اقتصاددیجیتال

تلاش مایکروسافت هند برای افزایش حجم اقتصاد دیجیتال این کشور به یک تریلیون دلار!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مدیرعامل مایکروسافت هند طی سخنانی از تصمیم خود برای ارتقاء بخش اقتصاد دیجیتال این کشور آسیایی و رساندن حجم آن به بالای یک تریلیون دلار خبر داد.

«ساتیا نادلا» با بیان اینکه هند از حیث تولید ناخالص ملی در میان ده کشور برتر جهان قرار دارد، اقتصاد دیجیتال را از پایه های اصلی درآمدزایی برای هند دانسته و گفت که هدف مایکروسافت، تبدیل هند به یکی از قدرات های بزرگ جهان در این نوع اقتصاد است.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

وی در خصوص نقش مایکروسافت در توسعه اقتصاد دیجیتال هند گفت: ما به دنبال توسعه زیرساخت ها هستیم. ما به دنبال تسریع در سرعت این فرآیند هستیم. توسعه هر بخش از زیر ساخت های فناوری ، این کشور را به هدفگذاری یک تریلون دلاری در زمینه اقتصاد دیجیتال نزدیکتر خواهد کرد.

لازم به ذکر است، نارندرا مودی نخست وزیر هند، در جریان مراسم افتتاحیه اجلاس بریکس در سال ۲۰۲۲ که به صورت مجازی و به میزبانی این کشور برگزار شد، از هدفگذاری دولت خود برای عبور حجم اقتصاد دیجیتال این کشور از مرز یک تریلیون دلار خبر داده بود.

وزیر فناوری اطلاعات و الکترونیک این کشور آسیای نیز در ماه نوامبر سال گذشته، طی سخنانی از هدفگذاری دولت برای عبور از حجم بازار یک تریلیون دلاری در بخش اقتصاد دیجیتال طی بازه زمانی ۵ الی ۷ ساله خبر داده بود.

منبع: بازار

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا