مقاله ارز دیجیتال

تاثیرگذارترین اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
شهریار قلی پور

اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال نه تنها با مهارت‌های این صنعت آشنا هستند، بلکه منابع سرگرم‌کننده و قابل دسترس اخبار و اطلاعات کریپتو محسوب می‌شوند.

صنعت ارز دیجیتال با سرعت بالایی در حال حرکت است و چشم‌انداز دائماً در حال تغییر فناوری بلاک چین، باعث شده سرمایه‌گذاران اغلب غرق در حجم عظیم اطلاعات شوند. در حالی که اخبار و سایر رسانه‌های مرسوم می‌توانند مبانی ارزهای دیجیتال را توضیح دهند، همگام شدن با تحولات جدید صنعت ممکن است همچنان چالش برانگیز باشد. اینجاست که اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال وارد می‌شوند.

در این مقاله از فهرستی از تاثیرگذارترین اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال را به همراه پیشینه آنها تهیه کرده‌ایم تا به شما در دریافت اخبار و اطلاعات بروز کریپتو کمک کنیم. همراه ما باشید.

اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال چه کسانی هستند؟

اینفلوئنسر ارز دیجیتال یک متخصص، تولید کننده محتوا یا شخصیت مشهوری است که از شبکه‌های اجتماعی خود برای به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعات خود حول ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. همچنین چهره‌های مطرحی وجود دارند که صراحتاً نمی‌خواهند اینفلوئنسر باشند، اما در صنعت کریپتو بسیار قابل احترام هستند و در پلتفرم‌های مختلف ازجمله توییتر، یوتیوب، تیک‌تاک و غیره فالوورهای زیادی دارند.

  اقتصادالکترونیکی آخرین و به روزترین محتوی در ارزدیجیتال

بهترین اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال که ارزش دنبال کردن دارند:

۱. ویتالیک بوترین (از بنیان گذاران اتریوم)

توییتر: @VitalikButerin

وب‌سایت رسمی: ویتالیک بوترین

بوترین به عنوان یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، یکی از نیروی‌های بزرگ این صنعت به شمار می‌رود و در مورد جنبه‌های مختلف ارزهای دیجیتال صحبت می‌کند.

بوترین ۴.۸ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد که توییت های مربوط به همه وقایع کریپتو و بلاک چین را با علاقه‌مندان به اشتراک می‌گذارند.

۲. چانگ پنگ ژائو (موسس و مدیرعامل بایننس)

توییتر: @cz_binance

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس که تحت عنوان CZ شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال است. او به عنوان یک میلیاردر خودساخته در حوزه کریپتو، علاقه زیادی به رمزارزها دارد و دانش و نظرات گسترده خود را در مورد بازار کریپتو در پلتفرم‌ها و انجمن‌های آنلاین مختلف به اشتراک می‌گذارد.

۳. مایکل سیلور (از بنیانگذاران مایکرواستراتژی)

توییتر: @saylor

مایکل سیلور از مدافعان سرسخت بیت کوین است و به خاطر هدایت شرکت مایکرواستراتژی MicroStrategy)) در راستای سرمایه‌گذاری هنگفت در بیت کوین مشهور است. مایکرواستراتژی در حال حاضر بزرگ‌ترین سرمایه‌دار سازمانی بیت کوین است که در مجموع دارای ۱۴۰۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارد.

فالوورهای ۳ میلیونی سیلور در توییتر بهترین تحلیل‌ها و به‌روزرسانی‌های بیت کوین را دریافت می‌کنند. در طول سال‌ها، سیلور بسیاری از افراد را متقاعد کرده است که به حامی بیت‌کوین تبدیل شوند و این او را به یک اینفلوئنسر غیرقابل‌انکار و قابل اعتماد در صنعت کریپتو تبدیل کرده است.

۴. چارلی لی (خالق لایت کوین)

توییتر: @SatoshiLite

چارلی لی (Charlie Lee) به عنوان یکی از رهبران برتر در جامعه رمزنگاری، گنجینه شما برای اطلاعات در مورد نحوه عملکرد رمزارزها است. او مغز متفکر لایت کوین است، یک هاردفورک از بیت کوین که برای سریع‌تر و ارزان‌تر شدن پرداخت‌ها طراحی شده است.

لی ۱ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد که می‌توانند به آخرین اخبار ارزهای دیجیتال و به‌روزرسانی‌های بنیاد لایت کوین دسترسی داشته باشند. او یک کارشناس فنی باتجربه در حوزه کریپتو است که بیشتر به خاطر اخبار سرگرم‌کننده ارزهای دیجیتال خود و اشتراک‌گذاری میم‌ها شهرت دارد.

۵. برایان آرمسترانگ (هم‌بنیانگذار و مدیرعامل کوین بیس)

توییتر: @brian_armstrong

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) یک چهره برجسته در جامعه کریپتو است که بیش از ۱.۲ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد. او به‌عنوان مدیرعامل کوین بیس (Coinbase)، یک صرافی پیشرو ارز دیجیتال، به آزادی اقتصادی که ارز دیجیتال می‌تواند به مردم عادی ارائه دهد، معتقد است.

علاوه بر آخرین اخبار کوین بیس، برایان به طور منظم نظرات خود را در مورد سیاست‌های نگران‌کننده و رویدادهای نظارتی که در ایالات‌متحده و در سراسر جهان رخ می‌دهد به اشتراک می‌گذارد.

۶. آرتور هیز (مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران BitMEX)

توییتر: @CryptoHayes

آرتور هیز Arthur Hayes)) به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران یکی از اولین پلتفرم‌های معاملاتی اهرمی و مشتقات ارزهای دیجیتال، یک چهره بسیار مورد احترام در جامعه رمزنگاری است. در حالی که پیشینه غنی رمزنگاری و فناوری او ممکن است ترسناک باشد، به خاطر محتوای طنز و سرگرم‌کننده‌اش ۳۷۶.۲ هزار دنبال کننده در توییتر دارد.

هیز اطلاعات منحصر به فرد خود را در مورد آخرین اخبار و روندها منتشر می‌کند، استراتژی‌ها و پیش‌بینی‌های معاملاتی خود را سخاوتمندانه به اشتراک می‌گذارد. اگر می‌خواهید مهارت ارزهای دیجیتال خود را تقویت کنید، او ارزش دنبال کردن را دارد.

۷. ایوان لیلیکویست

یوتیوب: Ivan on Tech

توییتر: IvanOnTech

ایوان لیلیکویست Ivan Liljeqvist)) یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار سوئدی و اینفلوئنسر محبوب یوتیوب و بنیان‌گذار Moralis است.

ایوان به عنوان یک مربی و سخنران ماهر فناوری بلاک چین،  محتواهایی ارزشمندی را در کانال یوتیوب خود قرار می‌دهد. او در حساب توییتر خود، به طور مرتب آخرین تحولات در بازارهای ارز دیجیتال و حوزه بلاک چین را پوشش می‌دهد.

۸. آنتونی پامپلیانو (با نام مستعار pomp)

یوتیوب: Anthony Pompliano

توییتر: @APompliano

اینستاگرام: pompglobal

آنتونی پامپلیانو (که با عنوان “Pomp” نیز شناخته می‌شود) یکی از فعال‌ترین اینفلوئنسرهای کریپتو در پلتفرم‌های مختلف است. او در کانال یوتیوب خود ویدئوهایی را در مورد مناظرات و مصاحبه‌های کریپتو پست می‌کند.

او در توییتر، روزانه ۱.۶ میلیون دنبال کننده خود را از اخبار جاری ارزهای دیجیتال  مطلع می‌کند. علاوه بر این، او یک خبرنامه روزانه به نام The Pomp Letter راه‌اندازی کرده است که در آن به تحلیل بازار ، امور مالی و فناوری می‌پردازد.

۹. بن آرمسترانگ (با نام مستعار Bitboy Crypto)

یوتیوب: BitBoy Crypto

توییتر: @Bitboy_Crypto

بن آرمسترانگ یک اینفلوئنسر محبوب است که بیش از ۱.۴۵ میلیون دنبال کننده در یوتیوب و ۱ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد. شخصیت کاریزماتیک او و توانایی او در ارائه محتوای سرگرم‌کننده در مورد موضوعات پیچیده ارز دیجیتال او را به منبعی ارزشمند برای اطلاعات کریپتو تبدیل کرده است.

با  کانال یوتیوب Bitboy Crypto که آلتکوین ها، تحلیل بازار، استراتژی‌های معاملاتی و آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد موضوعات مختلف مرتبط با ارز دیجیتال بیاموزید.

۱۰. راجر ور (Bitcoin Jesus)

توییتر: @rogerkver

راجر ور که یکی از اولین سرمایه‌گذاران و مروجین بیت کوین به حساب می‌آید، جزو اولین کارآفرینانی بود که بیت کوین را به عنوان نوعی پرداخت پذیرفت.

راجر ور از آن زمان در استارتاپ‌های مختلف حوزه کریپتو ازجمله Bitcoin.com، Ripple و Kraken سرمایه‌گذاری کرده است و همچنان از پذیرش بیت‌کوین توسط کسب‌وکارهای بزرگ حمایت می‌کند. ۷۴۳.۵ هزار دنبال کننده او در توییتر به اطلاعات ارزشمندی در مورد آخرین مسائل مربوط به بیت کوین، بیت کوین کش و سایر ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا می‌کنند.

۱۱. لایا هایلپرن

تیک تاک: @layahheilpern

توییتر:@LayahHeilpern

اینستاگرام: @layahheilpern

یوتیوب: The Layah Heilpern Show

لایا هایلپرن Layah Heilpern)) زن اینفلوئنسر محبوبی است که باید در تیک تاک و دیگر پلتفرم‌های اجتماعی دنبال کنید. کلیپ‌های او مزایای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و آخرین اخبار و روندهای BTC را پوشش می‌دهد.

هایلپرن همچنین کتابی در مورد بیت کوین منتشر کرده است و کانال یوتیوب خود را با ۳۸۹ هزار بیننده راه‌اندازی کرده است. او در این کانال میزبان بحث‌های آموزنده در مورد بیت کوین است. برای مشاهده آخرین صحبت‌ها، مصاحبه‌ها، نظرات و پیش‌بینی‌های او، می‌توانید او را در توییتر نیز دنبال کنید.

۱۲. آندریاس آنتونوپولوس (وکیل مدافع بیت کوین)

توییتر: @aantonop

وب‌سایت رسمی: aantonop.com

یوتیوب: aantonop

آندریاس آنتونوپولوس (Andreas Antonopoulos) سخنران برجسته بیت کوین و بلاک چین، نویسنده پرفروش و حامی مشهور ارزهای دیجیتال است. او کتاب‌هایی در زمینه بیت کوین و فناوری بلاک چین مانند Mastering Bitcoin: Unlocking Digital Currency نوشته است.

آنتونوپولوس در چندین شبکه اجتماعی، ازجمله توییتر، فعال است و اطلاعات خود را در مورد بیت کوین، رمزارزها و بلاک چین به اشتراک می‌گذارد. کانال محبوب یوتیوب او، aantonop، منبع ارزشمندی برای کسب دانش بیت کوین، رمزنگاری و بلاک چین است و البته به راحتی قابل فهم است.

۱۳. مایک جنکینز (Coin Bureau)

یوتیوب: دفتر سکه

توییتر: @coinbureau

دانش گسترده و توانایی در تجزیه مفاهیم پیچیده به روشی آسان، مایک جنکینز Mike Jenkins))، را به یک اینفلوئنسر بزرگ تبدیل کرده که اگر می خواهید درک خود را از دنیای کریپتو گسترش دهید باید آن را دنبال کنید.

جنکینز با اشتیاق ویدئوهای باکیفیت تولید می‌کند و هیچ تبلیغاتی هم انجام نمی‌دهد. همچنین می‌توانید به هواداران ۸۰۰ هزار نفری او در توییتر بپیوندید تا آخرین تحلیل‌ها و اخبار ارزهای دیجیتال را دریافت کنید.

۱۴. Jacob Crypto Bury (تحلیلگر ارز دیجیتال)

توییتر: @BuryCrypto

یوتیوب: Jacob Crypto Bury

Discord: Jacob’s Crypto Clan

Jacob Crypto Bury یکی از بهترین تحلیلگران رمزارزهاست و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید. او از به اشتراک گذاشتن تحلیل‌های عمیق تکنیکال پروژه‌های کوچک و NFT ها با پتانسیل سودی که کانال‌های دیگر معمولاً از آن اجتناب می‌کنند لذت می‌برد.

توانایی او در پیش‌بینی‌ قیمت‌ها و شناسایی رمزارزهای پرپتانسیل باعث می‌شود دنبال کردن او ارزشمند باشد. توییتر او حاوی آخرین اخبار ارزهای دیجیتال، پیش‌فروش‌ها، رمزارزهای مورد علاقه او و پروژه‌های با پتانسیل بالا است.

او همچنین یک کانال یوتیوب (با بیش از ۱۵ هزار مشترک) دارد که به بحث در مورد آلت‌کوین‌ها و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال اختصاص دارد. کانال او یکی از معدود کانال‌هایی بود که پیش‌فروش Tamadog و Battle Infinity در سال ۲۰۲۲ را پوشش داد.

۱۵. جورج تونگ (معروف به CryptosRUs)

یوتیوب: CryptosRUs

توییتر: @CryptosR_Us

جورج تونگ George Tung)) از یک دهه فعالیت خود در حوزه فناوری اطلاعات دست کشید و اکنون به دنبال علاقه خود یعنی سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال است. او یک کانال موفق یوتیوب با بیش از ۶۶۳ هزار دنبال کننده دارد که عمدتاً اخبار ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد و پیش‌بینی قیمت و نظرات خود را در مورد آخرین روندهای بازار ارائه می‌دهد.

او همچنین در توییتر فعال است و سخاوتمندانه اطلاعات خود را در مورد بیت کوین، کریپتو و روندهای بلاک چین به اشتراک می‌گذارد.

۱۶. اریک وورهیس (Erik Voorhees)

توییتر: @ErikVorhees

با توجه به تجربه گسترده او در حوزه بلاکچین و سرمایه‌گذاری‌های موفق پرشمار او در زمینه ارزهای دیجیتال، بهتر است اریک وورهیس اریک وورهیس (Erik Voorhees) را یک غول واقعی در حوزه ارزهای دیجیتال بنامیم.

خوشبختانه، ۶۵۹ هزار دنبال‌کننده او در توییتر می‌توانند نظرات، پیش‌بینی‌های قیمت بیت‌کوین و نظرات روزانه او را در مورد روندهای فعلی بررسی کنند. به عنوان مثال، امسال، وورهیس قیمت ۴۰ هزار دلاری را برای بیت کوین پیش‌بینی کرد و کاملاً معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال در میانه راه یک انقلاب است.

۱۷. لی تامپسون (Girl Gone Crypto)

توییتر: @girlgone_crypto

YouTube: Girl Gone Crypto

لی تامپسون (Lea Thompson) یک تولید کننده محتوای محبوب در حوزه رمزارزهاست و در توییتر و یوتیوب فعال است. او به پست‌های دو دقیقه‌ای طنزآمیز و در عین حال آموزنده‌اش در مورد مفاهیم مختلف کریپتو معروف است.

ویدیوی « A Muggle’s Guide to Bitcoin» پاسخ تامپسون به درخواست جی کی رولینگ (نویسنده کتاب هری پاتر) برای تعریف بیت کوین بود. این ویدیو سبک آموزش خلاقانه، ساده و قابل دسترس او را برجسته می‌کند.

جمع بندی

فناوری کریپتو و بلاک چین هنوز نسبتاً جدید هستند و مفاهیم پیچیده بسیاری در این حوزه وجود دارد که ممکن است مانع برخی افراد برای پیوستن به این صنعت شود. با این حال، اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال با ارائه منابع ارزشمند و محتوای قابل درک در حال پر کردن این شکاف هستند.

با توجه به اینکه اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال از کهنه‌کاران، تحلیل‌گران، کارآفرینان و توسعه‌دهندگان رمزارزها هستند، نظرات، پیش‌بینی‌ها و توصیه‌های سرمایه‌گذاری آن‌ها در این فضای بسیار پرنوسان می‌تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد.

منبع: فکت‌کوینز

“فناوری هوشمند” رسانه تخصصی انقلاب صنعتی چهارم

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا