ارزدیجیتال

ارز دیجیتال ریپل، رمز ارزی با بیش از ۴ هزار درصد بازده سرمایه‌گذاری

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

پلتفرم ریپل یک پروتکل متن‌باز است که به منظور انجام تراکنش‌های سریع و کم هزینه طراحی شده است. در حقیقت ریپل هم یک پلتفرم هم یک ارز است. در حال حاضر عملیات پرداخت‌های بین المللی و فرامرزی بسیار کند اجرا شده و هزینه‌های بالایی به همراه دارند که ریپل به وسیله توکن خود، XRP، در صدد است این روند را به کلی تغییر دهد.

پس از رکود اقتصادی اخیر در سطح جهانی و کاهش ارزش دلار، بسیاری از سرمایه‌گذاران به بازار ارز‌های دیجیتال و طلا پناه آورده و از آن‌ها به عنوان راهی برای مقابله با تورم استفاده کرده‌اند. اگر بیت کوین تنها چیزی است که پس از شنیدن کلمه ارز‌های دیجیتال در ذهن شما تداعی می‌شود، باید بدانید که سایر رمز ارز‌ها نیز به تازگی توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و حرف‌های زیادی برای گفتن در این بازار مالی دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ریپل هم به عنوان چهارمین آلت کوین برتر به لحاظ ارزش بازار در رده محبوب‌ترین ارز‌های دیجیتال دنیا قرار دارد. لازم است بدانید که به کلیه ارز‌های دیجیتال به غیر از بیت کوین، آلت‌کوین (Altcoin) گفته می‌شود. بر خلاف بیت کوین که هیچ‌گاه قصد نداشت تنها یک ماشین پرداخت ساده باشد، پلتفرم ریپل یک پروتکل متن‌باز است که به منظور انجام تراکنش‌های سریع و کم هزینه طراحی شده است. در حقیقت ریپل هم یک پلتفرم هم یک ارز است. در حال حاضر عملیات پرداخت‌های بین المللی و فرامرزی بسیار کند اجرا شده و هزینه‌های بالایی به همراه دارند که ریپل به وسیله توکن خود، XRP، در صدد است این روند را به کلی تغییر دهد.

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا