بانکداری دیجیتال

بانک بزرگ بریتانیا، به دنبال راه‌اندازی خدمات استیکینگ!

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
فاطمه ایرانی

بانک Zodia Custody زیرمجموعه بانک چند ملیتی بریتانیایی Standard Chartered که بر رمزارزها متمرکز شده است، قصد دارد به مشتریان خود اجازه استیکینگ دهد که از دارایی‌های رمزارزی خود سود کسب کنند.

این کار بانک بریتانیایی شامل استیکینگ می‌شود که به موجب آن صاحبان ارزهای دیجیتال دارایی‌های دیجیتال خود را قفل می‌کنند تا بلاکچین را ایمن کنند و در ازای آن پاداش‌های دوره‌ای رمزارزی می‌گیرند.

استیکینگ فرصت خوبی برای کسب‌وکارهای رمزارزی است، اما یک تله نظارتی برای شرکت‌های مستقر در ایالات متحده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) قبلاً از شرکت‌هایی مانند Kraken و Coinbase به دلیل ارائه محصولات مشابه به مشتریان خرده‌فروش بدون ارائه افشای ریسک مورد نیاز، شکایت کرده است.

تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!شروع

بانک چندملیتی بریتانیایی استاندارد Standard Chartered پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰۰۰۰ دلار افزایش یابد که یک جهش ۳۰۰ درصدی نسبت به وضعیت فعلی است.

این بانک پیش‌بینی کرد که افزایش قیمت بیت‌کوین عمدتاً به دلیل ذخیره و نگهداری کوین‌های استخراج‌کننده‌ها و کاهش عرضه بیت کوین در گردش است.

غول صرافی آلمان Boerse Stuttgart Group نیز در اوایل این ماه خدمات استیکینگ مشابهی را برای مشتریان نهادی خود ارائه کرد و دلیل آن «علاقه فزاینده سرمایه‌گذاران نهادی به بخش استیکینگ» بود.

جولیان سایر، مدیر عامل Zodia Custody، اضافه کرد که «در دنیای مالی سنتی چیزهای زیادی وجود دارد که می توان به دارایی‌های دیجیتال منتقل کرد». زودیا چند روز پیش نیز از گسترش خدمات نگهداری رمزارز خود به سنگاپور خبر داد.

منبع: رمزارزنیوز

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا