بانکداری دیجیتال

بانک سنگاپور به دنبال گسترش بیت کوین و خدمات رمزارزی

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند
مهرداد فرامهر

گروه هلدینگ بانک DBSسنگاپور به دنبال گسترش تبادل دارایی دیجیتال خود به سیصد هزار نفر از ثروتمندترین مشتریان خود در سراسر آسیا و تولید محصولات جدید است.

 بانک DBS در سنگاپور می خواهد ارائه دارایی دیجیتال خود را به بیش از سیصد هزار کاربر خود گسترش دهد.

این بانک همچنین به دنبال ارتقای اپلیکیشن موبایل خود است تا این فرآیند کاربرپسندتر شود.

بانک DBS تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، دارایی به ارزش ۴۸۸ میلیارد دلار در اختیار دارد.

بر اساس گزارش فایننشال تایمز، بزرگترین بانک سنگاپور، به دنبال گسترش خدمات بیت کوین و ارزهای دیجیتال خود به سیصد هزار نفر از ثروتمندترین کاربران خود است.

به طور خاص، DBS می خواهد تبادل دارایی های دیجیتال موجود خود را به این مشتریان بزرگتر که در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰۰ کاربر دارد، گسترش دهد. مشتریان هدف این بانک در آسیا متشکل از بانک های خصوصی، سرمایه گذاران معتبر و سایر صرافی ها هستند که همگی می توانند سرمایه خود را از طریق اپلیکیشن موبایل بانک مدیریت کنند. اکنون، DBS قصد دارد اپلیکیشن خود را ارتقا دهد و به مشتریان این امکان را بدهد که دارایی های دیجیتال را نیز مدیریت کنند.

در واقع، DBS گفت که نسخه به روز شده این برنامه، روند بی نظمی را کمتر می کند و مقیاس پذیری لازم را برای پشتیبانی بهتر از کاربران، گسترش می دهد.

پیوش گوپتا، مدیرعامل بانک، توضیح داد که روند نزولی بازار بر تصمیم بانک برای گسترش زیرساخت های خود به دلیل نیاز به حمایت از مصرف کننده تأثیر گذاشته است. بانک DBS بر این باور است که اکوسیستم به جای شرکت های تازه تاسیس، به مؤسسات مستقر و تنظیم شده ای نیاز دارد که خدمات بیشتری ارائه می دهند.

منبع: اقتصادآنلاین

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا