اپلیکیشن و نرم افزارتوکن‌های غیر مثلی (NFT)گزارش

بهترین اپلیکیشن‌ ها برای ساخت NFT

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

NFT یا Non-Fungible Token نوعی ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که نشان‌دهنده مالکیت یک اثر دیجیتال در فضای بلاکچینی می‌باشد. NFT‌ها در سال ۲۰۱۴ به وجود آمدند و در ابتدای سال ۲۰۲۰ رایج شدند. هدف از بازار NFT خرید و فروش آثار هنری و سرگرمی مختلفی چون نقاشی، بازی، ویدئو، موسیقی، فیلم و غیره است. پلتفرم‌های زیادی برای بازار NFT وجود دارند که سازندگان می‌توانند کار خود را با استفاده از این پلتفرم‌ها در بلاک چین آغاز کنند. در این مطلب، ده مورد بهترین اپلیکیشن‌ ساخت NFT فهرست و معرفی شده‌اند.

۱) NFT Creator

 NFT Creator یک نرم‌افزار ساده و سریع برای دیوایس‌های Apple است که دارای ویژگی‌های جدیدی بوده و به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی تصاویر را در آن آپلود کرده و شکل هنری آن‌ها را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. نرم افزار NFT Creator همچنین دارای قالب‌هایی مختلف برای طراحی‌ و فیلترهای هنری متعدد می‌باشد. فونت‌های مختلف و بیش از ۱۰۰۰ پس زمینه متنوع از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌باشد. این نرم‌افزار با دیوایس‌‌های iPhone، iPad، Mac و iPod touch سازگار است.

۲) Adobe Illustrator

اپلیکیشن Adobe Illustrator دارای ویژگی‌های زیادی برای ایجاد لوگو، آیکون، گرافیک وب و بسیاری موارد دیگر است. Illustrator با هوش مصنوعی Adobe Sensei به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت اقدام به ایجاد جلوه‌ها، رنگ‌آمیزی و سفارشی‌سازی کنید. اگر در امر طراحی مبتدی هستید و نمی‌دانید چگونه از آن استفاده کنید، این برنامه دارای محتوا و آموزش‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهید. اپلیکیشن Illustrator از ویژگی‌هایی چون جلوه‌های سه بعدی پیشرفته، فعال‌سازی خودکار فونت، پنل یادگیری درون برنامه‌ای و غیره برخوردار است.

۳) Bueno

اپلیکیشن Bueno NFT art generator نه تنها رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد، بلکه آموزش‌ها و توضیحات ویدیویی را نیز برای کمک به کاربران در در نظر گرفته است. در نتیجه، Bueno را می‌توان بهترین اپلیکیشن‌ ساخت NFT برای مبتدیانی دانست که در اول این مسیر قرار دارند. Bueno همچنین به تفصیل توضیح می‌دهد که قراردادهای هوشمند مختلف چه کار می‌کنند و چگونه می‌توان قراردادهای مناسب را انتخاب کرد. نکته جالب توجه در مورد Bueno این است که در متاورس با پلتفرم Microverse، جایی که می‌توانید NFT‌های خود را در دنیای دوبعدی استفاده کنید، همپوشانی دارد.

  ” اقتصادالکترونیکی“آخرین و به روزترین محتوی در اقتصاددیجیتال

۴) Krita

اپلیکیشن Krita نرم‌افزاری است که دارای چندین ویژگی مختلف می‌باشد و به هنرمندان در فرآیند نقاشی دیجیتال کمک می‌کند. این برنامه هنرمندان را قادر می‌سازد تا تصاویر، انیمیشن، هنر مفهومی یا استوری بورد ایجاد کنند.  Krita با نوآوری خود تبدیل به ابزاری قدرتمند برای همه هنرمندان شده است و دارای ویژگی‌هایی است که خلاقیت هنرمندان را تقویت می‌کند. این اپلیکیشن دارای انواع مختلفی از فیلترها و براش‌های قابل تنظیم، سیستم‌های مدیریت رنگ، رنگ‌های پیشرفته.

۵) SketchAr

 نوآورانه‌ترین اپلیکیشن‌ تلفن همراه ساخت NFT که در آن می‌توانید هنر دیجیتال منحصر به فردی را ایجاد کرده، بفروشید و کشف کنید، اپلیکیشن SketchAr است. SketchAr این مزیت را دارد که هنر را مستقیماً بدون هزینه به NFT تبدیل می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه آن این است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آثار هنری خود را منتشر کنند تا هنرمندان دیگر بتوانند از آنها بازدید و همچنین قدردانی کنند.

از بین تمام این موارد منتشر شده، SketchAr بهترین مورد را در هفته انتخاب می‌کند و سپس این اثر هنری را در فید خود به عنوان اثری از آن هنرمند نشان می‌دهد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا آثاری خلق کنید، آنها را در پلتفرم‌های مختلف به اشتراک بگذارید و از دیگر سازندگان حاضر در پلتفرم نیز مطالب جدیدی را یاد بگیرید. این اپلیکیشن از ویژگی‌هایی چون  قابلیت AR و AI، تبدیل آثار هنری به NFT و فهرست کردن آنها در بازارهای مربوطه، ارائه‌ی یک راهنمای جامع نحوه استفاده برای تجربه بهتر و غیره نیز برخوردار می‌باشد. این اپلیکیشن در پلتفرم‌های Apple App Store، Google Play Store، Huawei AppGallery، Samsung Galaxy Store قابل دسترسی است.

۶) Corel Painter

اپلیکیشن Corel Painter یک نرم‌افزار فوق‌العاده با رابط کاربری ساده است که آرشیو کاملی از براش‌ها را داذا می‌باشد. Corel Painter دارای ابزارهای درجه یک جهانی، براش‌های قابل تنظیم و قالب‌های مختلف بوده و شامل ویژگی‌هایی است که با کمک هوش مصنوعی کار را برای هنرمندان آسان‌تر می‌کند. این نرم‌افزار همچنین دارای یک کتابخانه براش بسیار متنوع است که به شما امکان می‌دهد آثار هنری منحصر به فردی را با هزاران بافت مختلف ایجاد کنید. Corel Painter همچنین دارای به روز رسانی‌های مداوم است. این ویژگی، نکته قابل توجهی است، چرا که نرم‌افزاری که همیشه در حال بهبود و ارتقای خدمات و ویژگی‌های خود است، ارزش استفاده را دارد. این اپلیکیشن با دیوایس‌های مک و ویندوز سازگار می‌باشد.

۷) GoArt

اپلیکیشن GoArt با استفاده از هوش مصنوعی که فناوری طبقه‌بندی تصاویر را در بر‌می‌گیرد، تصاویر را به آثار هنری فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌کند. به این اپلیکیشن‌ به تازگی یک عملکرد مرتبط با BFT نیز اضافه شده است که ساخت NFT را آسان و کارآمد می‌کند. GoArt دارای ویژگی‌های ویژه با وضوح بالا و پشتیبانی از چاپ است و این امکان را به شما می‌دهد تا تصاویر را تا ۸ مگاپیکسل چاپ کنید. از دیگر ویژگی‌های GoArt می‌توان به رابط کاربری ساده و قابل فهم و برخورداری از فیلترهایی متنوع اشاره کرد.

۸) PixelChain

اپلیکیشن Pixel Chain، یک نرم افزار سازنده NFT است. این نرم افزار اطلاعات و ابرداده‌ها را به طور موثر در زنجیره‌ای که برای همیشه باقی می‌ماند، ذخیره می‌کند. این ویژگی مشکلات مربوط به از دست دادن اطلاعات گرافیکی و آثار هنری را حل می‌کند. چرا که داده‌های ذخیره شده در بلاک چین همیشه مستقیماً در دسترس هستند. PixelChain دارای ویژگی مبتکرانه رمزگذاری داده‌ها، فشرده‌سازی و ذخیره آن‌ها در بلاک چین است که دسترسی به اطلاعات ذخیره‌شده را با نام و مشخصات نویسنده یا خالق هنر امکان‌پذیر می‌کند. افزایش اعتماد و امنیت در مورد اطلاعات و آثار هنری ذخیره شده در بلاک‌چین، قابلیت ردیابی داده‌های به اشتراک گذاشته شده با شبکه در سطح جهانی و صرفه جویی در هزینه‌ها از ویژگی‌های اپلیکیشن PixelChain هستند.

۹) NinjaFT

NinjaFT یک برنامه برای افراد مبتدی در زمینه ساختNFT است و یک برنامه منحصر به فرد می‌باشد که ابزاری برای ایجاد NFT و بازاری برای فروش آثار هنری دیجیتال ارائه می‌کند. علاوه بر این، با این برنامه می‌توانید کلکسیون‌های NFT را ضرب کرده و خریداری کنید. اپلیکیشن NinjaFT در پلتفرم‌های Apple App Store و Google Play Store قابل دانلود است.

۱۰) NFT GO

اپلیکیشن NFT GO به کاربران این امکان را می‌دهد که مستقیماً از تلفن همراه خود NFT ایجاد کنند، بخرند و بفروشند.  NFT GO در چند ماه گذشته شاهد رشد باورنکردنی بوده است و از نظر حجم نصب و فعالیت کاربر پس از OpenSea در رتبه دوم قرار دارد. NFT GO یک برنامه همه‌کاره است که نیازهای مختلف جامعه NFT را پوشش می‌دهد. بهترین بخش این برنامه این است که کاربران برای خرید NFT حتی نیازی به داشتن رمزنگاری ندارند.  در NFT GO کاربران نه تنها می توانند NFT ایجاد کنند، بلکه می‌توانند آن را به بازارهای مختلف NFT منتقل کنند یا آن را در بازار خود NFT GO بفروشند.

منبع: صرافی تتر

  • بهترین اپلیکیشن‌ ها برای ساخت NFT

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا