آلت‌کوین

بهبود اقتصاد میم کوین فقط در ۳۰ روز!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
 مهسا نجاتی

اقتصاد میم کوین در ماه گذشته شاهد افزایش ۷.۷۷ درصدی ارزش خود در برابر دلار آمریکا بوده است، زیرا دوج کوین رهبر بازار میم ‌کوین ‌ها، در ۳۰ روز جهش ۲۹.۴ درصدی را تجربه کرده است. دوج کوین همچنین توانسته است در ماه گذشته از جایگاه نهم بازار به رتبه هشتم از نظر ارزش بازار ارزهای دیجیتال صعود کند. اما از طرفی دیگر، شیبا اینو از جایگاه سیزدهم به چهاردهم افت کرد.

 در میان بحبوحه ایجاد شده به دلیل ورشکستگی صرافی FTX، زمانی که اقتصاد کریپتو نوسانات قابل توجهی را از نظر ارزش تجربه کرد، میم‌کوین‌ها نیز از این صدمات در امان نبودند.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

دو روز قبل از اینکه FTX برای ورشکستگی فصل ۱۱ درخواست دهد، اقتصاد میم‌کوین‌ها ۱۸ میلیارد دلار ارزش داشت.

بر اساس آمار coingecko.com در ۹ نوامبر ۲۰۲۲، دوج‌کوین در آن روز با کاهش ۱۶.۵ درصدی در برابر دلار آمریکا ضرر بزرگی متحمل شد. شیبا اینو، دومین توکن بزرگ از نظر اندازه ارزش بازار نیز در آن روز ۱۰.۸ درصد از ارزش خود را از دست داد.

سومین میم‌کوین بزرگ بازار، بیبی‌دوج (BABYDOGE) نیز در طول ۳۰ روز گذشته، یعنی از ۹ نوامبر، ۱۴.۲ درصد از ارزش خود را از دست داد. اما وضعیت این میم‌کوین اخیرا بهبود یافته و ارزش بازار آن در تاریخ ۹ دسامبر به حدود ۱۹.۴ میلیارد دلار رسیده است.

این بدان معناست که اقتصاد میم‌کوین در ۳۰ روز گذشته ۱.۴ میلیارد دلار یا ۷.۷۷ درصد رشد را ثبت کرده است.

دوج‌کوین ماه خوبی را پشت سر گذاشت؛ این میم‌کوین در طول ۳۰ روز رشد ۲.۴ درصدی و در طی دو هفته گذشته افزایش ۷.۸ درصدی را ثبت کرده است.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

بین ۹ نوامبر تا ۹ دسامبر، ارزش بازار دوج‌کوین از ۱۱.۶۳ میلیارد دلار به ۱۳.۳ میلیارد دلار افزایش یافت. افزایش قیمت شیبا اینو (SHIB) نیز در ۳۰ روز گذشته حدود ۵.۹ درصد بود و طی دو هفته گذشته، رشد ۰.۳ درصدی را تجربه کرد.

بیبی‌دوج در طول یک ماه گذشته رشد ۱۳ درصدی و سومین میم‌کوین فعلی برتر بازار، دوجلون مارس (ELON) نیز جهش ۴۰.۲ درصدی داشته است.

ارزش میم‌کوین فلوکی (FLOKI) نیز در ماه گذشته ۳۰.۶ درصد و کیشو اینو (KISHU) ۸.۵ درصد افزایش یافت.

منبع: اقتصادآنلاین

محتوی بیشتر از آلت‌کوین‌ها:

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا