بیت‌کویندولت دیجیتال

حمایت نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده از بیت کوین ادامه دارد!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
فرشته صالح‌نیا

نامزد دموکرات ریاست جمهوری ایالات متحده، رابرت اف کندی جونیور، با پیشنهاد معافیت مالیاتی برای تبدیل بیت کوین به دلار، از بیت کوین حمایت می‌کند.

او اشاره کرد که اگرچه اجازه تبدیل معاف از مالیات جنبه‌های منفی نیز خواهد داشت، اما مزایای تسهیل نوآوری، تشویق سرمایه‌گذاری، تضمین حریم خصوصی شهروندان و تشویق کسب‌وکارها برای ماندن در ایالات متحده بیشتر از مضرات آن است.

کندی همچنین از طرحی برای حمایت از دلار و اوراق قرضه خزانه‌داری ایالات متحده با دارایی‌هایی از جمله بیت کوین رونمایی کرد. او از بیت کوین به عنوان سخت‌ترین دارایی نقدی جهان یاد کرد و پیشنهاد کرد که حدود ۱ درصد از پشتوانه اوراق قرضه خزانه‌داری ایالات متحده با دارایی‌هایی مانند طلا، نقره، پلاتین یا بیت ‌کوین باشد. بسته به نتایج می‌توان سالانه این نرخ را افزایش داد.

کندی به عنوان یک دارنده بیت کوین، در گذشته در مورد ارز دیجیتال صحبت‌های مثبتی کرده است و آن را دفاعی در برابر تمامیت‌خواهی و دستکاری عرضه پول می‌داند. او معتقد است که حمایت از دلار و تعهدات بدهی ایالات متحده با دارایی‌های سخت مانند بیت کوین می‌تواند قدرت دلار را بازگرداند، تورم را مهار کند و دوره جدیدی از ثبات و رفاه مالی را آغاز کند.

موضع کندی که طرفدار بیت کوین است، او را به عنوان یک فرد خارجی از حزب دموکرات متمایز می‌کند و به طور بالقوه از طرفداران ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند. با اسناد مالی که نشان می‌دهد دارایی بیت کوین وی بین ۱۰۰,۰۰۰ تا ۲۵۰,۰۰۰ دلار در یک حساب کارگزاری است، او علاقه شخصی خود را به ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد و سیاست‌هایی را پیشنهاد می‌کند که در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور، می‌تواند تأثیر مثبتی بر صنعت ارزهای دیجیتال داشته باشد.

منبع: رمزارزنیوز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا