قوانین مقررات ارزدیجیتال

ایجاد کمیته ارزهای دیجیتال در مجلس نمایندگان آمریکا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

پاتریک مک‌هنری نماینده کنگره آمریکا فاش کرد که این مجلس یک کمیته فرعی جدید کنگره ایجاد کرده که روی ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال کار خواهد کرد.

 پاتریک مک‌هنری، نماینده کنگره فاش کرد که مجلس نمایندگان ایالات متحده یک کمیته فرعی جدید کنگره ایجاد کرده است که روی ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال کار خواهد کرد. این کمیته به دسترسی بیشتر آمریکایی ها به محصولات مالی جدید کمک می کند و در عین حال از ایمنی سیستم مالی کشور نیز مراقبت می کند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، کمیته فرعی دارایی های دیجیتال، فناوری مالی و شمول قوانین جدیدی را برای مقامات نظارتی معرفی خواهد کرد و موضوعاتی از جمله ارزهای دیجیتال را پوشش خواهد داد.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

این کمیته فرعی همچنین سیاست هایی را برای تشویق بیشتر فناوری مالی دیجیتال و تقویت تنوع و شمول در صنعت دارایی دیجیتال ایجاد خواهد کرد.

این کمیته فرعی را فرنچ هیل، نماینده جمهوری خواه کنگره، که قبلاً در این کمیته کار کرده است، رهبری خواهد کرد. هیل همچنین قبلاً گروه های ویژه فناوری مالی و هوش مصنوعی را مدیریت کرده است.

در زمان پیشرفت فناوری و تغییر عمده در بخش مالی، وظیفه ما این است که در سراسر راهرو کار کنیم و نوآوری مسئولانه را ترویج کنیم و در عین حال نوآوری فین‌تک را برای شکوفایی ایمن و مؤثر در ایالات متحده تشویق کنیم.

توجه داشته باشید که این کمیته فرعی اولین مورد از نوع خود در ایالات متحده خواهد بود که تحت کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان اداره می شود و به ویژه بر دارایی های دیجیتال تمرکز می کند. تصمیم برای تشکیل یک کمیته فرعی جدید پس از سقوط بحث برانگیز صرافی کریپتو FTX اتخاذ شد. در نتیجه، کمیته خدمات مالی مجلس دستور داد تا در مورد پرونده FTX تحقیق شود.

منبع: برنا

محتوی بیشتر از قوانین و مقررات در ارزدیجیتال:

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا