اقتصاددیجیتالگزارش

سهم اقتصاد دیجیتال مالزی از تولید ناخالص ملی به ۲۵ درصد خواهد رسید

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نخست وزیر مالزی طی سخنانی خواستار تسریع در روند رشد اقتصاد دیجیتال شده و این نوع اقتصاد را تامین کننده آینده منافع اقتصادی ملت و کشورش دانست.

 نخست وزیر مالزی طی سخنانی خواستار تسریع در روند رشد اقتصاد دیجیتال و این نوع از اقتصاد را به نفع آینده ملت و کشورش دانست.

بر اساس این گزارش، «اسماعیل صبری یعقوب» همچنین خواستار اتخاذ ابتکار عملی مناسب در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال در سطح ملی شده و تاکید کرد که وزارت ارتباطات و مالتی مدیا مالزی قرار است نقشه جامعه توسعه اقتصاد دیجیتال را از طریق شرکت همکاری های اقتصادی دیجیتال مالزی (MDEC) که به عنوان آژانس دولتی اقتصاد دیجیتال مالزی محسوب می شود، در این کشور پیاده سازی نماید.

اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

نخست وزیر مالزی که این سخنان را در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه همایش ملی «مالزی دیجیتال» مطرح می کرد، هدف از برگزاری این همایش را حمایت از شرکت های فعال و استعدادهای درخشان در زمینه اقتصاد دیجیتال و تشویق مردم این کشور به نقش آفرینی در حوزه اقتصاد دیجیتال با حمایت شرکت همکاری های اقتصادی دیجیتال مالزی عنوان کرد.

صبری یعقوب همچنین چشم انداز سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص ملی کشورش را ۲۵.۵ درصد دانسته و تاکید کرد که این هدف باید طی سال های آتی محقق شود.

شرکت همکاری های اقتصادی دیجیتال مالزی نیز با انتشار بیانیه ای، حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال را در راستای برنامه جامع توسعه زیرساخت های دیجیتال (مصوبه سال ۱۹۹۶) دانست که هدف از آن، بنا نهادن اقتصاد دانش بنیان با هدف افزایش ظرفیت های بازار مالزی در زمینه دیجیتال محور شدن تمامی فرآیندهای اقتصادی این کشور عنوان شده است.

منبع: بازار

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا