اپلیکیشن و نرم افزار

افزایش ظرفیت مایکروسافت تیمز به ۲۵۰ نفر

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

بیانیه منتشر شده از سوی مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت قصد دارد به زودی ظرفیت شرکت کنندگان در اپلیکیشن مایکروسافت تیمز را از ۱۰۰ به ۲۵۰ نفر افزایش دهد.

همزمان با شیوع گسترده و همه‌گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از سوی بسیاری از دولت کشورهای مختلف، بالغ بر نصف جمعیت جهان مجبور به خانه نشینی و دورکاری شدند که در این مدت زمان اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و سرویس های ویدئو کنفرانس همچون مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) نقش بسزایی در انجام کار و فعالیت‌های شغلی و آموزشی کاربران ایفا کردند.

شرکت مایکروسافت که چند روز پیش با انتشار یک به روز رسانی و آپدیت جدید نظر و توجه خیلی عظیمی از کاربران این اپلیکیشن را به سمت و سوی خود جلب کرد، حالا به تازگی اعلام کرده که قصد دارد حداکثر ظرفیت مجاز تعداد شرکت کنندگان در گروه های چت در مایکروسافت تیمز را از ۱۰۰ به ۲۵۰ نفر افزایش دهد تا بدین ترتیب تواند میزبان تعداد بیشتری از کاربران و شرکت کنندگان در این پلتفرم باشد.

طبق اطلاعیه جدید مایکروسافت انتظار می رود که این امکان جدید تا اواسط ماه جاری میلادی یعنی مه ۲۰۲۰ به صورت عمومی و همگانی در دسترس تمام کاربران قرار گیرد.

طبق آمارهای منتشر شده در وب سایت Forbes India، حدود ۷۵ میلیون کاربر در سراسر جهان به صورت روزانه از مایکروسافت تیمز به منظور انجام کار و فعالیت های شغلی و آموزشی خود استفاده می کنند.

ایسنا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا