بیت‌کوینتحلیل ارز دیجیتال

براک پیرس بنیان‌گذار تتر: بیت کوین از بالاترین سقف تاریخی خود عبور می‌کند! 

کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

براک پیرس (Brock Pierce) بنیان‌گذار تتر، اخیرا نظرات خود درباره رشد قیمت بیت کوین، مشکلات نظارتی صنعت کریپتو و اقدامات اجرایی در ایالات متحده را به اشتراک گذاشته است. پیرس معتقد است که بیت کوین در نهایت به رکورد تاریخی خود خواهد رسید و از آن عبور می‌کند.

براک پیرس یک چهره برجسته در صنعت ارزهای دیجیتال با سابقه طولانی و تاثیرگذار در فضای بلاکچین است. او در پروژه‌ها، سازمان‌ها و نوآوری‌های کریپتویی مختلف مشارکت و سهم قابل توجهی در توسعه و پذیرش ارزهای دیجیتال داشته است. حضور پیرس در ارزهای دیجیتال به روزهای اولیه بیت کوین برمی‌گردد. او یکی از اولین سرمایه‌گذاران بیت کوین بود که پتانسیل این فناوری انقلابی را تشخیص داد. او همچنین نقش کلیدی در توسعه BitcoinArmory، یکی از اولین کیف پول‌های بیت کوین ایفا کرد.

در سال ۲۰۱۴، پیرس شرکت تتر لیمیتد، شرکتی که پشت استیبل کوین تتر (USDT) قرار دارد را تاسیس کرد. پیرس تا سال ۲۰۱۷ به عنوان رئیس شرکت Tether Limited فعالیت داشت. او همچنین به طور فعال در سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و شرکت‌های مختلف مبتنی بر بلاکچین مشارکت داشته و مشاور بسیاری از سازمان‌ها و کارآفرینان در حوزه کریپتو بوده است. علاوه بر این، پیرس یک مدافع سرسخت برای پذیرش فناوری ارزهای دیجیتال و بلاکچین است. او در ابتکارات سیاسی مختلف از جمله حمایت از قوانین مربوط به رمزارزها و لابی‌گری برای شفافیت مقررات، شرکت داشته است. 

براک پیرس افزایش اخیر قیمت بیت کوین را که از ۴۴۰۰۰ دلار فراتر رفت، ناشی از بازگشت ایمان به این فناوری پس از یک دوره از بین رفتن اعتماد به دلیل مشکلات TerraLuna، BlockFi، Celsius و ورشکستگی FTX دانست. او تاکید کرد که بازار در حال بهبود است زیرا مردم ارزش اساسی این فناوری را درک می‌کنند. پیرس همچنین به هیجان پیرامون ETFهای بیت کوین اشاره کرد که می‌تواند خریدهای نهادی قابل توجهی را به بازار هدایت کند.

پیرس نسبت به نحوه رسیدگی به مقررات دارایی دیجیتال در ایالات متحده، به ویژه رویکرد تنظیم از طریق اجرا، ابراز نگرانی کرد. او معتقد است این روش، خفه‌کننده نوآوری است و به نفع آمریکا نیست. پیرس امیدوار است ایالات متحده مقررات معقول‌تری داشته باشد که از افراد در برابر بازیگران بد محافظت کند بدون اینکه مانع پیشرفت فناوری شود.

پیرس در واکنش به توافق بین بایننس و مقامات دولتی ایالات متحده، مسئولیت مالکان پلتفرم‌های مالی بزرگ را برجسته کرد و بر نیاز به خودتنظیمی و هوشیاری در برابر سوء استفاده تاکید کرد. او اذعان کرد که در حالی که صنعت کریپتو جوان و در حال یادگیری است، برای پلتفرم‌ها بسیار مهم است که با مقامات برای کاهش خطرات همکاری کنند.

پیرس همچنین به چالش‌های ناشی از عدم قطعیت نظارتی و نیاز به راهنمایی روشن از سوی نهادهایی مانند SEC نیز اشاره کرد. او بر اهمیت مشارکت جامعه کریپتو در آموزش قانون‌گذاران برای اطمینان از تصویب قوانین معقول تاکید کرد. پیرس در مورد نقش آمریکا در نوآوری با وجود موانع نظارتی فعلی خوشبین است و پیش‌بینی می‌کند که حرکت مثبت در سال ۲۰۲۴ نیز ادامه خواهد داشت.

براک پیرس گفت:اگر به چرخه‌های تاریخی نگاه کنید، می‌دانید که در نهایت چه زمانی وارد یکی از این گاو‌بازی‌های واقعی می‌شویم و به نظر می‌رسد که کریسمس زود فرا رسیده است… از بین بازارهای گاوی، ما در نهایت بالاترین رکوردهای تاریخ را پیدا می‌کنیم و اگر اتفاق بیفتد، سقف قبلی از بین می‌رود. آیا به ۱۵۰۰۰۰ دلار می‌رسیم؟ من هیچ نظری ندارم اما آیا ممکن است؟ قطعا! و همچنین ممکن است در صورت یافتن یکی دیگر از این رویدادهای وحشتناک (شبیه سقوط FTX)، دوباره سقوط کنیم.

منبع: والکس و به نقل از cryptoglobe

  • براک پیرس بنیان‌گذار تتر: بیت کوین از بالاترین سقف تاریخی خود عبور می‌کند! 
کانال تلگرام رسانه فناوری هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا