که با آن مشارکت دارند. از آنجایی که این پروژه یکی از اولین‌ها در بخش خود بود، از مزیت اول بودن برخوردار بود که به Chainlihnk کمک کرد تا به یک بازیگر کلیدی در فضای رمزنگاری تبدیل شود. برخی از مشارکت‌های این پروژه شامل Aave و ارائه دهندگان داده مانند Brave New Coin است.

تعداد کمی از ارزان‌ترین ارزهای رمزنگاری شده برای سرمایه‌گذاری می‌توانند رقیب Chainlink در زمینه ابزار و مشارکت باشند. به این ترتیب، به نظر می‌رسد این پروژه همچنان به تسلط بر بازار پیاده‌سازی داده‌های خارج از زنجیره ادامه خواهد داد. توکن LINK در طول روند نزولی بازار ۲۰۲۲، نسبتاً قوی باقی مانده است.

۷. Dogecoin

ارز Dogecoin (DOGE) یک میم سکه است که توسط ایلان ماسک در طول دوره نزولی افسانه‌ای ۲۰۲۱ محبوب شد. علیرغم اینکه این پروژه در ابتدا در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک شوخی ایجاد شد، از آن زمان به یک پروژه ارز دیجیتال معتبر تبدیل شده است که اغلب در بین ۱۰ ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار قرار می‌گیرد.


به عنوان یک فورک لایت کوین، که خود فورکی از بیت کوین است، Dogecoin از اصول بنیادی قوی، امنیت خوب و تمرکززدایی فراوان سود می‌برد. مشابه بیت کوین، شبکه Dogecoin از مکانیزم اجماع اثبات کار برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها استفاده می‌کند. با این حال، عرضه DOGE بدون سقف است، به این معنی که توکن تورمی است.

با توجه به افزایش بیش از ۱۶۰۰۰ درصدی ارزش توکن طی تنها ۵ ماه در طول سال ۲۰۲۱، برخی از سفته بازان پیش بینی می‌کنند DOGE در طول دوره صعودی بعدی منفجر شود، بنابراین، این پروژه برای سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین پروژه ارزهای دیجیتال در آینده هستند قابل توجه است.

منبع: آی‌تی رسان

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

این مقاله صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و از طرف این رسانه یا نویسنده پیشنهاد یا عدم پیشنهاد برای خرید یا فروش و سرمایه‌گذاری  نیست. لذا قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا