پیشنهاد سردبیرکاربرد بلاک‌چینگزارشمقاله ارز دیجیتال

ارزش بازار بلاکچین به ۷۹.۳ میلیارد دلار خواهد رسید

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
ساناز جلالزهی

همه‌گیری COVID-19 باعث ایجاد اختلال در امور مالی سنتی و پذیرش سیستم‌های دیجیتال، از جمله بلاکچین شد که نویدبخش کاهش هزینه‌ها بود و زمینه را برای جریان سازی اکوسیستم دیجیتال فراهم ساخت. اکنون گزارشی تازه نشان می‌دهد که ارزش بازار بلاکچین در سطح جهان که شامل بلاکچین‌های دولتی و خصوصی، تجارت، پرداخت‌ها، تسویه حساب و مدیریت دارایی‌ها می‌شود، پتاسنیل خوبی دارد تا سال ۲۰۳۲ به یک بازار ۷۹.۳ میلیارد دلاری تبدیل شود.

آینده‌ ارزش بازار بلاکچین

به گزارش کوین تلگراف، بر اساس گزارشی که توسط Allied Market Research منتشر شده، بازیگران بازار مالی بلاکچین بر روی همکاری‌ها و خریدها به عنوان یک استراتژی برتر تمرکز دارند. تحولات ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 در امور مالی سنتی، همراه با وعده کاهش هزینه‌های عملیاتی، زمینه را برای جریان سازی اکوسیستم دیجیتال فراهم ساخته است.

آینده‌ ارزش بازار بلاکچین

در سال ۲۰۲۳، بلاک چین‌های عمومی پرمصرف ترین نوع بلاک چین در سطح جهان هستند. بیت کوین و اتر نمونه‌های محبوبی از اکوسیستم های رمزارزی هستند که از بلاکچین‌های عمومی استفاده می‌کنند. همانطور که در این گزارش آمده است، بلاک چین‌های عمومی دارای مزایای متعددی هستند.

در این گزارش آمده: «بلاک چین‌های عمومی از قدرت محاسباتی قابل توجهی بهره می‌برند که آن‌ها را برای نگهداری دفتر کل توزیع‌شده بزرگ مرتبط با تراکنش‌های مالی ایده‌آل می‌سازد. پیش‌بینی می‌شود که این عوامل بازار مالی بلاکچین را تقویت کنند.»

وقتی صحبت از کاربردهای مالی بلاکچین به میان می‌آید، پرداخت‌های برون مرزی و تجارت دو مورد از بزرگترین زیربخش‌ها هستند که ناشی از افزایش تقاضا از سوی افراد، شرکت‌ها، بازرگانان، صنایع و گروه‌های توسعه بین المللی هستند.

آینده‌ ارزش بازار بلاکچین

همانطور که در بالا نشان داده شد، انتظار می‌رود این روند ادامه یابد زیرا کاربران به دنبال جایگزین‌های ارزان‌تری برای انتقال پس انداز خود در سراسر جهان هستند. آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۲ بر بازار مالی بلاکچین تسلط داشت و انتظار می‌رود پیشتازی خود را برای پذیرش حفظ کند.

آینده‌ ارزش بازار بلاکچین

بر اساس تجزیه و تحلیل کمی از روندها و پویایی صنعت مالی بلاک چین، تحقیقات بازار متحد نرخ رشد سالانه ترکیبی ۶۰.۵٪ را پیش بینی کرد. بر اساس برآوردها، ارزش بازار بلاکچین در آستانه رشد و رسیدن به اوج ۷۹.۳ میلیارد دلاری است.

گزارشی که اخیراً توسط شبکه پرداخت دیجیتال ریپل منتشر شده است نشان می‌دهد که بلاکچین می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ تقریباً ۱۰ میلیارد دلار در هزینه‌های پرداخت برون مرزی موسسات مالی صرفه جویی کند.

در توییتی که در این گزارش منتشر شده، آمده است: «در این نظرسنجی، بیش از ۵۰ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که هزینه‌های پرداخت کمتر، چه در داخل و چه در سطح بین‌المللی، مزیت اصلی ارزهای دیجیتال است.» این بیانیه مکمل گزارش Allied Market Research است که پیش‌بینی مسیر رشد خود را بر روی جایگزین‌های ارزان‌تر و مطمئن‌تر استوار می‌کند.

منبع: فکت‌کوینز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا