ارز دیجیتال در ایران

انقلاب ارزهای دیجیتال در اول راه است

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

کتی وود (Cathie Wood)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آرک اینوست (Ark Invest)، در مصاحبه جدید خود اظهار داشت که نسبت به آینده ارزهای دیجیتال خوش‌بین است و تاکید کرد که علی‌رغم رکود اخیر بازار، این صنعت متوقف نخواهد شد.

شرکت آرک اینوست در گزارش جدید خود تحت عنوان «ایده‌های بزرگ»، به سه انقلاب بزرگ ایجادشده توسط ارزهای دیجیتال اشاره کرده است. این تیم معتقد است که بیت کوین و اتریوم با ایجاد اولین سیستم پولی دیجیتال و خصوصی در جهان، یک «انقلاب پولی» را آغاز کرده‌اند.

در همین حال، بخش امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) «انقلاب خدمات مالی» را رهبری می‌کند. وود می‌گوید: به گفته وود، تیم او انتظار داشت که فروپاشی پروژه ترا (Terra) باعث یک واکنش شدید از سوی بازار شود، اما بلاکچین اتریوم «بسیار خوب» دوام آورده است. در گزارش فوق، تیم آرک اینوست پیش‌بینی می‌کند که ارزش بازار اتریوم می‌تواند طی دهه آینده، یک رشد ۵۰ برابری را تجربه کند.

به گزارش آرک اینوست، متاورس و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز نشان‌دهنده «نسل جدید اینترنت» هستند. به گفته وود، این انقلاب هنوز در مراحل اولیه قرار دارد. او معتقد است که حقوق مالکیت دیجیتال ارائه‌شده توسط NFTها، در آینده بسیار مهم خواهند بود.

در این گزارش، آرک اینوست پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰، به یک میلیون دلار افزایش خواهد یافت که جسورانه‌ترین پیش‌بینی در مورد قیمت بیت کوین تا به امروز است.

منبع: گسترش‌نیوز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا