اتریوم

افزایش تعداد نهنگ‌های اتریوم همزمان با رالی صعودی این رمزارز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
پرستو کوراوند

با مشخص شدن تاریخ دقیق مرج اتریوم، قیمت این رمزارز رشد قابل توجهی شد و برخی از رکوردهای مربوط به این کوین شکسته شد. به نظر می‌رسد بهبود اتریوم روی کل بازار کریپتو تاثیرگذار بوده است چرا که بازار سبز پوش شده است. در این شرایط داده‌های آنچین گویای این قضیه است که تعداد نهنگ‌های این رمزارز افزایش یافته است.

شرکت تجزیه‌و‌تحلیل سنتیمنت گزارش داد در هفته‌های اخیر، همزمان با بازیابی قیمت اتریوم، نهنگ‌های جدیدی به شبکه اتریوم اضافه شده‌اند؛ چرا که ۱۳۱ آدرس به تعداد آدرس‌های دارای موجودی ۱۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ اتر اضافه شده است:

قیمت اتریوم در ماه جولای (تیر) بازیابی خوبی را تجربه کرد. قیمت اتر، رشد ۵۴.۰۸٪ در ماه و ۷٪ طی ۲۴ ساعت را نشان می‌دهد. علاوه بر این، از اوایل ماه می (اردیبهشت) تاکنون ۱۳۱ آدرس نهنگ جدید که دارای ۱٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ اتر هستند به شبکه اضافه شده است. تعداد هولدرهای کوچکتر یعنی کسانی که اندکی بیشتر از ۱ ETH دارند نیز رکورد زده است و به ۱٬۵۵۷٬۲۵۵ رسیده است. از سوی دیگر، آدرس‌هایی که دارای ۱۰۰ اتر یا بیشتر هستند، به سقف ۱۵ ماهه خود با بیش از ۴۵٬۰۰۰ آدرس رسیده است.
بازارهای آتی اتریوم به دلیل وقوع پدیده شورت اسکوییز به شدت صعودی شده‌اند.بیش از ۹۸ میلیون دلار در موقعیت‌های شورت در بازار آتی در یک ساعت لیکوئید شد و قیمت ETH را ۱۲.۵٪ افزایش داد.

گزارش گلسنود در عملکرد اتریوم
منبع: توییتر

در زمان نوشتن این مطلب، قیمت ETH با ۶.۷۳٪ رشد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته و ۵۴.۰۸٪ نسبت به هفته گذشته به ۱٬۵۳۲.۵ دلار رسیده است. افزایش قیمت تا حدی به دلیل هیجانات پیرامون مشخص شدن تاریخ دقیق مرج بود که اعلام شده در ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) انجام خواهد شد.

عملکرد اتریوم از بیت کوین بهتر است

قیمت اتریوم (ETH) در هفت روز گذشته نسبت به بیت کوین سودهای قابل توجه‌تری به همراه داشت و در مقایسه با رشد ۸.۳۵٪ بیت کوین در بازه زمانی مشابه، نزدیک به ۴۰٪ افزایش را نشان می‌دهد. جفت ارز ETH/BTC نیز به بالاترین سطح از اواخر ماه می رسیده است.

نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم روزانه منبع: تریدینگ‌ویو

پایین‌ترین سطح قیمت اتر در ماه جولای ۱۰۰۵ دلار بود که مربوط به ۱۴ جولای (۲۳ تیر) است. پس از آن ۴ کندل سبز متوالی تشکیل شد و از سد ۱٬۳۳۴ دلاری (میانگین متحرک ۵۰ روزه) عبور کرد. در ادامه روند صعودی قیمت، اتریوم در ۱۸ جولای (۲۷ تیر) به بالاترین حد روزانه ۱٬۶۳۱ دلار رسید.

در هفته گذشته، نهمین شدو فورک اتریوم فعال شد و این شبکه همچنان به آزمایش انتقال آتی خود از گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام ادامه می‌دهد. Goerli، سومین و آخرین ادغام (مرج) شبکه آزمایشی، برای ماه آینده برنامه‌ریزی شده است.

منبع:  میهن بلاکچین و به نقل از یوتودی،

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا