همایش و نمایشگاه

اولین رویداد با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال برگزار می‌شود

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از برگزاری وبینار اولین رویداد با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال موفق در بستر اینترنت خبر داد.

میثم کرمانی در نشست خبری افزود: انتقال تجربیات موفق اقتصادی به مدیریت شهری و جوانان علاقه‌مند به حوزه های اقتصادی با مشارکت شهرداری ها و با رویکرد تامین درآمد پایدار در سلسله رویدادهای همیار ایده به منصه ظهور خواهد رسید.

وی ادامه داد: این رویداد با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال و حمایت از کسب و کارها و اقتصاد دیجیتالی در جهت همسویی با اقتصاد حال و آینده دنیا، ٢٢ آبان ماه با حضور بنیانگذاران و متخصصان کسب و کارهای آنلاین موفق ملی و بین المللی به عنوان صاحبنظران این حوزه به صورت آنلاین در بستر اینترنت برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: این رویداد فضای مناسبی برای برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و فرصتی برای افراد خلاق و نوآور است تا از طریق فناوری های نوین و دیجیتال کسب و کاری را راه اندازی کنند.

وی افزود: در حوزه های اقتصادی باید برای کسانی موضوعات تخصصی، تعریف شود که آن افراد این مسایل را به صورت کامل متوجه شوند.


کرمانی ادامه داد: این درک با برگزاری دوره های تحصیلی، کاربردی و انتقال تجربه افراد اتفاق می افتد و از مکانیزم های مختلف برای رسیدن به یکی از این روش ها انتقال تجربه است، ما این موضوع را در شورای توسعه ظرفیت های انسانی و اجتماعی سازمان همیاری مورد بررسی و تبادل نظر قراردادیم و قرار است موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان آن را اجرایی کند.

وی گفت: تاکنون ۱۵۰ نفر در این رویداد ثبت نام کرده‌ اند و پیش بینی می‌کنیم در حدود ۴۸ ساعت باقی مانده تا زمان برگزاری آن، تعداد شرکت کنندگان به ۲۰۰ نفر برسد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی افزود: این برنامه سلسله رویدادهایی است که در حوزه های اقتصادی نوین رخ می دهد، بستر برگزاری این سلسله رویدادها نرم افزار «پروفایل» است که یک نرم افزار بومی از خراسان و مشهد می باشد.


وی ادامه داد: همانگونه که تحریم ها باعث شده ما خودباوری بیشتری در حوزه های اقتصادی پیدا کنیم، ویروس کرونا هم می‌تواند منشأ خیر شود تا ما در حوزه کسب و کارهای دیجیتال نیز بسیار پیشرفت کنیم زیرا ما دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان بسیار در این حوزه داریم. 

کرمانی گفت: با برگزاری این رویداد، حتی اگر یک شغل در این حوزه ایجاد شود یا ایده ای به زندگی کسی کمک کند نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرده ایم.


وی با بیان اینکه برندینگ یکی از شاخه های جدیدی است که سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در آن ورود پیدا کرده است، افزود: در گذشته در سازمان همیاری شهرداریها، تولیدات و خدمات بسیار بدون هیچ گونه هویت ثبتی و برند ثبت شده عرضه می کردیم اما بر اساس رویکرد جدید تصمیم گرفته ایم از این پس فعالیتهای خود را در حوزه های مختلف با توجه به موضوع برندینگ و بر اساس نام های تجاری و هویت های مستقل ارائه کنیم.

سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با برخوداری از واحدهای ستادی و همچنین شرکتها و موسسات تابعه خود در حوزه های اقتصادی، تجاری، بازرگانی، سرمایه گذاری، گردشگری، عمرانی، آموزشی، ماشین آلات، دیجیتال مارکتینگ، انرژی، سوخت، پست، بیمه، گوشت و امثال آن اقدام به ثبت رسمی علائم تجاری گروه برندهای ۱۸ گانه همیار در سامانه ثبت علائم تجاری و مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کرده است.
گروه برندهای همیار سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی شامل همیار ماشین، همیار سازه، موتور یار، معین کالا، همیار انرژی، همیار دانش، همیار بان، همیار سرمایه، همیار محیط، همیار پست، همیار دیجیتال، مشهد گوشت، مشهد بیمه، هشتیار، همیار گردشگر، همیار بازرگان و همیار سلامت هستند و کلیه خدمات و محصولات هریک از واحدهای تابعه ستادی و زیرمجموعه سازمان همیاری با این نام های تجاری به مخاطبان و مشتریان به ویژه شهرداریها و نهادهای طرف قرارداد ارائه خواهد شد.

منبع: ایرنا

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا